NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hé bah wat een naar nieuws! :( Veel sterkte voor je vriendin en ook voor jezelf. Want het zal je niet meevallen nu jij je zwangercshap verder in gaat en zij haar kleine heeft verloren...geeft een dubbel gevoel...je wilt er voor haar zijn en je wilt van alles met haar delen en je gaat je dan eerst bedenken of het wel kan en of je haar niet kwetst hiermee etc...
    Sterkte meis, maar blijf wel genieten van jouw zwangerschap hoor!! Zou zij denk ik ook willen (als ik het even vanuit mezelf mag bekijken...:))
    Dikke knuf van mij!

2. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Gefeliciteerd meis!!! Geniet er lekker van!

3. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Lieve meiden,

Hier ben ik weer en vanaf vandaag weer iets vaker dan de afgelopen tijd...wat heb ik jullie verwaarsloosd zeg! Sorry hoor :)!! Zal nu wat meer tijd hebben na al die drukte dus kan ik ook weer reageren. Nu lukt het me niet om al die maar pagina's terug te lezen, maar zie dat er veel rood is...:$ :(

@ Meiden op rood; een hele dikke knuffel!! Had zo op veel roze gehoopt! Hoop voor jullie dat jullie écht heel snel zwanger mogen worden hoor!

@ Voor de zwangeren; GEFELICITEERD!!

@ Hier; Donor gesproken en was het stráál vergeten!! We hebben even gesproken en vandaag geïnsemineerd! Had een nega ovutest en temp was gestegen?? Hopen dat ie morgen weer zakt, want voelde gisteren wel ei-krampen, maar dat zou wel heel vroeg zijn...

Hopen dat het goed komt deze keer. Morgen het gesprek en vinddat erg spannend... Duimen dat het een JA wordt dus!

Lieve meiden, hele fijne avond! En tot morgen!

Liefs en knuf, D

4. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

D, ik ga ontzettend hard voor je duimen morgen!

5. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Ha dames,

Wat veel rood! Dat was toch niet de afspraak?! 19 rood tegenover 4 roze, pffffffff....

Wel goed om te zien dat kit en susyq hun nod hebben gehaald, en dus écht roze mogen zijn :D

Hier geen nieuws. Wel een heel goed gevoel deze maand. Denk zelfs dat ik de innesteling heb gevoeld afgelopen donderdag. Echt zo'n zeurderige pijn, de hele dag door. Zou perfect kloppen met mn cyclus. Maar goed, voor hetzelfde geld houdt mn lichaam me weer eens lekker voor de gek... Nog een week de testdrang onderdrukken ;)

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Susyq Gebakken dadels met spek mmm!

@Renske Kapsalon!!! Mmmmmjam!! Lekker met heul veel knoflooksaus :D

Lekker zeg al dat vreten!

@D Ik zit je het verhaal net te PB-en!!
    Nee idd. Best pittig nieuws.. Gelukkig was ze wel heel optimistisch en heb ik hoop dat ze snel weer zwanger wordt. Wat je zegt, dat ik moet blijven genieten, dat zei zij ook. Dat ga ik ook doen :) Hoop dat ze me snel volgt…

En goed nieuws van jouw kant in je PB. Knuf!! Oh enne suuuuuuper veel succes morgen met het gesprek. Duimen draaien!!!

Almi Spannend meid!! Hoop het voor je!! Nog een paar daagjes geduld. Moeilijk heh!! Succes x

@Vanavond weer All you need is love. Daar word ik altijd helemaal warm van ..en dat komt goed uit met -15 buiten :D
    Fijne avond lieve meiden!!

7. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    hihihi...heb je net een PB-tje terug gestuurd! Thanks anyway! We gaan je volgen...
    Knuf!

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Jaaaaaaa! :D

9. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Veel succes morgen diana...:)

10. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Diana, succes!!!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jeetje meiden, wat hebben jullie veel gekletst!!! Vanaf pagina 408 tot 424 is echt teveel voor mij om op te reageren en bij te lezen hoor hahahaha...
    Ben ik er een keer een hele dag niet hoor whahahahaha...

