ik zie dat ik weer wat meiden mag feliciteren... GEFELICITEERD. voor degenen die in onzekerheid zitten... SUCCES!! Hier: dag 36 van mijn cyclus, geen positieve test en dus nog geen ongi. Heb de hoop opgegeven voor deze maand. Wil dus het liefste ongesteld worden en "opnieuw" beginnen. Heb besloten dat ik ga temperaturen. Weet namelijk niet wanneer ik mijn eisprong heb en wordt gek van deze onzekerheid. Hoop dat tempen inzicht geeft in mijn cyclusverloop.
@goofychick wow meis wat geweldig nieuws!! moet zeggen dat ik ook een goede band heb met mijn gyn. Maar dat komt ook omdat ik al veel met hem heb meegemaakt. Ik moet ieder jaar op controle bij hem, en als hij me dan ziet is het altijd heee rens, hoe is het?? en eerst over koetjes en kalfjes en dan begint pas het echte werk. Ook naar mijn man toe is hij super... die betrekt hij altijd heel goed. Maarja hij heeft dan ook in 2003 mijn operatie gedaan betreft bbz die geknapt en gescheurt was (was levendbedreigend) en daarna de bevalling van onze zoon in 2009!! En nu ga ik voor mijn eigen gemoedsrust ieder jaar 1x op controle!! Dus hoop hem weer snel te zien maar dan met goed nieuws haha! GA LEKKER GENIETEN MEIS WANT HET IS SUPER EN MOOI KLOPPEND HARTJE, nu is het echt echt he!!! @meagan, hoe wat spannend, tja je zou zeggen dat jij het ondertussen inderdaad wel moeten merken na al die mannen van je hahah!! hoop het voor je... @siesi, meis kan het ook nog niet ontpillen zijn?? want die is je 2e ronde toch?? soms kun je daar echt even van ontregelt raken. @hier, heb ontzettend last van mijn onderrug en een beetje een weeig gevoel in mijn buik.. zwaar gevoel. Maarja dit kan ook een aankomend ongesteldheid zijn?!? Vanmorgen voor de eerste x na mijn zwangerschap ontzettende kramp in mijn kuit gehad. Dit vond ik wel heeeeel raar want dat heb ik alleen ooit in de zwangerschap gehad. Maar goed dit zou dan nog niet kunnen want dat is veels te vroeg.
@Goofy wat heerlijk om te lezen! @Siesi die onzekerheid is altijd het ergste, hopelijk weet je snel meer
@rensje, ik wou dat het ontpillen was, ben nl al 2,5 jaar gestopt met de pil Die ik overigens maar een jaartje geslikt heb, daarvoor een spiraaltje gehad. Toen ik net gestopt was ben ik daarna meteen ongesteld geworden en nooit problemen gehad met mn cyclus. Nu ook geen problemen hoor (nog niet...) want ik heb ook wel eens meer dan 30 dagen ertussen zitten. We zitten nu in de 2e ronde van "proberen" Ik heb net het testje tegen het daglicht gehouden en het kan zijn dat ik een heel erg super licht streepje zie...maar ja ik kan mezelf ook voor de gek houden. Morgen als ik niet ongi ben maar weer een test doen.
al een jaar niet meer, dit is de tweede ronde dat we bezig zijn voor een kindje. Mijn cyclus na het stoppen met de pil liep uiteen van 29 tot 40 dagen. Hoop dat ik nu in ieder geval niet over die 40 ga. ik ben ook niet zozeer teleurgesteld dat het niet gelukt is, want we zijn nog maar pas bezig. Maar ik maak me zorgen om mijn cyclus of ik wel een eisprong heb...
Haha, zou ik ook doen! Ik hoop op een vage test vrijdag en een duidelijke zondag. Dan klopt mijn gevoel, haha.
@siesiie, oh spannend! kun je hem niet plaatsen kun we ook even kijken of we wat zien. Nou gelukkig dat het geen ontpillen is dan!! hoop het voor je meis. @flexi, hm meis snap heel goed je ongerustheid. Ik twijfel ook regelmatig aan mezelf. Voor onze 1e zwangerschap had ik precies hetzelfde als jou, er was bij mij geen pijl op te trekken. Wist ook echt niet wanneer mijn eisprong is. Toch raakte ik in de 2e ronde zwanger en hebben uiteindelijk een geweldige zoon gekregen. Na de bevalling heb ik een hele goede cyclus gekregen van stip 28 dagen!! Dus meis hou moed en als je echt zo twijfelt een xtje met een gyn of arts praten om die onrust weg te nemen. Dan weet je in ieder geval dat alles goed werkt! @hier, zo positief als ik was voel ik me nu negatief. Ik denk toch echt dat ik ongi ga worden. Ik weet het niet hoor maar voel vanalles maar dit kan beide kanten op!!! Ik merk aan mezelf heel goed omdat we bij de 1e al de 2e ronde zwanger waren dat ik er nu stiekem van uit ga en dat moet ik gewoon niet doen!!! kan goed 1 jaar duren pfffffffff...!! En dan hebben we nog heel veel geluk als het mag komen!
Ik heb er net een foto van gemaakt en ook in het negatief gedaan, maar ik zie echt niks... kan hem wel plaatsen hoor, maar denk dat ik veel "ik zie niks" reacties krijg Bekijk bijlage 221800
@Liefkleintje, dikke knuffel voor jullie. @Spinnekop, hoe gaat het nu? @Meagan, spannend. Ik hoop dat je gevoel juist is. @Hellen, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het echt zo is. Ik hoop dat jij snel duidelijkheid hebt. @Veerle, geen bloed en temp omhoog. Dat ziet er goed uit hoor. Spannend! @Susyq, werk ze vandaag! @Marja, morgen nog eenst testen dan. Ik hoop het voor je. @Goofy, wat een geweldig nieuws!!!! En wat een lieve arts heb je. @cvo, dank je wel! @Siesi, bij jou ook al zo spannend. Ik duim voor je! @Flexi, wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ik hoop dat je niet nog heel lang in spanning moet blijven zitten. @rensje, wanneer ga je een test doen? Of heb je al getest? Ben heel erg benieuwd. Symptomen kunnen alle kanten op nog.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 2e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (7) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Marja poortman - 7e ronde - 3e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (9) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje Wannabemum - 2e rondje - ? kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje Mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 79 zwanger (7), ongesteld (29), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0
@solana, ik ga pas in het weekend testen. Als ik mijn oude cyclus moet volgen (was vorige maand 6 dagen overtijd) had ik nu ongi moeten worden en anders pas in het weekend. Maar heb nu echt een ongi gevoel, heb het koud, vannacht ontzettend gezweet!!! en voel me zwaar op de hand. Terwijl ik me gister zo anders voelde maar goed kan alleen maar afwachten helaas...!! als ik iets spot horen jullie het. @siesi, meis is inderdaad wel moelijk te zien maar waarschijnlijk zie jij in het echt wel iets meer en legt de camera het niet vast. Hoop voor jou snel een duidelijke streep!!!! @zilla, he jammer!! succes met de volgende ronde!!! @meagan wat zijn jou klachten nu?? voel je je buik??
@rensje, lastig is dat he? We kunnen helaas niets anders dan afwachten. Ons lichaam kan ons ook flink voor de gek houden. Ik duim voor je!