Hallo dames, Zal mij even voorstellen ik ben Mau, 28 jaar en mama van Chenna. Zijn sinds vorig jaar aan het klussen voor een 2 de, heb in oktober een MA gehad en hebben nu weer groen licht! Ik zou het leuk vinden als ik me bij jullie lijst mag aansluiten, 2de kindje, 2de ronde na MA, nod 14 feb
Goedemorgen meiden @Chikah Gefeliciteerd en een fijne verjaardag! @Veerle Jammer van je tempdaling Knuf!! @Susy *zwaai* @Martina Toch nog even doorduimen dan!! @D! Heeeeel veel succes vandaag! Hoop dat alles goed gaat en jullie donor JA zegt! @Hier Heb er nogal een nachtje erop zitten. Ik voelde me niet zo goed en dus super slecht geslapen. Straks een shoot en ik heb het gevoel alsof ik er al een dag op heb zitten Hoop dat ik het een beetje trek. Nja, vast wel! Gaan het zien! Fijne dag meiden! Voor de testers; heeeel veel succes!! Liefs!!
@Chikah, veel plezier vandaag en van harte gefeliciteerd!!! @Karin, jee dat zal wel schrikken geweest zijn dat de vriendin van je vader er ineens was. Ook niet netjes van ze om op deze manier dat te doen. @Veerle, balen zeg. Maar je hebt wel gelijk, je hebt er geen invloed op. @Susyq, wat fijn dat je toch goed geslapen hebt. Wel vervelend van de misselijkheid. @dream, ik hoop dat het een goed voorteken is @mau, welkom en veel succes gewenst! @Diana, ik duim voor jullie dat de donor ja zegt. Wel spannend hoor. @Kit, succes vandaag. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Hier: was gisteravond zo moe, ben om 23.30 uur in slaap gevallen. had ook echt een vervelend gevoel in mijn buik. Kan het niet echt beschrijven. Nu, nog steeds wat misselijk. Hopelijk trekt dat snel weg. Wil vanmiddag nog wel weer met de kinderen naar de vijver om te schaatsen en te sleeen. Zo gezellig!!! Verder niks doen vandaag. Fijne dag allemaal!
Hello! Ik ga als ik nog niet ongesteld ben zaterdag 11 feb testen voor ronde 2! Deze ronde écht ons best gedaan! Vorige ronde moesten we alles nog uitvogelen qua cyclus enzo dus dat is niet gelukt. Duimen!! Jullie allen heeel veel succes
hey meiden. Hier geen nieuws temp is stabiel! Dit heb ik nog niet eerder gehad! Ben dus benieuwd wat het morgen en overmorgen is! Dinsdag kan ik alleen niet helemaal van op aan aangezien ik er eerder uit moet! Maar ja we zien wel! Gevoelsmatig zeg ik nee het is niet zo. Want ik heb nergens last van! maar ja andere zeggen weer dat was juist bij mij een teken van een zwangerschap! Dus we wachten nog even af! Weer geen roze vandaag! EN meiden wat ontiegelijk veel rood!" Ik hoop dat er nog wat meiden de lijst vandaag wat vrolijker komen maken! Liefs mamavand
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (6) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (8) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 77 zwanger (4), ongesteld (19), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Kit, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Had ik gisteren, zal denk ik wel komen door alle veranderingen in je lijf. Misschien kan je vanmiddag een klein tukje doen Succes vandaag. Ik denk trouwens dat ik zo maar eens het ijs op ga hier. Ben benieuwd!