Hier gisteren bij moeder beste vriendin geweest, die gaat mijn haaknaalden etui voeren.
    Vanmorgen met zoontje bezig gehouden, die was uit bed gevallen met zijn neus op de verwarming... een bultje onder zijn neus en een schaafwondje zijn het resultaat. Achteraf bleek hij ook nog een bloedneus gehad te hebben...

Begin van de middag boodschappen gedaan en zijn snowboots gekocht. Toen we thuiskwamen was ook zijn skipak binnen, dus die hebben we meteen gepast en daarna hebben we hem naar bed gebracht. Toen hij wakker was zijn we lekker naar buiten gegaan. J.oshua meteen skipak en boots aan en op de slee naar het ijs. Helemaal geweldig vond 'ie 't... Morgen wil hij weer hahaha.

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden ik ben ontzettend verrast door mij man!
    Echt zo lief!!
    Heb een geurtje gehad van hugo boss echt super lekker, verder een hele leuke avond gehad en veel geknuffeld!
    wilde dit even met jullie delen!

lekker slapen!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Babywish: balennn!

@ Remember: leuk dan van je zusje..en jij ook op rood :(

@ alle dames in rood: (veel te veel naar mijn smaak) een dikke knuf!!!

@ Susyq: jij had toch al eerder een posi test? Ik meen je al gefeliciteerd te hebben :s. Maar eej: je kunt iemand nooit teveel goeds toewensen dus nogmaals: gefeliciteerd!!!

@ MamavanD: ik blijf voor je duimen!!

@ Spinnekop: kaartje ziet er goed uit..ik hoop het zó voor je!

@ Mompelien: heh nee ! Jij ook al?

@ Diana: morgen dus HET gesprek. ik wens je toe dat hij zich bedenkt en gewoon verder gaat met jullie!

@ eten: vanavond hebben we gewokt en morgen -geheel geïnspireerd door he twinterse weer- maak ik draadjesvlees en stoofpeertjes :p

@ hier: temp is niet meer omhoog gegaan vandaag, dus ik vrees mwet grote vrezen. Ondanks de echt ongelofelijk zere (..) en het feit dat ik nog steeds bij vlagen misselijk ben en elke avond op de bank ik slaap val van vermoeidheid. Ik weet dat je op 9DPO niet mag wanhopen, maar doe het toch..
    Vabndaag wel ijspret gehad met dochterlief. We zijn eerst snowboots en een sleetje voor haar gaan kopen en toen met de rest van de buurt gezellig het ijs op :)

14. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    @ Strijkkraal Gefeliciteerd!
    @ Iedereen die op rood is gegaan..balen, hopelijk volgende maand een mooier kleurtje

@ Babyengel Sterkte, laat het verdriet toe want het is allemaal niet niks:(

@ Iedereen met een negatieve test….BALEN….maar wie weet...

@mvjoshua, hopen dat het een hele goede paragnost is en dat ie het bij het rechte eind heeft. Toch zijn die dingen altijd leuk om te horen, althans vind ik dan..

Hier druk geweest vandaag want ik vier morgen mijn verjaardag. Ben ook nog eens snip verkouden dus dat is dan weer lekker. Allemaal lekkere hapjes gemaakt maar proef er helemaal niets van, hoop dan ook dat ze lekker zijn geworden ;) want heb niet voor kunnen proeven :D. Nog een paar daagjes tot NOD en ik begin testdrang te krijgen maar ik geef er niet aan toe. Pas op NOD mag ik van mijzelf testen. Buiten een soort van beginnende blaasontsteking gevoel (ik weet niet of dat een symptoom is) voel ik verder niet vreemds...maar goed ik ken mijn lichaam na jaren pil en in ronde 2 nog niet echt goed dus zie alles als ontpillen of als wat ik denk dat normaal is dus warm & gevoelige (.)(.) want dat had ik de vorige keer ook ...:cool:

Nu maar lekker naar mijn bed met een paracetamolletje en mijn geliefde neusspray en een pakje Tempo en dan maar hopen dat ik wat kan slapen. Trusten!

