Zeg dat! Voel me zó machteloos! Waarom willen ze niet naar ons vrouwen luisteren? Wij voelen toch dat het wel of niet oké is? En als we op dit tempo doorgaan dan zitten over drie maanden nog zo en dan heb ik nog maar 2 maanden over, oftewel ongeveer 2 pogingen om zwanger te worden...pfff....de maand juli is dan écht heel dicht bij hoor! Ze zien het daar toch ook op de fotot's dat ik bijna geen ietjes heb? Maar goed straks maar even met mijn vrouw kletsen als ze thuis is...knap ik wel weer op. FIjne avond allemaal!
@Diana, wat ontzettend balen zeg. Knuffel voor jou! @Rammetje, veel succes (en plezier) bij de echo. Ik hoop dat je een mooie foto komt showen vanavond. Ik ga zo even naar mijn vriendin. Ze is vandaag jarig en doordat mijn zoontje nog ziek thuis was, kon ik er niet eerder naartoe vandaag. Zoontje gaat morgen trouwens weer naar school hoor. Hij is niet ziek meer, maar was nog wat moe vandaag. Dus nog even een dagje gerust.
Hey dames, Ik mag op rood, lichte ongesteld, moet nog een beetje doorzetten. Wel heel ongigevoel:x Hopelijk meer geluk in de volgende ronde. @rammetje: veel plezier!
@Karin, dank je wel. Ik heb gisteren een test gedaan en hier ook geplaatst. Er was vaag iets te zien. Maar ik weet het niet hoor. Ik had op 25 en 26 januari een positieve ovulatietest, dus denk dat ik dit weekend dan mijn nod heb. Zal deze maand dus weer op een cyclus van ongeveer 34 dagen uitkomen. Ik wacht nu denk ik tot zondag met testen. Als ik het volhou
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 2e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (7) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Marja poortman - 7e ronde - 3e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (9) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje Star880 - 5e ronde - 1e kindje Wannabemum - 2e rondje - ? kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (5) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje Mau - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 79 zwanger (7), ongesteld (32), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (5), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
@Marja ik denk ook wat te zien hoor! Spannend! @Mamavand Ik zie ook iets heeeeel lichts! Spannend! Over twee dagen misschien iets donkerder!! @D Spannennnnd!! Giga hard aan het duimen hier dat jullie de MMM op de valreep niet in hoeven!!! Stom dat je meteen in een hokje gestopt wordt bij die bijeenkomst. Ik ben ook nooit zo van de hokjes.. Snap dat het voor de vrouwen, die aan het begin staan, heel informatief was en dat het voor jullie eigenlijk al gesneden koek was *leest net je laatste berichtje*Balen meis Snap dat je zo'n griet dan wel wat kan!! ..en die collega's zijn dan even de druppel.. Is het geen mogelijkheid om contact op te nemen met het MCK en te vragen naar een telefonisch consult? Dus dat je dan met een gyn overleg kunt plegen.. Ik weet niet of het zoden aan de dijk zet, maar die assistentes die afspraken maken zijn natuurlijk ook niet objectief in hun oordeel.. Lieverd, een dikke vette knuffel voor jou!! @Goofy Ik weet niet of het hormonen zijn, maar ik moest gewoon ff een traantje laten bij je verhaal! Wat perfect allemaal!! Zo fijn voor jou!!! ..en wat is jouw gyn een toffert! @Missnien Balen meid Succes de volgende ronde.. @Solana Spannend meis! Ik duim voor je!!
Spannend.. en die test heb ik ff gemist denk ik... Ik zag je ticker... daarom Zal aan je denken zondag! KNUF
Ja, mijn banner staat op een cyclus van 29 dagen. Dus eigenlijk klopt ie niet. Bedankt voor je lieve reactie!
Thanks Hoop dat jullie ook allemaal snel zo'n ticker hebben Volop kwaaltjes. moe, duizelig, misselijk met vlagen, slecht focussen (ogen), wat ik overigens ook had in mijn vorige zwangerschap. Dus er zal wel iets goed gaan daarbinnen Hoe is het met jou?
@Solana:verklaart een hoop en graag gedaan @Kit: lekker die kwaaltjes Je weet waar je het voor doet he... Ik hoop ook dat de rest zo snel zo'n ticker zal hebben En ikzelf natuurlijk ook hehe
@kit: gaat wel... lijk ziek te worden/kwaaltjes te hebben. word namelijk niet echt ziek... Is nog even afwachten tot zaterdag...