Ja lieverd maar dt zegt niets hoor, mijn zus was altijd in 1 keer zwanger en altijd vroeg testen ik niet! dus jij bent je zus niet! En idd heb je een strake cyclus?? anders zou ik wel even een testje wagen hoor!!!
Hoi meiden, wat een weer buiten he? Kouddd!! @ Karin je maakt het spannend hoop voor je dat het is gelukt deze ronde! PS die gyn heb ik niet echt goede verhalen over tijdens mijn bevalling verprutste ze het een beetje.. @ Susyq jee nu officieel op roze wat goed!! He wat balen dat er een aantal meiden nega hebben getest. Hoopte mooie testen te zien langskomen maar jammer, hopelijk hebben jullie gauw duidelijkheid. Anders gaan we er weer voor volgende ronde he?? Ik zit er nogal doorheen omdat de grote dag er bijna aankomt en voel me zo depri met lege handen en lege buik.. weet ff niet hoe ik verder moet in het leven! Maar we gaan zo eerst naar de ikea even kijken hoe het op de weg is.. nieuw badkamermeubel halen. ik hoop dat het meevalt op de weg. Fijne zaterdag iig allemaal
Zoooo ben weer binnen, was even met mijn gezinnetje op pad,....brrrrrr @Dribbel....kom op testen meid!!! @Carmern, balen zeg, omo wit en een temp daling,....maar zolang geen rood, geen nood! Hier heb ik idd mijn kaartje weggehaald, werd er zelf gek van namelijk, maar zal hem er weer even onder zetten en dan hoor ik graag jullie mening..
Heey meiden.. Iellie.. Balen, succes in de volgende ronde Babywish.. Succes in de volgende ronde.. Veerle.. je houdt het nog even spannend dus! Dream.. Balen van je negatieve test SusyQ.. Mooie bannerrrrr Gefeliciteerdd! 7 was/is idd jouw geluksgetal Behappy. Balen, succes in de volgende ronde dan.. Mompelientje... Kan je man een beetje koken?? Carmen.. Dat wordt afwachten dus jammer van je test Karin.. Gefeliciteerd met je vader En je kan niks doen dan afwachten. Je lichaam kan soms ook echt een loopje met je nemen, al hoop ik natuurlijk dat het wel gelukt is deze ronde bij je Dribbel.. Dat wordt testen ja Hier: weinig nieuws. Lekker weekend met me gezinnetje. Zojuist de laatste boodschapjes gehaald, de rest van de dag lekker rustig aan. Even sleeen met dochterlief en daarna lekker filmpje kijken heerlijk!
Ik wil positieve testen zien!!!!! Gewoon omdat ik wel wat positieve energie kan gebruiken, puur egoisme dus
hoi kletsmeiden jeetje , niet bij te lezen @suzy: gefeliciteerd @dream: jammer , misschien toch te vroeg @carmen , wat jammer ik zie dat je temp aan het zakken is @de rest , ik lees wel jullie perikelen , maar sorry echt te veel om te reageren @hier: mijn temp is omhoog en het "bloeden" is gestopt , gisteren een inlegkruisje vol met stolseltje en vandaag een veegje rozig,rood met slijm en ik ben sinds vandaag misselijk zou het dan toch raak zijn, ik wacht af nog 6 dagen tot nod meiden een fijne dag vandaag en ik probeer een leespoging te doen
Dank je wel! Genieten komt steeds meer en de bewustwording ook. Ben best misselijk, vannacht zelfs slecht geslapen omdat ik zo misselijk was. Net een heerlijk stuk gelopen en straks schaatsen. Ik blijf ondertussen voor jou duimen hoor!!!
Hoi hoi, mag ik ook op de lijst, beetje laat maar mijn cyclussen zijn zo wisselend dat ik vaak niet weet waneer mijn NOD is. FF heeft het kruis nu ook verzet. Twijfel of FF het bij het juiste eind heeft. Normaal moet je toch rekenen vanaf je dip? Als er even iemand mee wil kijken Kaartje Als ik van FF uit ga dan is mijn NOD op de 11e. info: 5e ronde, 1e kindje Alle meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd!!
Ik heb een dikke week voor mijn NOD dus voor de grap getempt. Elke ochtend was de temp stabiel, 37.1. Vanochtend op mijn NOD was de temp zelfs iets gestegen, 37.3. Maar ik heb werkelijk geen idee of dit wat zegt hoor. Nogmaals, ik heb vooral voor de lol mijn temp opgemeten Succes!
@babyengel, lief van je, en een dikke knuffel! @karin, gefeliciteerd met je vader! @spinnekop, zo, jouw kwaaltjes klinken 'goed', spannend... Hier heb ik manlief verteld van de temp. daling en dat de kans dus groot is dat het niet raak is. Kan ie zich er een beetje op voorbereiden want hij wil zo graag.. Maar goed, nog steeds geen bloed!
Zo, we hebben een nieuwe accu in de auto. Auto was gelijk helemaal gecontroleerd en toen bleek dat nieuwe banden nog niet nodig waren. Dus dat is weer een meevaller. Pff, weet niet wat ik heb vandaag maar voel me echt niet goed hoor. Ik gloei helemaal en ben moe en ook nog eens misselijk. Aangezien mijn banner niet klopt, denk ik toch dat mijn verkoudheid overslaat in een griepje. Ik wacht nog maar even met de stad ingaan. En als het niet beter wordt, ga ik helemaal niet. Ga maar even liggen op de bank nu.
Je kan nu je echt zwanger ben. Beter stoppen met tempen. Je temp wilt nog weleens schommelen en dan ga je je druk maken over "wat als...". @remember. Ja ik ben wel blij dat zij het nu weet. MOcht er iets zij. Ka. Ik altijd bij iemand terecht. @dream. Ja op zo'n moment kan je niet meer terug. Liep helemaal rood aan van het lachen.
Ik zou dag 20 zien als ovulatie als ik naar je temp kijk, maar FF zal ook naar je (vruchtbare) afscheiding hebben gekeken. Als je daar de laatste twee weghaalt denk ik dat het kruis naar voren wordt gezet. Heb je zelf je eisprong ook gevoeld? Denk aan buikpijn of ongi gevoel... Je temp is in ieder geval mooi hoog!