NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Dream: balen!

@ Dromertje: ben het met je eens. We gunnen Girl haar geluk natuurlijk ook, maar denk dat ze elders op het forum beter op haar plaats is.

@ Solana: beterschap voor je zoontje!

@ renske: nee, ik vrees van niet :( ...

@ MamavanD: wij duimen voor elkaar :)

@ MamavanJoshua: jij kunt alweer spoedig aan de klus. Maak sucsex alvast!

En hier: geen foto...volgens mij ben ik gek aan het worden: kom net thuis en pak de test er nog eens bij, maar wat er vanmorgen stond, zie ik niet meer. Volgens mij kan dat niet anders betekenen dan dat ik er kennelijk méér in zag dan het is.

Lijntjes - hoe dun ook- verdwijnen immers niet!

De foto's van vanmorgen zijn ook niet denderend. Met fantasie zie je wel wat, maar niet genoeg om hier te plaatsen.

Vanavond na uren ophouden nog eens getest, omdat ik hoopte dat er meer te zien zou zijn. maar nee.

Zal morgenochtend weer es testen, maar ik begin bang te worden dat mijn lijf me gewoon keihard in het ootje neemt. Ik voel me echt zoo weird...doet me toch echt denken aan mijn zwangerschap. Misschien ben ik ook wel gewoon stom bezig door te denken dat ik ooit nog eens voor een tweede keer het geluk zal hebben.

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Hellen hele dikke knuffel voor jou... XX

3. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Hellen; Ik hoop dat je morgen een hele hele hele mooie test in je handen hebt!!!! Met 2 hele mooie lijntjes op de test!!!

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Durf bijna niet meer te tesen. Het is dat iets in mij zegt dat het raak zou kunnen zijn. Maar wie weet of dat werkelijk een innerlijke stem is of alleen mijn hard schreeuwende wens ;)

Resultaten meld ik alleen als ze ook écht te zien zijn en te fotograferen.....

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Kom het ons maar vertellen in het clubje want wij zijn erg benieuwd.. :)

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nu ben ik lid geworden van het clubje, maar waar vind ik de posts van jullie? Ik zie ze nergens, nl

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @heleen, oh meis wat spannend!!! Hoop het zo ontzettend voor je!!!!

8. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Dank je wel ! :) & jij nog succes !

9. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ja heel erg k*t, maar je hebt het helaas niet zelf in de hand. Duimen voor de volgende ronde !
    Veel plezier vanavond nog & slaap lekker alvast.

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Hellen: Zeker balen ! Jij veel succes nog, ben hard voor je aan het duimen !

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dank voor de duimen. En als de zwangere dames nog even wat HCG willen rondstrooien...alvast bedankt. Ook namens de andere ladies :)

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@hellen: Ik strooi he vanaf hier helemaal suf..!!!! haha

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

SuusjeLove: balen van je ongi! Hopelijk komt er snel een plan voor jullie! Deze week afspraak toch? Was je gister even vergeten, was beetje te moe... Sorry!
    Hellen: ben erg benieuwd of je een pos test in handen gaat hebben... Duimen draaien:D
    Rensje: spannend! Misschien dan toch nog roze op de lijst:D
    MamavanD: ook spannend!!!
    MamavaJ: fijn dat het klussen weer gaat starten! Hopelijk dit keer met eisprong!
    Almi&Dromertje: hopelijk snel goed nieuws!
    Rest wachtenden: duimen maken overuren:D

Nou, even wat meer roze op deze lijst hoor... Wordt anders wel heel erg depri-lijst... Hier is bloeden weer begonnen:( M'n gevoel zegt toch dat het door gaat zetten met de ongi... Ga denk ik, donderdag afspraak maken met eigen huisarts om toch eens m'n lange cyclus te bespreken. Misschien dat alles wel oké is, maar dan weet ik het iig zeker en loop ik niet aan te modderen...

Succes allemaal nog met pppppfffffff wachten;)

14. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanaf morgen avond doe ik het met liefde. Maar dan wel in ona clubbie:D

@suusje. Succes vandaag
    @lianne. Succes vandaag
    @maybe. Succes vanmiddag
    @de rest. Succes vandaag.

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Zo ik ga het potje even brengen haha.. In -13... Hopelijk is ie niet bevroren dadelijk...

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou..ik geef de moed op voor deze maand :( Had vanochtend 2 omo witte testen en dat in combinatie met een dalende temperatuur wijst wat mij betreft maar op één ding: dat ik en mijn lijf mij gewoon enorm voor de gek hebben gehouden. Ik word gewoon ongesteld deze week.

Heb ff een potje zitten janken, maar goed, ook dat helpt niet. Dus op naar ronde 6 dan maar. Omdat Lief momenteel een heel ander ritme heeft dan ik, heb ik er alelen een hard hoofd in. Was afgelopen maand al een toestand om hem op de goede momenten in bed te krijgen, zal deze maand niet anders zijn.

Nou..ik kan wel wat mooi roze nieuws van anderen gebruiken nu, dus kom maar op ladies!

17. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ah nee:( , gisteren zag het er nog zo veelbelovend uit

ik weet niet of ik het roze ga maken, weer bloedverlies vanmorgen, dit keer bruinslijmig, mijn temp is wel hoog gebleven en ik ben misselijker dan normaal voor mijn ongi , het kan dus nog beide kanten op,door dat bruinverlies ga ik nu zeker niet eerder testen dan zaterdag ,maar alleen als het bloedverlies niet erger wordt of stopt natuurlijk

18. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Hellen, nee wat vervelend zeg :(
    Kop op en vol goede moed door naar de volgende ronde oke?

En spinnekop, dat zijn ook niet hele hoopvolle berichten maar geen bloed geeft moed zeggen ze toch. Wie weet zit er nog een kans voor jou in! Succes.....

Ik ga naar mijn werk, eerst maar even die bittere kou trotseren..brrrr :)

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@hellen: wat vervelend zeg meid

20. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Meer dan 10 pagina's bij te lezen :$ Wat een kletskousen haha

Voor alle rode dames een dikke knuff en sterkte!!

Ik had gister een neg test in mijn handen, maar ben nu ook nog niet ongesteld. En natuurlijk helemaal geen testjes in huis :x Ik was te laat thuis van mijn werk om nog naar de winkel te kunnen. Dus ik heb mijn ochtendplasje bewaard en om 9 uur ren ik even naar de kruidvat...Gelukkig is het maar 100 meter van mijn huis...bbrrrr wat een kou...

Deel Deze Pagina