@ Behappy,....echt kl*te zeg, dat gevoel ook wat je nu heb, blehhhh *knuffel* @ Susyq,......mooie banner
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (6) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (7) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 75 zwanger (4), ongesteld (16), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
ja weet niet .. mijn mijn. heeft vroeger veel gedronken misschien doet N zaad wel wel niet wat ie moet doen. maar gewoon ben gewoon beetje verdrietig dat t weer niet gelukt is ;( op naar ronde 7
Zoals je ziet heeft ronde 7 mij geluk gebracht. En als het gaat om het zaad van je vriend kan je vragen of hij vanaf nu (als hij dat nog niet doet) mindert? Ook minstens 3x per week een eitje eten. Wie weet helpt het iets. Hopelijk is ronde 7 ook jouw geluksronde
Aw meis *geeft knuffel* het is altijd weer klote als de test negatief is. Ik ga nu keihard voor je duimen dat je de volgende ronde zwanger wordt ! Maar trouwens je bent nog niet ongi toch...?
jawel daarom ik mag op rood.. hoop dat t volgende ronde dan raak mag wezen !mn nod valt op de verjaardag van mn vriend dan dus wie weet leuk cadeautje
@susyq: allereerst: GEFELICITEERD!!!!! heb je ook een fototje?! daar zijn we hier natuurlijk we dol op geniet er van meid!! @dream en veerle: hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid! afgelopen maanden (4) is mijn cyclus steeds iets langer.. net alsof ik het zelf uitstel ofzo door dat ik er misschien zo mee bezig bent, want als ik heb getest... 2 dagen later komt het door zetten, dus voor deze maand heb ik mijn nod maar op 15 gezet (zal wel iets eerder zijn) dus test ik heeel misschien om de 14e (valentijnsdag) dat zou wel een leuk cadeautje zijn tot die tijd heb ik gelukkig genoeg afleiding, want volgende week heb ik het huis goed vol zitten hier, want dan word mijn zoontje 1 jaar, en dan hoef ik nog maar 2 a 3 dagen gedult te hebben .....
Behappy: balen zeg! Knuffel! En ik weet het klinkt cliché maar gemiddeld doen we er een jaar over om zwanger te worden. Snap wel je onzekerheid dat er iets mis kan zijn. Het zaad vd man kan beter worden door iig gezond te leven (eieren blijkbaar ook...???) Zie: Kansen om zwanger te worden - Zwangerschapspagina Maar goed, baal dat je ongi bent! Dat mag! En dan over een paar dagen er weer met volle moed tegenaan!
goedemorgen meiden... @remember: vind het inderdaad ook niet kunnen dat je zusje zomaar tussen je spullen gaat neuzen en snap dat je pissed bent... @veerle: fijne dag vandaag meid..!! @behappy: balen meid.. pffff @susyq: JAA Gefeliciteerd..!!! @dream: hoop dat je te vroeg getest heb meid..!!! ik blijf nog even voor je duimen..!! @testers: duim nog even verder voor de rest van de testers van vandaag... @hier: zodra ik 's avonds mijn bh uit doe lig ik eerst 5 minuten dubbel van de pijn in m,n boobs..!!! Nog nooit zo erg gehad als nu..!! verder gaat het prima.. Vanavond met me mannetje en me beste vriendin + aanhang lekker wokken..!!
@Ambrose: ben er ook teveel mee bezig... Ben dan ook erg blij dat ik door de week lekker ga werken M'n cyclus is normaal 48/49 dagen, alleen deze cyclus al eerder een pos ovutest toen ik meer slijm spotte dan normaal, toen ovutest gedaan en die was pos. Denk dat als ik morgen/maandag neg test ik ook even niet verder ga testen! Jij, succes met wachten!
Hier vreselijke buikpijn. Bleegh, ik wilde een stukje buiten gaan lopen maar heb me bedacht. die kou doe ik mijn honden nog niet aan.
ja precies ik hoop t ! het komtook wel goed .. me broer heeft 4 dochters en hun mama heeft non stop gerookt dus dat zegt ook niet zo heel veel
@veerle: Ik duim heel hard voor je hopelijk heb je een knaler in je haden straks!!!! (morgen/maandag)