Bedankt voor het kijken. Het is een beetje vaag, want ik heb het idee dat het streepje iets te dicht op de controle streep staat. Maar ik heb nog nooit eerder met deze testen getest, dus weet eigenlijk ook niet waar ie moet staan. Maar het is ook nog onduidelijk hoor. Ik wacht verder dan ook maar af.
@maybe, ja dat van die arts had ik gelezen. Hopelijk is hij volgende week wat aardiger. En anders gewoon zeggen dat hij maar wat beter zijn best moet doen hoor.
@solana: ja inderdaad..!!! maar tot nu toe ga ik er gewoon vanuit dat ik volgende week woensdag een mooie echo zie..!! MET een vruchtje
@maybe, tja continue klachten maar probeer me niet gek te maken!!! heb continue van die rare steekjes in mijn liezen, en mijn hongergevoel komt me enigzins wel bekent voor van mijn eerste zwangerschap. Heb echt een bodemloze put hahah
@rensje: dat had ik bij m,n eerste ook ben toen 42kilo aangekomen tijdens m,n zwangerschap.. en m,n zoon woog maar 3 kilo..!!!
@Maybe, hier een afteller klachten: Moe Gevoelige boobs, voornamelijk tepels. Eet alles wat los en vast zit Sinds zondag last van maagzuur Al zeker een week last van krampen En maar liefst 1 pukkel Snel vet haar Maar ik zit ook tegen de griep aan dus weet het niet. Heb vergelijk materiaal met vorige maand, toen mocht ik niet klussen, en toen had ik rond deze tijd al last van spotting en gelijk na mijn eisprong mega pijnlijke boobs. Misschien morgen testen en anders pas zaterdag.
@maybe, ja hier ook wel klachtjes. Maar kan net zo goed van een aankomend griepje ofzo zijn hahaha. Maar last van misselijkheid, erg moe, aders op bovenbenen duidelijk zichtbaar en veel last van stijve tepels
@dromertje: ik had dat ook met pijnlijke boobs.. dat had ik elke maand maar meestal 2 dagen voor mijn NOD was het weg.. Dit keer niet..
@griepje: erg leuk dat de meeste dames waarvan ik hier lees welke kwaaltjes ze hebben ze denken dat het een griepje is hihi..
O, en nu lees ik de klachten van dromertje en bedenk me ineens dat vet haar ook een klacht kan zijn hahaha. Vond het zo raar, eergisteren mijn haar gewassen ('s avonds), gisterochtend werd ik wakker en was mijn haar enorm vet. Moest werken,dus geen tijd om er iets aan te doen helaas. Gisteravond maar opnieuw gewassen. Nu wel iets minder vet dan gisteren, maar toch nog steeds vet. Terwijl ik normaal echt wel droog haar heb. Pfff, straks maar weer wassen.
Barb & Stoetel: Gefeliciteerd ! Roompje & Marja -> voorzichtig gefeliciteerd! Ongi's: balen Op naar volgende ronde! Solana: zie ook iets heeeel lichts! Hoop over een paar dagen op een mooie streep! @Hier: vandaag heel licht bloedverlies gehad, alleen inlegkruisje nodig. Mn man wordt helemaal gek Hij wil dat ik nog weer een keer test. Ik twijfel en kijk het liever nog even aan. Ik heb nu al een paar witte testen gehad. Gister bij assistente huisarts was niet me gecontreerde urine en dit zijn geen gevoelige testen. Wat zouden jullie doen?
Dat krijg je als de griep heerst Was misselijk nog vergeten, niet misselijk als in een draaiende maag maar meer dat gevoel boven in je keel zeg maar. Dat het er gewoon uit moet.. Boobs stoppen met zeer doen op het moment dat ik echt ongi ben..
Veerle, morgenochtend even testen misschien? Maybe, hahaha, inderdaad. Maar ja, griep gaat rond natuurlijk.
@Veerle, ik zou het nog een dag of twee aankijken. Het kan zijn dat je ongi wat trager is met doorbreken. En blijft het zo gewoon zaterdag een test doen!! Ga heel hard duimen dat het je ongi niet is!!
@misselijk, alleen zondag een paar uur kotsmisselijk geweest verder heb ik alleen maar honger en wat rare buikpijn. Mijn boobs zijn niet mega gevoelig maar wel wat voller. Weet juist dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook dat hongergevoel continue had maar verder had ik totaal geen symptonen. Oja bloedend tandvlees heb ik ook telkens als ik mijn tanden poets. Maar vooral heb ik er eigenlijk een goed gevoel over, maar probeer dit te onderdrukken omdat ik mezelf niet wil teleurstellen!!
@rensje: dat ken ik heel goed.. m,n man had van alles opgezocht over mogelijke kwaaltjes en herkende steeds dingen.. ik wimpelde dat steeds af omdat ik de teleurstelling niet wilde.. vervolgens werd ik 5 dagen voor mijn NOD wakker en zei "ikk ben zwanger" toen vroeg hij of ik getest had.. ik zei nee maar ik voel het... die middag een test gedaan en echt omo wit..!!! toen snachts om 3 uur wakker en k dacht ik ga testen.... en ja hoor positief hihi