@mamavanJoshua ik heb dat in het verleden vaak gehad. Na lang niet menstrueren door de pil of zwangerschap. Jij hebt ook lang geen menstruatie gehad, ik denk dat er gewoon nog een beetje achteraan kwam!
oh mamavand je houdt het wel spannend. @hier haal net ons manneke uit bed, nu ligt hij langs mij op de bank strontziek! hij krijgt zijn laatste kiezen en van die rottanden is hij altijd zooo ziek... zielig ding!!!
@mamavanjoshua, ik had dat de afgelopen keer ook. En daarna was het ook echt helemaal over. Denk dus nog een restantje. @mamavand, ben benieuwd. Laat de postbode maar komen!!!
ja postbode schiet op voor mamavand!!! want ben zeer benieuwd...!!! Ons peutertje zit even heerlijk onder een dekentje hoelahoep te kijken met zijn rode appelwangen.
Hier een late reactie, helaas ongesteld geworden.... (ben er alweer vanaf). Maar ik mag dus op rood. Succes iedereen.
Hier de jongste ook ziek door laatste kiezen. Hij is 2 jr en 2 maanden. Ook ellende bij elke tand en kies. Hij is op de bank in slaap gevallen met de iPad
@ Mamavand: spannend hoor! @ Meagan: dankjewel meid! Dat is toch een goed bericht voor mij... @ Rensje: och arm jochie... Ik hoop dat hij zich snel beter voelt! @ Solana: dankjewel meid. Ik hoop ook echt op een restantje... @ Emjee: balen meid! Hoop dat je snel op roze mag... Hier de post bij elkaar gezocht... J.oshua is alweer wakker (al issie nu wel weer stil, dus ik wacht nog even met hem ophalen), dus ga vanavond de nota's maar betalen... Is niet anders... Dan kan manlief de rest van de papieren in de map doen, doet hij ook nog wat met de administratie hahahaha.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 2e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (7) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Marja poortman - 7e ronde - 3e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (9) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje Wannabemum - 2e rondje - ? kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje Mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 79 zwanger (7), ongesteld (31), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (4), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0
meiden heb een testje gedaan, maar denk dat het niets is! Ik dacht na 2 a 3 min wel wat te zien heb snel een foto gemaakt maa, heb hem toen meteen open gebroken en daarna was het verdwenen! Dus ik test morgen vroeg nog wel een keer als me temp dan gelijk is! hierbij eeven een foto voor de dames die zin hebben om te turen! Overigens denk ik dat het niets zal zijn! hoor! Ik denk dat hij te dicht bij de controle lijn staat, het zijn testen van tesjezlef!
@ Mamavand: ik word een beetje duizelig van deze foto hahahaha. Hij is een beetje erg bewogen, dus ik zie nu sowieso niets... Ben nu wel enorm benieuwd naar je foto van morgenochtend...
@mamavand, ik zie ook wel iets langs die controle streep!!!! heb je nog een duidelijker want deze is wat wazig... maar kan niet zeggen dat hij omo wit is!!! dus goede hoop meis...........
ik heb er nog een, maar wat ik zelf al zeg ik ben niet overtuigd! Ik wacht wel, misshcien komt het wel omdat mijn urine al stond te wachten vanaf 09.30
ik zie wel, ik zit ook voor nod he! En bij mijn zoontje op dag 12 en dag 13 posi ovu test en op dag 31 pas posi getest! Dus ik wacht wel! Nog geen ongie of roze zou toch wel morgen moeten komen of op zijn minst morgen een tempdaling op 15 dpo!
zelf dacht ik iets te zien naast het kleine witte streepje onderaan van het test omhulsen! aan de rechterkant! isshcien dat iemand hem in negatief kan zetten!
Ik zie op deze foto niet veel, maar heb 'm even op negatief gezet voor je... Daar zie ik volgens mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht iets...
Op je 2e foto zie ik wel een streepje. Wat spannend. Hier jouw foto in negatief, is iets duidelijker nog. Bekijk bijlage 221906