Ik mag morgenavond @maybe. Wat naar meisss. Nu weeeeer een week wachten pfff. Wat zijn sOmmige artsen toch klootzakken he! Gelukkig is je hcg mooi gestegen. Dikke knuffel. @hier. Vandaag zoooo moe op het werk dat ik om 14.30u al lekker naar huis ben gegaan thuis gekomen in slaap gevallen tot nu net... Pff had het nodig blijkbaar. Hahaha
@rammetje: jij heel veel suc6 morgenavond..!! @hier: de spanning van me afgegooid en even lekker bijkomen... m,n gevoel zegt dat het goed zit.. dus geen stress want dat is zowieso niet goed voor ukkie..!!
Heel goed maybe! Ik ga nu lekker eten met mijn ouders en gezin. Gyros.... hopelijk blijft het er in! Mijn moeder zei net dat ik er heel zwanger uitzie.... en die heeft mij heeeeeel vaak zwanger gezien met al die mk en meegeteld. Ik kan nu al niet meer wachten. Haha
Jeetje Maybe dat moet schrikken geblazen zijn zeg. Wat een botte lul, ik zou echt gaan zoeken naar een andere hoor! En probeer je inderdaad niet al te druk te maken, stress schijnt niet zo best te zijn. En Rammetje jij mag morgen al. Spannend hoor! Ik moet nog 5 weken wachten maar vind dat niet heel erg geloof ik . Dit weekend ga ik er weer een testje tegen aan gooien, kijken of de streep dikker en donkerder is geworden. Fijne avond allemaal
@susy: inderdaad.. ik blijf positief..!! zoang me hcg stijgt en ik m,n gevoel er goed bij heb.. heb ik rust
@Maybe, zoals er al eerder gezegd is, wat een kl**tz*k die gyn. Sorry. Volgens mij moet hij juist iemand vertellen wat hij ziet en je vragen beantwoorden. Het lijkt wel of jouw gyn z'n werk niet meer leuk vind. Ik vind het ronduit belachelijk dat hij niet goed gekeken heeft en jou daardoor onzeker heeft gemaakt. Knuffel! Voor de meiden die zwanger zijn is er een oktobertopic. Er zijn er 2, 1 tot 15 okt. en de ander de hele maand. Ik zit bij de laatstgenoemde. Zie ik jullie daar? Liefs
@stoetel: inderdaad en dat terwijl hij me ook behandelde met die MK en hij dat verhaal dus ook kent.. maar het iks ook gewoon een botte ..... hihihi
en lees nu net een topic hier op het forum dat er al vele met mij met 5 weken alleen een zwarte vlek zagen en nu een kindje hebben..!!! toen viel er al een heeeleeee last van me af... en de glimlach is alweer terug op mijn gezicht... nogmaals THANX MEIDEN VOOR DE LIEVE WOORDEN HEEFT ME HEEEEL GOED GEDAAN..!!!!
Maybe: Wat een jerk ! Blij om te lezen dat je er positiever tegenaan kijkt, hou dat vast ! Leo: Balen ! Succes in de volgende ronde
heey dames, Mijn nod is de 10e maar heb vanmorgen een test gedaan en hij is licht positief. Ik wil nog niet juichen en wacht nog tot vrijdag. Hopen dat de test dan positiever is. xx
Wat gaaf!! Maar als ie iets positief is, dan ben je gewoon zwanger joh!! Kan je een foto posten? Hij wordt dan idd alleen nog maar duidelijker, maar volgens mij kunnen we je feliciteren hoor!
Ik kreeg het streepje niet op de foto maar mijn vriend zag het streepje ook en bij de vorige zwangerschap zag hij het streepje niet. Ik doe vrijdag weer een test als ik tot dan kan wachten. xxx
Barb: Gefeliciteerd ! Stoetel: Gefeliciteerd ! Roompje en Marja : een voorzichtige felicitatie ! Waarom laten jullie zo vroeg echos doen ? Bij mij hoefde ik pas bij 10 weken .... vragen jullie dat zelf aan ? Want in principe hoeft het toch niet ? @ Leo en Samba:
@lola: Ik heb hem niet zelf aangvraagd... ik heb bloed laten prikken om mijn test te laten bevestigen ivm vals positieve test de maand daarvoor.... m,n hcg was toen dus 18... dat was aan de lage kant vandaar vandaag de afspraak bij de gyn om m,n HCG nu te bepalen.. en heeft hij gelijk een echo gemaakt.. vandaar.. maar nee heb hem niet zelf aangevraagd
@roompje: ben benieuwd hoe je test over een paar dagen is.. en inderdaad een streepje is een streepje