Ah Martina, wat k*t zeg. Ik had het nog zo gehoopt voor je. Heel veel succes in de volgende ronde. Ik hoop dat je dan op roze gaat! Knuffel!
tjah wij hadden het ook nog stiekem gehoopt, maar het is niet anders. Dank jullie wel in ieder geval & op naar de volgende ronde !
oh dream , wat jammer , ik vroeg me al af hoe het ging @hellen , oke ik ben wel benieuwd naar je foto
Zo, ik kom weer even buurten. Wat een giga berg rood hier meiden! :x De lijst is echt knalrood als je hem zo ziet... Wel een sprankje hoop bij Hellen lees ik?? Ben benieuwd meid! Ik duim voor je en ben stiknieuwsgierig naar je foto!!
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een dagje eerder zal gaan testen. De 8ste. Ik ben geen voorstander van vroeg testen maar dan zijn vriendlief en ik zoveel jaar samen. Zou wel een leuk cadeautje zijn, aan de andere kant, als het negatief is ben ik niet te genieten. Tips??
Verdorie Dream..... hopelijk volgende ronde raak! Ik ben nog steeds mega chagrijnig. Zit ook met een loopse hond, en bloed is wel het laatste dat ik zien wil. Nu weet ik wel waarom ze wegliep, haha. Gelukkig niet gelukt, zit wel te wachten op een baby maar niet op puppies
@dream: wat balen zeg meid..!!!!! @dromertje: dan is een dagje eerder testen inderdaad wel leuk.. @hier: net toch een een dutje gedaan.. was verrot.. nu zo lkker poffertjes bakken.. z,n trek in
Ik test minstens een dag voor mijn nod, na mijn nod is een test niet mee nodig Mijn man en ik zijn de 17e 16 jaar samen, zo lang kan ik niet wachten, haha.
Hmmm, ben de 8ste de hele dag vrij en dus thuis. Zou dan wel erg aantrekkelijk zijn om een test te halen, mits mijn ongi zich niet meld. Wel weer jammer dat ik dat dan niet in het dorp kan doen, woon in een ons kent ons dorp en de vrouw bij het kruidvat kent mijn buurjongen net iets te goed...
Zo!!!! Krijg net toch een soort eisprong steek in mijn buik..... gelijk golf maagzuur en misselijkheid weer terug. Fijn dat ontpillen...
Ik slikte hem ook continu, op aanraden van mijn gynaecoloog omdat ik last heb van een gruwelijk lage bloeddruk en altijd wel een paar keer per jaar flauwviel tijdens menstruatie. In 2 jaar tijd hooguit 2 keer een bloeding gehad, was wel fijn hoor haha. Hopelijk werkt het snel weer normaal, ontpillen lijkt vreselijk op een vroege zwangerschap.