NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @maybe: gelukkig voel je je al weer wat beter, en fijn de je vk ook nog ff een echo voor je maakt. ik duim voor je dat alles gewoon lekker goed zit!!!! *SUPERLIJM*

-x-

2. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    @ maybe: das laag, hoe komt dat of weten ze dat niet?

Een streepje is een streepje dat weet ik maar aangezien de vorige keer ik bevallen ben met 23 weken, zijn we nu extra onzeker en willen we niet te vroeg juichen... het zal de komende weken zowiezo spannend worden.

Ik had een vermoeden dat ik zwanger was want ik had wel last van misselijkheid en heb een opgezette buik van mijn darmen en zo. En tijdens de vorige zwangerschap wist ik het ook voordat ik een test kon doen...

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

rammetje succes meis morgen!!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

maybe meis luister naar je eigen gevoel die kerel is gewoon kippig!

Ik heb bij mijn tweede mk een echo gehad en ik zag toch echt iets knippen maar mijn vk beweerde dat het geen hartje was!
    2 dagen later naar de gyn en was dus wel degleijk het hartje!
    je eigen gevoel spreekt boek delen dus vertrouw daar op!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden morgen krijg ik mijn testen als hhet goed is, ik wil dan graag testen met mijn ochtendurine!
    Maar hoe bewaar ik dat!
    Overigens denk ik dat ik wel ongie word heb zeurend gevoel in mijn buik!
    Dus ben band dat me temp kelderd morgen, als dat zo is test ik zowiezo niet!

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Maybe.. Je hCG is wel netjes toch. Alleen met 5 weken is het echt heel moeilijk om iets te zien..
    Hopelijk komt het allemaal goed maar heb er een beetje vertrouwen in, je gevoel zegt ook dat het goed zit meis..:)

Samba.. Balen zeg dat rood bah:(

Roompje.. Spannend!

Rammetje.. Succes morgen he:)

Hier: na vanochtend helemaal geen roze afscheidng meer gezien gelukkig. Hopelijk blijft het weg:)

Ga zo lekker bankhangen:)

7. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Alle zwangere gefeliciteerd!!
    @Maybe: het gaat gewoon helemaal goed komen!!!!

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@roompje: 18 was idd laag maar nu 1 week later is hij 538..!!! dusdat is netjes..!!

@mamavand: hij is inderdaad kippig of ik ben achterlijk hahaha... n mijn album heb ik een foto geplaatst van mijn laatste echo waar ik erachter kwam dat het een MK was... Ik denk daar 2 vruchtzakjes en 2 vruchtjes te zien waarvan de 1 wel een stuk kleiner is.. hij zei toen ook dat het er overduidelijk maar 1 was
    Spannend zeg morgen testen..!!! heb wel eens gelezen dat je je urine dan kan bewaren in de koelkast..!!

9. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @stoetel. Susy en ik zitten in het eerste gedeelte van de maand.

@lola. Mij is het vorige keer aangeboden om bij 6wkn een echo te maken. Ze kwamen er toen bij bijna 9wkn achter dat het een lege vruchtzak was en die angst blijft toch een beetje daarom dat ik al mag komen.

@maybe. Fijn dat je je iets beter voelt. Het zit gewoon goed hoor!!!

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@renske: ik heb 6 dagen voor NOD ook wat roze afscheiding gehad... duim met je mee meid..!!!

11. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Maybe dat is inderdaad netjes....

Hopen dat we allebei een plakbeebje hebben....

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@roompje: inderdaad roompje..!!!

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@rammetje: nogmaals heel veel suc6 met je echo van morgen..!!!!

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee lieve meiden,
    kom ook weer even binnen vallen.

@maybe, tjee meis dit is inderdaad schrikken. Maar jou gevoel zegt denk ik genoeg... en de waardes zijn goed gestegen zeg!!
    Ik zelf heb bij onze eerste zwangerschap ook een echo gehad bij 5 weken en bij 8 weken en bij 12 weken.
    Ik heb dit destijds gehad omdat ik hiervoor op mijn 23e bbz heb gehad.
    Dus zou ik nu zwanger zijn krijg ik ook weer snel een echo!!

@heleen, meis balen zeg, geloof goed dat je een potje hebt zitten janken.
    En ik moet zeggen door jou berichtje sta ik weer even met beide benen op de grond...
    Ik voel ook vanalles op dit moment en denk regelmatig jaaaaaaaaaaaa ik ben echt zwanger, en dan in 1x pfff denk dat me lichaam me voor de gek houdt.
    Ik kan het mezelf gaan afvragen maar kan toch pas op zijn vroegst zondag testen.
    Voel allemaal andere dingen als normaal, maar waarschijnlijk omdat ik hier veel op let.
    tja we zullen wel zien...
    in ieder geval een dikke knuffel voor jou!!!!

@ rose dames... van harte gefeliciteerd...hoop dat vele jullie mogen volgen!!!!

15. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey meiden, ik zou morgen gaan testen maar heb vadaag wat rose-verlies gehad. Eigenlijk wel vreemd want dat is 4 dagen te vroeg en ik kan al een jaar de klok gelijk zetten op mijn menstruatie maar goed, ik ga er vanuit dat ik ongesteld geworden ben of dat het morgen in ieder geval door gaat zetten want de krampen die ik normaal voel heb ik ook nog niet. Ik mag dus morgen ook op rood denk ik. Niet zo heel erg grote teleurstelling want we zijn er deze maand nog niet echt vor gegaan maar ik zou het stiekem wel leuk gevonden hebben omdat ik dan op dezelfde dag uitgerekend zou zijn als ik bij ons zoonte was. Zou wel heel toevallig zijn! Maar ik zie door de rode gloed deze maand gelukkig ook wat rose namen staan! Heel goed! Gefeliciteerd positieve testers! Geniet ervan!

16. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb stiekem vandaag nog getest. Maar niet met ochtendurine en ik heb me niet aan alle regels gehouden zoals paar uur niet drinken en niet plassen. Maar ik dacht, ach wat ik probeer het gewoon. Nu lijkt er heel licht iets te zien zijn. Maar volgens mij staat dat streepje niet echt op de plek waar het hoort. Willen jullie meekijken?
    O ja, eerst wil ik even zeggen dat ik een late positieve tester ben. Want vorige keer pas op dag 37 positief getest. Dus dit is al heel wat voor mij. Ook had ik nu pas op dag 19 en 20 een positieve ovulatietest.
    Oke, hier normaal:
    Bekijk bijlage 221715

En in negatief:
    Bekijk bijlage 221716

Zien jullie iets?

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@solana: spannend ik lijk nhet 2e streepje te zien

18. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Maybe. En zoals altijd, is het in het echt nog iets duidelijker. Maar erg duidelijk nog niet hoor. Maar mijn hart maakte wel een beetje een sprongetje toen ik het zag hahaha. Zaterdag nog maar eens testen.
    Overigens, erg fijn dat je je nu wat geruster voelt. Volgende week krijg jij gewoon een super mooie echo!

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@solana: geen dank.. en ben inderdaad een heel stuk gerustgesteld door te lezen dat er meerdere meiden zijn die met 5 weken nog niks konden zien op de echoo..!!

20. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Solana, ik lijk in het negatief inderdaad ook een streepje te kunnen zien. Spannend.. Ik hoop dat je snel duidelijker test!

Deel Deze Pagina