Ha meiden, Geen roze nieuws helaas! Was wel overtijd, maar mn ongi heeft toch doorgezet... Zet mij maar op rood. Grts jufaman
nee, geen reden gevonden , mijn vliezen braken plotseling hij is dezelfde dag nog geboren ik heb wel meerdere bloedingen gehad tijdens de zwangerschap , maar ook daar zagen ze de reden niet van was trouwens heel angstig mijn zwangerschap , was blij dat hij er was ondanks dat hij te vroeg was
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (7) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Marja poortman - 7e ronde - 3e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (9) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje Wannabemum - 2e rondje - ? kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje Mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 79 zwanger (4), ongesteld (22), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Wow, veel te veel rood op deze lijst hoor dames!!! Hoop echt dat er vanaf nu alleen nog maar roze bij gaat komen. @Jufaman, jammer en veel succes in de volgende ronde gewenst! @Mompelientje, kan me goed voorstellen dat het moeilijk is. Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde. En nu je het tempen onder de knie hebt, gaat het misschien de volgende ronde wel lukken. Succes! Sorry, dames verder ben ik het een beetje kwijt. Heb wel teruggelezen hoor. Maar ben moe sorry. Morgen maar weer. Vandaag wel een leuke dag gehad, maar aan het eind van de middag was het toch wel erg koud buiten hoor. Ben nu dus ook nog een beetje verkleumd. Straks maar lekker een warme douche nemen.
Warm maar lekker op Solana! Lekker dat je vh winterse weer bent wezen genieten! Wordt voor jou spannend...
Pfff meiden. Wat klote zeg, al dat rood @Carmen Rot meis ..en wat je zegt, meer dan je best kan je niet doen. Meer geluk in de volgende ronde meid! @mamavanJ Lief! Dank je wel Wat lief ook dat jouw zoontje zo goed aangeeft dat hij wilt slapen. De meeste kindjes willen juist niet slapen @Lief Kleintje Inderdaad vroeg voor een ongi! Hoop dat het idd een innesteling is @Spinnenkop Mooi kaartje hoor!!! Duim, duim, duim! Mompelientje Super mega dikke knuf voor jou!!! @Veerle Verdorie! Knuf! @Jufaman Balen meid!! Hoop dat de volgende ronde je meer geluk brengt! @Suusje Wanneer moet je man ook alweer voor het onderzoek? Begin februari toch? Spannend! @D Heb al een paar keer aan je gedacht vandaag! Hoop dat het gesprek goed is verlopen!! Iemand trouwens tips voor aften? Anders onze lieve Lianne?
Kit, ik heb heel goed spul gehaald bij de apotheek tegen aften!! Brand even heel erg als je het aanstipt, maar na 2 dagen was het weg!! Het heet pyralvex
Ladies wat zijn we hier aan het doen... @Mompelientje knuffel voor jou.. @Kit ja vanaf dinsdag mag het...
spinnekop:dat zal nog best eng geweest zijn. Verder geen complicaties gehad toen. En tuurlijk ben je blij, je hebt een zoon!!!
Net een hete douche genomen en heb het eindelijk weer warm. Heerlijk! Ga nu lekker voor de tv hangen en op tijd slapen. Morgen weer werken. Fijne avond allemaal en alvast welterusten. Tot morgen!
Kit; Gelukkig lees ik af en toe hier nog even mee.... Enne voor aften schrijf ik altijd lidocaine orale gel voor... Dusss morgen ff contact opnemen met je huisarts... Heb het nog even opgezocht in het farmacotherapeutisch kompas en het mag in de zwangerschap voorgeschreven worden.... Lastig he, aften!!! Kan ook enorm pijnlijk zijn....
@Liefkleintje Dank je wel voor de tip! Zie ook een tip van Lianne binnenkomen! Lief jullie @Suus Fijn zeg! Eindelijk!! @Lianne Ik ga morgen meteen ff bellen. Zo, best wel gevoelig die aften, blegh! Lief dat je het nog ff op hebt gezocht! Toch handig, zo'n forumvriendinnetje met zoveel medische kennis
@Karin; Aften zijn pijnlijke zweertjes in de mond die kunnen ontstaan bij verminderde weerstand... Hormonale veranderingen... Bepaalde voedingsmiddelen... @Kit; You're welcome...