Ik krijg hem er niet duidelijk op, ik heb al 10 foto's gemaakt, maar op de tel. zie ik ze niet goed. En ik kan hem niet in negatief zetten, dat geeft soms ook nog wel eens duidelijkheid. Ik ga zo maar richting kruidvat.
Mijn vader is sinds 2008 thuis nadat hij bij een ongeluk zijn been verloor. De jongste is echt een opa kind, met alle tijd die mijn vader heeft, zou het best leuk zijn. Kom op tijd..... vlieg voorbij! Ik wil testen!
. Ik zit hier helemaal te glunderen! Meiden in afwachting, ik strooi even heel veel HCG! Strooi, strooi, strooi.....
Ja sorry, sorry, sorry, Ik schaam me diep. Maar ik kon me echt niet bedwingen. Ik duim nu natuurlijk extra hard voor jou!
hahah ik ben blij voor je! Maar ik ga nog nergens van uit! Me temp is wel mooi! Hoop dat hij morgen en overmorgen ook zo is Dan ga ik donderdag testen! Liefs!
Haha, jullie zijn lief. Bij mijn zoontje had ik echt een knaltest. Dat kon een blinde nog zien. Dus vond het ik nu best licht. Maar als ik jullie zo hoor haha..... Ik heb geen kwaaltjes. Toch had ik ergens het gevoel dat ik zwanger zou zijn. Normaal rommelt mijn buik al een paar dagen voordat ik ongesteld word. Dat had ik nu dus niet. Bij mijn zoontje had ik in het begin ook geen kwaaltjes. Hopelijk krijg ik net zo'n zwangerschap als toen, daar ben ik echt fluitend doorheen gewandeld! Liefs