Ohw meid!!! Een hele dikke knuffel!! Ik snap dat je je nu echt k*t voelt!! Laat de tranen maar even lekker komen hoor. Knuffel!!!!
Lianne wat balen zeg! Dikke knuffel! En laat je tranen maar gaan hoor! Hoop dat jullie snel terrecht kunnen in het zkh!
@ Flexi: anders ik wel hahahaha... @ Lianne: neeeeeee, ow meid, ik had het zo gehoopt!!! Ik wil je vanuit hier een hele dikke knuffel geven. En alleen maar goed dat je huilt, dan komt 't er in iedergeval uit... Ik ga heel hard duimen dat jullie heel snel terecht kunnen. Hier had ik een negatieve ovulatietest (zoals al verwacht...)
lieve schat huil maar even lekker uit en laat het allemaal maar even op je inwerken... het is klote maar ze kunnen tegenwoordig zo veel... wat was er niet goed of weet je dat niet... hopelijk kunnen jullie snel naar het ziekenhuis...
Lianne, wat naar zeg. Ben het eens met SuusjeLove, tegenwoordig kunnen ze zoveel. Maar dat is vast niet wat je nu wilt horen. Wees verdrietig als je dat bent en krop het niet. Sterkte vandaag (en de komende dagen ook nog wel...)
@Lianne, ik ben hier net nieuw en weet niet precies wat er allemaal speelt maar ik begrijp dat je de MMM in zult moeten. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit bericht en hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kunt! @mamavanjoshua5109: ik zie dat wij volgens de banner op dezelfde dag onze eisprong hebben. Dus als je mij even een seintje geeft als je een positieve ovutest hebt haha1
Hahaha, zou 't? Ieder lichaam is natuurlijk anders, maar ik ben nu vooral aan 't kijken of mijn lichaam zijn werk weer doet... Ik ga zometeen ook naar 't winkelcentrum toe. Nog even wat eten halen voor vanavond Ʃn teunisbloemolie... En dat zou me moeten helpen... Microginon 50 wil ik eigenlijk niet meer hebben, omdat ik hier hartkloppingen van krijg en dat is echt geen pretje...
Hoi meiden, Mag ook op de lijst, maar tot nog toe datumloos. Ben nog niet ongi, maar volgend de gyn moet dat dit weekend gebeuren...heb voor het eerst in een jaar een afwijkende cyclus van nu al 32 dagen ipv 25 Dus cyclus van slag, gaan MMM in en op datumloos... Hopen op veel roze deze maand! Knuf D.
Jeetje! Sterkte! Is toch wel een grote schok lijkt mij. Wel fij dat er dan nu duidelijkheid komt, maar MMM is toch ook weer heftig. Geen ervaring mee en vind het lastig om hier 'goed' op te reageren. Op faorum soms toch lastig om de juiste woorden te vinden en de juiste toon! We duimen allemaal voor je dat het met deze wetenschap dan toch snel roze wordt!
Ik heb hier op het forum wel eens te horen gekregen: als je een kinderwens hebt, dan komt dat libido toch vanzelf.... Hmm.. bij mij dus blijkbaar niet. Dus dan maar 'verplicht' klussen. En vriendinnen die jaren lang hebbe geroepen dat een man vertrekt als ie niet genoeg seks (mag ik dat woord hier gebruiken?) krijgt. Nou is die opmerking niet waar gebleken, dus ach. Maar het blijft dus toch stiekem wel iets waar ik me een beetje voor schaam (taboe toch nog wel).
Mogguh...dag 1 van de volgende ronde is begonnen. Mag ik ook op de lijst? Met mijn wisselende eitjes en luteale fases blijft het altijd giswerk, dus ik houd het voorlopig op datumlos tot na mijn ei. Ik ben 40 jaar, mama van een dochter van 2 jaar en 4 maanden en nu bezig voor nr 2. Officiƫel is het ronde 5 voor kindje 2
Bij mij ook niet hoor! Alleen dan meer rond ovulatie. Trek je er maar niks van aan en schaam je er zeker niet voor! En m'n man vindt het geen probleem. Vind het niet het belangrijkste in een relatie. Succes!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje 3. Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. Martina4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 8. 9. Chikah - 2e ronde - 2e kindje 10. 11. Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje 12. 13. Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. 15. datumloos Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Totaal 33 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag,niets doorgegeven zo dan maar Diana ? ^^ &Hellen toegevoegd !
Dank je Martina!! Even een zwaai en een knuf voor de (helaas toch overvloedige) bekenden die ik hier voorbij zie komen!
@Lianne hier ook een dikke knuffel voor jou, wat een vervelend nieuws zeg! En nu hopen op snel succes in de MMM!
@ Illie: ow meid, laat ze toch lekker kletsen... blijkbaar vinden zij zelf sex zo enorm belangrijk dat ze bang zijn dat hun man vertrekt als ' ie te kort krijgt... Bij jullie is 't evenwichtig, dus no problemo toch? Lekker laten zeuren, jij weet wel beter... @ Hellen: welkom hier. Succes in de komende ronde...
@Veerle en Iellie, hier ook hoor. Volgens mij is het voor velen een taboe om er voor uit te komen. Ik heb me er ook heel lang moeilijk bij gevoelt en nog wel eens, want je wilt je man ook niet te kort doen.... Dat doe je niet maar soms voelt dat zo Wij zijn bijna bij ons klusronde dus ondanks het "verplichte" proberen we er toch altijd een lolletje van te maken Succes allemaal.
He Lieve Meiden!!! Bedankt voor jullie super lieve reactie's!!! Het doet me echt super goed!!! Ik ga zo lekker naar huis... Knuffelen met manlief... Het samen verwerken en een plekje geven... En dan weer hoofdje omhoog en met volle moed deze maand in!!! Super bedankt meiden!!! Jullie zijn toppers!!! En we gaan er een roze maand van maken!!! Balen voor de meiden die zich vanmiddag hebben aangemeldt voor deze NOD-lijst!!! Ik hoop het voor jullie dat het deze maand lukt!!!!