lol!! ik vind het ineens ook niet zo erg meer... alleen de mogelijkheid dát het kan wijzen op een zwangerschap... ik heb alleen geen brandende borsten Ik lig helemaal dubbel... ik ben nogal visueel ingesteld hahaha
Gaaf was Wicked he!!!!! Ik ben eind januari geweest!!!! Te mooi... Wist dat het stukje voor de pauze; Ik lach om zwaartekracht een heel mooi stukje was, dus daar ging ook ik.... Tranen!!! En het laatste stukje van de Musical.... Ik wil ook zeker nog een keer heen....
Nou Karin, mijn tieten staan echt in de fik. De jongste dacht ff leuk met zijn muppet handpoppen in mijn tieten te knijpen........dat vindt hij vanaf nu vast nog leuker. Pfff ik gillen, hij lachen.
@Lianne:echt he... dat nummer heeftwillemijn ook bij de musical sing a long gezongen in oktober.. (L) helemaal geweldig!!! Toen besloot ik ook heen te gaan als ik de kans kreeg @Meagan: lijkt me idd niet lekker... En lekkere sadistische reactie... haha. Ik heb wel dat mn bh's niet lekker meer zitten, maar ze doen niet echt zeer ofzo.. zijn naast de bh's ook niet gevoelig...
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 2e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (7) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Marja poortman - 7e ronde - 3e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (9) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje Wannabemum - 2e rondje - ? kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje Mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 79 zwanger (7), ongesteld (31), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (5), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0[/QUOTE]
@mamavand> ik zie denk ik ook iets ! Ik ga duimen draaien !! @ego> mijn vriend komt vanavond aan in Nederland, en hij blijft een week, dus het bed komen we niet meer uit...buiten toch veel te koud
Hoi meiden, Hier even een ego berichtje...Voel me niet zo lekker bij dit alles... Gister een afspraak kunnen maken bij een arts voor intake in het MCK, mijn werk daarvoor opzij gezet (moest eigenlijk meelopen met een flexer omdat ik ziek ben, schouderklachten en nek), maar heb dit dus afgebeld. Belt net de het MCK dat we dus een afspraak hebben met de verpleegkundige en niet met een arts! Grrr....gaat het dus wel allemaal langer duren! Ja zegt die troel; gezien je leeftijd heb je nog tijd zat!:x :x Ik kon haar wel door de telefoon trekken! Wat nou gezienmijn leeftijd, lees je dan niet goed? Ik heb bijna geen eitjes meer! En of je dan 21 bent of 40, je hebt dan geen TIJD meer!!! Oh ik kan hier even niet mee omgaan...voel me zo niet gehoord! Gaan er wéér een aantal weken over heen...Baal hier zó van! En dan ook naar mijn collega's tot die van niets weten op een enkeling na dan. MAar daar is natuurlijk weinig begrip en dat snap ik. Je hoort niet zomaar niet te komen ook al ben je ziek. MAar dit is voor mij niet zomaar... Sorry moest dit even kwijt...*traan* @ Mamavand; hoop dat je morgen een mooie test hebt meid! Liefs D.
@mamavanD.....ik zie watttttt!!!!!!!!!!!!! Spannend meis!!!! Maar met die temp kan het haast niet anders.... @Marja......jij ook nog geen ongi.....duim duim.... @Diana oeiiii spannend meis........... @Rensje ik heb ook rugpijn gehad en vanaf bevruchting symptomen (ja het kan dus wel blijkbaar) @Renske, ja dat gevoel had ik ook, zei toen nog tegen spinnekop nou als dit het is op mijn leeftijd dat ik de hele maand bijna last krijg van mijn ongi....*grijns* @Meagan dus ook al kwaaltjes. oei oei ARHHHHHH......wat een boel meiden weer in een spannende tijd....>Solana hoe ziet dat met jou?
Even snel vanaf mobiel.... @rammetje.. heel veel suc6 vanavond..!!! Zal de rest vanavond even beantwoorden
Hier begint de spanning ook toe te nemen! Cyclus schiet als het goed is alweer op (als hij regelmatig blijft)! Ik voel nog niet echt iets bijzonders ofzo, dus wat mij betreft kan het alle kanten op! Wel merk ik dat ik sinds 2 dagen ofzo wat meer afscheiding heb en toch een wat ligt ongie gevoel in mijn onderbuik. Misschien dat het er dan toch aan zit te komen?! 12 februari is officieel mijn NOD...!