@meagan dank je, zolang ik niet ongesteld word is er hoop. Spannend voor jou trouwens, dat je gevoel al zegt dat je zwanger bent. ik hoop het voor je. Ik ga ondertussen lekker hard duimen voor ons allemaal en dat we allemaal mooie duidelijke roze testen mogen laten zien.
Hi ladies! Heb zojuist een hele pagina getypt, drul op het verkeerde knopje en weg is ie...grrr.... Jullie zijn al 35 pagina's verder dan ik, omdat ik er 1 dag neit ben geweest, dus niet alles gelezen. MAar zag dat Hellen een negatest had...Balen meis! Hoop dat je de volgende ronde wel geluk hebt! Dikke knuf! en Goofy een mooie echo gehad; SUPER meis! Verder weet ik het even niet meer, maar zie wel erg veel rood zeg Dat is natuurlijk niet de bedoeling... Meiden wij zijn gister naar de kliniek geweest voor een bijeenkomst, maar zijn daar neit heel veel wijzer van geworden, gezien wij al lang bezig zijn en de voorrondes verder overslaan en direct het traject in gaan. Daarbij zit je dan met ong. 12 andere vrouwenstellen...en ik wil mezelf nu niet als lesbisch bestempelen! Alleen dat woord al! Leef toevallig met een vrouw, ja en wij willen een kindje, ja! Moet je daarom op een vrouwenbijeenkomst verschijnen?? Beetje overtrokken allemaal, maar goed. Misschien voor andere paren wel prettig... Gisteren was het volle maan én ik had mijn eisprong én we hebben geïnsemineerd!!! Yeahhhhh!!! Ik heb er zó een goed gevoel bij!! Nu dus twee weken wachten...alleen...op het wachtbankje...in mijn up...tot de 20e...eenzaam...(reclamespotje van de Efteling met die uil), want jullie zijn vanaf de 15e allemaal hier weg... KLets dan wel in het clubje mee... Meiden ik is blij ! Fijne dag allemaal!! Liefs, D.
@rensje wat vreselijk zeg. Kan me voorstellen dat het rot voelt. Darmen - echt van slag hier. Of niets of heel dun... lol. verder misselijk, borsten branderig, continu harde tepels sinds maandag. Raar dromen, dat rare gevoel in mijn buik, koffie is goor, duizelig, rare afscheiding, chagrijnig.... meer kan ik even niet bedenken.
Hoi meiden, Allereerst dames die op zwanger zijn, van harte !! Super leuk voor jullie. @liefkleintje; ik leef met je mee. Goofychick gefeliciteerd met de mooie echo ! Alle andere dames die nog vol spanning zitten, nog even geduld en wie weet mogen wij ook op roze Ik sta zelf op de lijst voor 7 februari, maar ik heb het idee dat ik een late eisprong heb gehad en dat het naar 11 februari zou moeten gaan. Anders zou het gisteren mijn NOD zijn geweest en nog niets te bekennen. Maar mijn cylcus is altijd onregelmatig. Vorige cylcus voelde ik allerlei kwaaltjes maar ik bleek niet zwanger te zijn, deze maand voel ik echt helemaal niets, dus ik kan er geen pijl op trekken. Zou leuk zijn, maar het is pas ronde 2 dus ik blijf wel met beide benen op de grond (moet je me over 3 dagen horen hoor dan praat ik wel anders.
@meagan, tja als ik jou symptonen lees word ik toch wel weer een beetje vrolijk.. haha! want heb echt precies hetzelfde alleen dat balgevoel niet. Dat branderige gevoel heb ik ook bij mijn boobies en onder mijn oksels. Maar ze zijn niet overdreven pijnlijk ofzo ze zijn wel wat voller. Meestal als ik ongi word heb ik van die harde schijven erin zitten. En doen echt ontzettend zeer. Raar gevoel in mijn buik ook, gewoon een weeig gevoel, rugpijn is wel weer weg dat komt met vlagen. Heel soms misselijk maar meer vreetzin als aversie tegen eten!!! @ons nieuwe huis, begint echt een soap te lijken. Zal even in het kort vertellen. juli 2010 hebben we ons huis verkocht omdat we gingen bouwen. Deze bouw is vorig jaar rond de bouwvak gecanceld omdat er niet genoeg verkocht waren. Nu hebben we dus in september zelf grond gekocht en een aannemer in de hand genomen en zelf ons huis getekend. De welstand van de gemeente heeft het al goed gekeurd dus vandaar ook de hypotheek etc al geregeld. Nu belde dus net de gemeente omdat we over 8 weken zouden beginnen dat dindsdag 14 febr. ons plan bij het raad komt omdat er op dit moment te weinig huizen worden verkocht en aangezien het een 2 onder 1 kap is doen ze nu moeilijk. Terwijl onze projectleider heeft gezegt of het nu verkocht is ofniet we gaan altijd bouwen!!! Alleen er is crisis in de woningmarkt en daarom doen ze nu moeilijk!!! Mijn man en ik zijn er bijna overspannen van!!! meen ik serieus wanneer zit het nu eens meeeeeeeeeeeeee!!!! sorry meiden maar kan wel janken....!