@Mau: Welkom en veel succes @Solana: moest een verrassing voor mijn vader zijn. Hij wist er ook niet van, hij zei ook dat hij zich opgelaten voelde omdat hij wist dat het voor mij moeilijk te verwerken is.. Maar ja... Vind haar wel aardig. Maar het is heel erg wennen. @mamavand: Dat zijn goede tekenen... Hopelijk wijst het op een roze naam hier: misselijk opgestaan, maar lijk ook grieperig... geen touw aan vast te knopen dus... Blijft dus nog steeds afwachten. :S
Gisteravond op bed, vreselijke steken in buik. Toen dacht ik, nu komt de ongi. 's morgens maar eens kijken wat er gebeurd. Vannacht ook niet best geslapen. Werd om 5 uur wakker, en daarna niet veel meer geslapen. Naar de wc geweest, niets te zien. Vanmorgen ook een zwangerschapstest gedaan (kruidvat) maar negatief. (niet eens een twijfelgeval) Over een aantal dagen nog maar eens testen als de ongi wegblijft Voor alle meiden op rood. Succes bij de volgende ronde. Voor alle zwangere meiden: gefeliciteerd!! Vanmiddag lekker afleiding: We gaan naar musical Miss Saigon!! Fijne zondag!!
IK vroeg dat omdat ik het zelf ook heb... En bij mij is pcos geconstateerd dus als ik jou was zou ik er wel eens mee naar de huisarts gaan... Of er in ieder geval niet mee wachten tot dat je 1 jaar bezig bent...
@diana. Heel veel succes vandaag bij de donor. @kit. Ik heb een hele week gehad dat ik slecht sliep. Nu sinds 2 dagen weer heerlijk. Succes bij de shoot. @mamavand. Spannend. @testers. Succes!!! @all. Fijne zondag allemaal. Wij gaan zo eerst even shoppen en daarna even lekker schaatsen .
@Karin poeh heftig zeg... Lijkt me idd wel even slikken. Vooral omdat je moeder nog pas overleden is. @Dames op rood... Balen zeg... hele dikke knuffel...
SusyQ, Veerle, Dream, Kit en Solana dank jullie wel! Vanaf een uurtje of twee komt de visite .voel me zwaar beroerd helaas. Snipverkouden, hoofdpijn en last van mijn darmen dus dat schiet lekker op . Net maar een paracetamolletje genomen en hopen dat ik mij zo wat beter ga voelen want anders vrees ik dat ze het zonder mij moeten doen.....Hoopte op wat positieve berichten hier maar van die lijst wordt je ook niet vrolijk. Het wordt nu echt tijd voor meer roze!
Mau: Welkom ! Kit: Dat is minder dat je niet zo goed geslapen hebt. Toch heel veel succes vandaag ! & ja nog even doorduimen, wie weet... Solana: Hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Veel plezier met de kinderen & niet vallen he !? Wannabemum: Volgens mij heb ik jou hier ook nog niet gezien, dus welkom ! Susyq: Ook jij niet vallen !! Karin: Duimen...! Dribbel: Wat vervelend, ik ga voor je duimen dat er over een paar dagen als nog een posi test komt. En anders snel ongi wordt, kun je tenminste door naar de volgende ronde... & veel plezier vanmiddag ! Rammetje: Veel plezier vandaag & ook voor jou, niet vallen ! Chikah: Dat is balen op je verjaardag. Ik hoop dat je je vanmiddag wat beter voelt !
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (7) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Marja poortman - 7e ronde - 3e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (9) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje Wannabemum - 2e rondje - ? kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje Mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 79 zwanger (4), ongesteld (19), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Ik had al ook besloten om niet een jaar te gaan wachten, maar m'n cyclus is wel regelmatig en heb wel duidelijk tempverhoging en pos ovutest. Of heb jij dat ook? Heb een boek te leen van een vriendin over zwanger worden enzo en daar staat ook in dat als je cyclus langer dan 6 wkn is je eerder naar de huisarts mag gaan. Maar dank je, voor je meedenken Krijg je nu behandeling door de pcos? Net terug vd bodypump Das best puttig oogde zondagochtend... Vervelend voor de slechte slapers, heb het denk ik doorgegeven... Fijne dag allemaal en geniet van het heerlijke winterweer!
Dat is het punt... Ik kan er nog niet zo goed mee omgaan als mijn zusje... Maar ja, komt wel. ik heb daar alleen meer tijd in nodig
Mijn cyclus is ook wel redelijk regelmatig en heb ook ei sprong... Dat horen we half Feb pas want dan hebben we de uitslag van de 2de zaadtest...