15. Karin86

Karin86 Actief lid

26 jan 2012
    187
    0
    0
    Administratief en fotograaf-assistente
    Regio Haarlem
    @Babyengel: het gaat me in eerste instantie niet om de bevalling, maar de eerste stap: zwanger raken :p En daarnaast: je hebt het toch niet voor het zeggen wie je aan je bed hebt met de bevalling... Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar wat er fout ging, maar is misschien niet handig.... Ze is wel heel meegaand en betrokken van wat ik van haar meekreeg...

@Renske: ik ben ook wel bang dat mijn lichaam/hoofd een loopje met me neemt, maar de hoop blijft er toch....

@Spinnekop: ik hoop zo dat het raak is voor je! Je symptomen lijken veel op die van mij :p En die site kende ik nog niet... Wel een leuke!

@Lola: ikzelf ben idolaat van one tree hill, daarnaast volg ik seapatrol en flashpoint graag...

@Diana: Spannend he?! hoop dat jullie mazzel hebben! er zijn altijd redenen te bedenken waarom het niet zou lukken... maar hoop dat het "gewoon" lukt!

@mamavand:lekker om zo verwend te worden!

@alle rode dames: balen joh! had het zo voor je gehoopt!

@Renske, Solana, Carmen: thanks voor de felicitatie

@testers: succes morgen en we hopen op een roze dag morgen!!!

@iedereen: thanks dat jullie me zo op mijn gemak laten voelen. En me steunen, antwoord geven en uitleg waardoor ik me minder onzeker voel en sterk.

hier: verjaardag van mijn vader was geslaagd. Al wist ik niet om te gaan met het feit dat als verassing mijn vader zijn nieuwe vriendin voor de deur stond (verassing voor iedereen). Ik wist wel van zijn nieuwe vriendin, maar dit zette me voor mijn gevoel wel voor het blok. En ja... Mijn moeder is bijna 4 maanden geleden overleden. Nou ja... Wil er heel veel over kwijt... maar dit is (denk ik) niet de tijd en plaats.. Weltrusten en tot morgen allemaal!

16. Karin86

Karin86 Actief lid

26 jan 2012
    187
    0
    0
    Administratief en fotograaf-assistente
    Regio Haarlem
    @Chikah: Fijne verjaardag(viering) morgen! laat je lekker verwennen!!!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo Meiden!

Helaas hier een tempdaling, dus ga dr vanuit dat morgen/overmorgen m'n ongi komt, was vorige keren ook zo. Is helaas niet anders... Vorige keer vond ik dit echt erg, nu denk ik: tsja heb dr geen invloed op en waarom zou ik me druk maken om iets waar ik toch niets aan kan veranderen. Gelukkig heerlijk geslapen vannacht! Wat was dat fijn zeg! En straks op naar de sportschool! Gister trouwens boerenkool gegeten, lekkerrrrrrr!

Hopelijk vandaag nog wat roze hier! Anders wordt het wel een hele rode lijst:(
    Testers: succes!
    Ongi's: hou de moed erin!
    Zwangeren: duimen voor plakbeebjes:)

18. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    goedemorgen meiden,

Lekker vroeg op de zondag :)

Chikah gefeliciteerd met je verjaardag!
    Veerle; wat jammer van de temp. daling.....

Carmen; ik ben heel erg nieuwsgierig naar jou :D Kom vandaag nog wel een keertje kijken.

Hier; misselijk maar gelukkig nu wel goed geslapen. Er alleen vroeg uit omdat ik misselijkheid al op voelde komen. Nu lekker aan een kopje thee en een soepstengel :)

Hele fijne dag iedereen en geniet van het heerlijke winterse weer!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Chikah: gefeliciteerd!
    Susyq: geniet van je thee en soepstengel:)
    Zo, 't is echt winter...

20. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Chikah: Gefeliciteerd !
    D: Succes, ik duim voor je meis !
    Mamavand: Ahw lief ! ^^
    Veerle: Jammer meis, maar je bent wel positief, dat is belangrijk :) Maar zolang je nog niet ongi bent is er nog een klein beetje hoop... dus ik duim nog wel voor je !
    Susyq: Fijne dag meis & geniet van je thee en je soepstengel

Hier: Rustig... :) Nog steeds steken in mijn buik en liezen en jeukende tepels. Kan mij niet herinneren dat ik dit met mijn vorige ongi ook had, maar het zij zo :)

Deel Deze Pagina