@fiore ik sta ook niet goed op de lijst. Mijn nod is zondag en op de lijst staat dinsdag! dus klopt ook niet helemaal... maar hou het maar ergens op zondag en dinsdag in
Ha meiden, Rammetje.. Ik zal aan je denken vanavond voor de echo dan he Solana. Ik lijk wel wat te zien ja, alleen vind ik hem vrij dicht op de controle streep staan.. Edit: dit vond je zelf ook al. Over een aantal dagen nog eens testen Rensje.. Het kan hoor dat je zwanger bent, maar pin je niet teveel vast op kwaaltjes en dingetjes. Op het internet zijn hele lijsten te vinden van kwaaltjes, maar wie weet heb jij nergens last van als je wel zwanger bent. Iedere zwangerschap is immers anders.. ik snap dat je hoop hebt, maar de klap komt des te harder aan als je wel ongi gaat worden anders. En ik heb tientallen klachtjes gehad en ben dan ook weer tientallen keren ongi geworden.. niks over te zeggen. En dit zeg ik puur uit zelfbescherming! Veerle.. wacht het even af zou ik zeggen. De ene keer ben ik ook minder hevig ongesteld dan de andere keer.. Liefkleintje.. Wat ontzettend balen meis succes bij de huisarts Spinnekop.. Spannend voor jouw zeg Hellen.. Knuffel Marja.. balen van je omi witte test En ik zie niks op de foto Goofy.. Yeaaaaaaaaaaah super nieuws meis!!!! Heerlijk! Siesi.. Ik zie niks sorry Zilla.. Balen succes in de volgende ronde Diana.. Wat zou het super zijn zeg als het deze ronde jullie is gelukt mijn duimen gaan overuren voor je draaien en ik blijf je volgen in het clubbie Hier: weinig nieuws. Geen roze meer gespot gelukkig. Wel hele tijd ongi gevoel in me buik, maar goed we zien het allemaal wel.
@Renkse ook al zijn het misschien geen zwangerschapsklachten, op deze manier leer je je lichaam ook goed kennen. De wachttijd volmaken met het praten over kwaaltjes of er alleen mee in je hoofd zitten..... voelen doe je ze toch wel. In beide gevallen ben je of zwanger of niet Ik vind het leuk en een negatieve test wordt er niet negatiever op. Iedereen toch een eigen manier, lijkt mij.
@Rensje hier ook tot onder oksels. En alleen trek in zoet. Als jij ongesteld wordt, kan ik me daar op p voorbereiden haha. Ik kan me goed voorstellen hoe jullie je voelen wat het huis betreft. Goed nieuw zal je goed doen.
nou effe snel nog meiden!! net de gemeente weer gesproken en wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is ons op een andere kavel zetten! EN DAT VINDEN WIJ NIET ERG!! Omdat deze gewoon 80 m2 groter is als de andere. Alleen die konden wij niet betalen want we moeten tenslotte ook al het hele huis inrichten!!! keuken - badkamer - vloeren gewoon alles!!! Dat was onze eerste keus qua kavel, Nu willen ze ons dus omzetten met toezeging van ons zodat we met iemand anders kunnen gaan bouwen die ook al gekocht heeft.!!! Dus moeders is weer helemaal happy..............!!! @renske je hebt ook gelijk, en bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen symptonen. Maar ja iedere zwangerschap is anders. We zien het wel, maar zoals meagan zegt vind ik het wel altijd leuk om over te hebben of dat er overeenkomsten zijn. Als ik niet zwanger mocht zijn is het ook nog prima hoor, want zit tenslotte nog maar in de 1e ronde en zou het nu of volgende maand raak zijn krijgen we het wel heel druk over 9 maanden. Want dan word ook ons huis opgeleverd!!!
@meagan tja of jij hahah... heb net een halve pak bokkepootjes op hahah!! ik hou je in de gaten meis............hihi
Goed nieuws zeg! Als je trouwens hulp nodig hebt met de keuken, stuur dan even een berichtje! Kan erg veel schelen!
hee meiden, ga even wat poetsen want ons kleine manneke ligt even te tukken!!! tot straks... @meagan we hebben al een keuken gekocht! maar had je connecties??
Meagan.. Tja ieder zijn eigen manier. Ga er verder maar niet meer op in probeer alleen Rensje te behoeden voor een eventuele teleurstelling. En als ze wel zwanger is, dan is dat harstikke mooi meegenomen. Rensje.. Gelukkig vat je het goed op, want ik bedoel het verder niet bot. Maar na 6 rondes weet ik wel beter. Wat goed dat je nu op een andere kavel mag, die eigenlijjk nog veel groter is ook super!
Hey meiden, heb gisteren vanaf eind van de ochtend ongeveer steeds problemen met mijn internet. Werd er iedere keer vanaf gegooid. Dus vandaag nu even geen reactie van mij... Ik moet ruim 30 pagina's bijlezen, word me een beetje veel. Ik moet nog rekeningen betalen en nog even verder in het boek Kanjer Guusje voor een recensie. Daarbij moet ik nog even Telfort opbellen ivm ww voor mijn email. Ik heb nu windows 7 erop staan, maarja, daarvoor moest wel eerst alles eraf hahaha...
Meiden, ik heb een vraag... Ik had gisteravond ineens wat bloed bij het afvegen en in de urine. Vanmorgen weer. Hoe het nu is weet ik niet, ik heb maar een maandverbandje voorgedaan gisteravond en ook daar zat wat in... Ik was er net 2 dagen vanaf... Dit is toch raar??? Morgen begint bij mij de klusperiode (ja we beginnen mooi optijd haahha)... ik hoop dus echt dat dit misschien het laatste beetje was en morgen echt alles weg is... Iemand die dit herkent?