@meagan , heel veel sterkte voor je moeder , dat ze er maar goed doorheen komt, heftig zeg die behandeling @karin , leuk he die calculator, ik vind het wel grappig om te kijken hoe en wanneer Wanneer gaat het eitje innestelen? ken je deze site ook al , dan kun je nog meer zien hoe of wat @mvjoshua, wat spannend zeg van die paragnost , ik geloof eerlijk gezegd wel in dat soort dingen @remember, wat brutaal van je zus zeg, hoe kan je kruis nou weg zijn @veerle, succes met wachten tot je gaat testen @behappy, jammer van het rood @suzy, niet teveel strooien met hcg , dat deed ik de vorige keer ook en het is niet goed afgelopen , dus hou die troep maar lekker zelf @mompelientje, bofkont met jouw man, mijn man kookt nooit:x @welkom terug catharina @solana, veel plezier op je feestje, oei niet ziek worden @suusje, ik hoop dat deze "normale" ronde nog het gewenste resultaat opbrengt @rammetje, moeilijk voor je te houden zo als je gaat lachen, volgende keer een pokerface houden @dribbel , k2v5 @babyengel ,moeilijke tijd dus, dikke knuffel @renske , hier wordt er vandaag ook nog gesleet?) @star , welkom , misschien ligt het aan de afscheiding die je hebt ingevuld , maar ik ben geen prof op ff gebied hoor zo alles bijgelezen
Omdat aan de hand van de ovulatietesten mijn eisprong later is geweest. Op 25 en 26 januari een positieve test gehad en op de 27e negatief. Dank je Spinnekop. Ik hoop ook niet dat ik echt ziek ga worden. Lig nu lekker op de bank. Hopen dat ik me straks beter voel.
Susyq: Gefeliciteerd!! Voor de ongi dames: Dikke knuffel Voor de wachtende en aanstaande testers: Succes en ik duim voor jullie. Hier: Heb nog steeds een humeur om op te schieten( begin medelij met vriendlief te krijgen) Ben al 2 dagen zo vaag misselijk, het gevoel dat ik moet overgegeven maar geen draaiende maag. Steekjes in de onderbuik en boobs worden gevoelig...Kunnen maar 2 dingen betekenen...pms is weer aan het spelen of zou het dan toch zo zijn???
haha...je hebt je ei heus wel gehad hoor Ergens rond dag 14-16 schat ik....dus niet van slag raken !!
@behappy: balen meis! @Susyq: yessss !! @mamavand: nog wat van die ´vriendín´gehoord ? @Woezy: hoe gaat het ???
lola wat lief dat je daar aan denkt ! nee ik heb niets meer van haar gehoord, alleen een mail waarin stond dat als ik zwanger was dat ik het dan moest laten weten! Nou niet dus!!! maar goed heel lief dat je er aan denkt! hier even op de bank tot me man komt! Zal blij zijn als het volgend weekend is dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben! Ik denk dat het weer niet gelukt is namelijk!
Kleine moeite hoor Ik zou het idd ff laten rusten en misschien als je zwanger bent gewoon een mail met IK BEN ZWANGER. ZO ! @wat te doen: heeft iemand nog tips wat betreft series of films die ik kan downloaden. Ben helemaal up to date met Dexter, The Mentalist, American Idol, New Girl, Wie is de Mol, Spoorloos.... what else is there
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (6) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (8) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 76 zwanger (4), ongesteld (17), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Beetje moeilijk te zeggen omdat je verder niks bijhoudt en je temp zo geleidelijk stijgt! Denk ook dag 20 maar je kan er niet zeker van zijn. mompelien jammer dat je ongi bent geworden.. gaan we vol frisse goede moed verder? *knufft*
Jammer Mompelientje Voor jou veel sterkte even en hopelijk vol goede moed door naar de volgende ronde
Dat is waar. Iedereen is anders. Ik heb een goede regelmatige cylus, meestal 29 of 30 dagen. (zie onderaan de banner) Ik ga morgenochtend testen. (vanmiddag even Kruidvat test gekocht in de stad.) En meteen ook een nieuwe winterjas in de uitverkoop!!! Het gekke is alleen dat ik verder geen symptomen van zwangerschap heb. Ben niet misselijk of zo. Dus ik durf ook niet al TE veel te hopen.