Dames, ik ga mijn bed in. Ben moe. Ga nog even lekker in bed tv kijken. Fijne avond nog en tot morgen!
Even om wat evenwicht te brengen: stijve tepels en vet haar had ik ook, en ik ben ongi. Dus reken je niet rijk @Veerle, ik zou minimaal twee dagen wachten sinds de laatste test, en vervolgens zolang als je het uit kunt houden te wachten...
@maybe, ik hoop echt dat ik je mag volgen hahah!! Ben soms ook best onzeker over alles en bang dat ik vervroegd in de overgang kom en dan krijg ik een spaans benauwd gevoel. Ik heb namelijk maar 1 eierstok de andere is 10 jaar geleden verwijdert. De ene die ik heb werkt goed want heb wel een regelmatige cyclus. Op de zwangerschap van onze zoon heb ik niet lang hoeven wachten maar dat wil nu natuurlijk niets zeggen. Ik zal helaas tot zondag moeten wachten om te testen. Maar wat jij zegt had ik ook heel duidelijk bij onze eerste zwangerschap. s'woensdag teste ik toen negatief, en zaterdag zei ik tegen mijn man ik hoef niet te testen ik weet het zeker!! en zondagsochtend als een gek uit bed gevlogen en toen een dikke positieve test!!!. Hoop zo dat ik deze x een leuk valentijns cadeautje krijg!! hihi maar probeer me rustig te houden hihi.. oja ook nog een kwaaltje waar ik ontzettend last van heb, is dat ik ontzettend stuurs/tegendraads ben en vooral tegen mijn man. Ik word soms gewoon niet goed van mezelf hahah
@rensje: ohhh dat herken ik...... ik kan me man om niets uitkafferen.. en dan doet hij eigelijk helemaal niets... voel me soms ook erg schuldig hierover... gelukkig weet hij hoe het komt... (schaamschaam)
@Carmen: zijn die stijve tepels toen je ongi werd weer 'normaal' geworden??? Ik heb verder weinig verschijnselen...
@maybe, hahah tja mijn man... staat me soms gewoon voor de gek te houden!!!! weet je wat hij dan zegt....pffff rustig zus!! slaat nergens op... maar goed!! haha. Kan er nu wel om lachen maar zodra dat hij het zegt word ik helemaal taai. @veerle, geen verschijnselen zijn juist ook weer goed hoor als je normaal bijv als je ongi word wel ergens last van hebt. Had dit ook bij onze eerste zwangerschap. Normaal best wel wat pms klachten en toen helemaal niets.. gewoon rust in mijn lijf. Voelde me ontzettend goed, alleen veel honger.. gewoon vreet zin!!
Nu ik die kwaaltjes allemaal zo lees bedenk ik me dat ik ze dus tóch wel heb. Bloedend tandvlees, geen vet haar maar er is geen model in te krijgen, opgeblazen buik, maagzuur, vaak plassen. Ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat dat weleens zwangerschapskwaaltjes konden zijn. Stom he! Liefs
@rensje: nou ik had het er net nog met die van mij over en hij zei heel leuk "ik weet dat het door de hormonen komt.. en dat je die nu hebt ben ik mede verantwoordelijk voor" daar moest ik wel even hard om lachen hihi
Ik heb al v.a kort na ovulatie hardere tepels, meer zichtbare aders op mn borsten en voel me heel goed verder! Heb juist begin van de dag veel energie en 's avonds dan wel meer moe. En ik slaap al ruim een week slecht, kom prima in slaap maar ben rond 3:00/4:00 weer wakker! Ik dacht eerst ook toen ik zondag bloedverlies had dat die tepels wel 'normaal' zouden zijn. En zit vlgs FF op 18dpo, maar denk zelf dat ei toch later was aangezien ik op cd 31 pas echte hogere tempstijging heb en dan zit ik nu op 14dpo. Ik wil mezelf geen valse hoop geven... Denk dat ik nog even wacht...
@veerle, je moet doen waar jij je het beste bij voelt!!! Dat goede gevoel overheerst bij mij ook heel erg, voel me gewoon heel happy!!! Tja symptonen klinken toch wel goed maar snap ook dat je goed zekere voor het onzekere wil nemen!!
Zwangere meiden: Gefeliciteerd!! Ik kom even melden dat ik op rood moet! We hebben net samen, voor het eerst, even gehuild! Wat is dit klote! We hebben voor maandag een afspraak bij de huisarts!!
Goedenavond allemaal! Ik doe wederom geen poging tot alles na te lezen, want dan ben ik wel even zoet! Het wachten schiet hier alweer op! Ik ga even terugzoeken naar "DE" lijst!