Ik hoop op nu wél een mooie test Siesie! Er moeten toch echt nog wel meer dames zwanger worden dan de paar lucky few die we nu hebben??
@Rammetje ik wist toen wel dat je een meisje eerder kan herkennen. Dit leek daar niet op. Ik zag het eerder dan de gyn. Lol @Hellen jeetje, had echt een+ verwacht, sterkte! @hier heel raar gedroomd, haha. De test waren 2 taartjes in een doosje.als je de zoetste op zou eten, was je zwanger. Ik spoor niet meer, lol. Nu niet alleen pijn aan tepels maar hele borsten en weer misselijk. Afwachten...
Hey meiden, Ik sta ook op deze lijst en mag op roze. Wilde het toch even melden ondanks dat ik al een hele tijd niet meer meeklets. Wilde bewust wat minder bezig zijn met het zwanger worden en dus betekende dat ZP even achterwegen laten. Blijkbaar heeft het wel geholpen
Nog even geduld Meagan en je weet meer! En ja ..ik had ook écht het idee vandaag een + te zien te krijgen. Zo zie je maar weer, dat zwanger worden bepaald geen exacte wetenschap is .. Ik sluit af hier, ik heb huisbezoeken ... Later!
@Brondy Haha zo te zien heeft het idd geholpen...Misschien moeten de vaste klanten dat ook maar eens doen...
@Brondy van harte! @Hellen tot snel en Nogmaals sterkte. Ik ga douchen, daarna naar de orthopeed en dan verjaardag van mijn moeder, die kan wel een feestje gebruiken!
Oh ja, spinnekop geef de moed nog niet op! Het is echt nog niet uitgesloten hoor! @maybe het leek zo echt! Haha. Idioot gewoon
@Suus Spannend! Hoe lang duurde het de vorige keer voor de uitslag? @Hellen Ahwww Hele dikke knuffel! Hoop dat er nog een klein wondertje gebeurd.. @Spinnekop Spannend! Ik duim voor jou! Gefeliciteerd Brondy!
Tja...tjonge jonge...nog steeds een neg test... Kan iemand mij op blauw zetten na 2 neg testen? Maar ja ook nog niet ongesteld, maar goed ik heb ook cyclussen van 30 dagen ertussen zitten... *wacht geduldig*
Goedemorgen allemaal! @Hellen, knuffel voor jou!!! @Spinnekop, nog geen echt bloed voor jou, dus ik heb nog hoop voor je. Je symptomen klinken goed in ieder geval. @Susyq, werk ze vandaag. Het is echt enorm koud hoor brrrr. @Siesi, ben benieuwd naar je test. @Helen, ik zal zometeen kijken of ik de lijst kan vinden. @Meagan, rare droom idd hahaha. Ik droom de laatste dagen ook erg vreemd. Ook in mijn droom al geshopt voor de babykamer hihihi. @Brondy, van harte gefeliciteerd! @Meagan, fijne dag vandaag en van harte met je moeder. Verder bedankt voor de beterschapswensen voor mijn zoontje. Het lijkt nu beter met hem te gaan. Dus hopelijk heeft hij het ergste gehad. Ik ga de lijst opzoeken en aanpassen.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (7) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Marja poortman - 7e ronde - 3e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (9) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje Wannabemum - 2e rondje - ? kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje Mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 79 zwanger (5), ongesteld (26), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Wat een klote lijst is het... Pff die klote kleur overheerst wel erg... @Kit moet weer 2 weken wachten.... Ik word hier echt gek van...
Ohh lieverd, ik vind het echt heel rot voor je! Ik heb vorige maand precies het zelfde gehad, ook voor het eerst in mijn leven overtijd! En ik bleek ook niet zwanger! Ik vermoed dat het bij mij allemaal wat langer duurde door dat ik begonnen was met tarwekiemolie! Want nu toch weer mooi een vroeg eitje! Nou meis kop op! Vol goede moed naar de volgende ronde het komt echt wel goed!
@Suusjelove, idd. Veel te veel rood op deze lijst. Wat ontzettend irritant dat je nu weer 2 weken moet wachten zeg.