ladies gefeliciteerdd die positief hebben getest! ik heb eigenlijk helemaal niet gevolgd maarre ik ben 8weken nu niet ongesteld geweest! en dat is wel heeeeeeeeeel ergg lang! Ik heb wel onregelmatige ongesteld maar deze is wel heeeel erg lang! Ik had vorige week heel erg last van mijn linker en rechte lies een week lang! Deze week heb ik moeten overgeven en knallende hoofdpijn ! Ik heb deze week echt gevoeld alsof ik ziek ben maar helemaal niet ziek ben!? Snap je em?!?!?! haha Sinds vandaag ben ik pas echt verkouden geworden Het klinkt veel belovend maar je weet maar nooit aangezien ik onregelmatig ben
@ambrose ik heb nog eens nagedacht over bmm, die zakt juist als je zwanger bent, zodra hij hoog zit.... Komt de menstruatie eraan. Gelukkig zakt hij bij de 1 sneller dan bij de ander maar als ik jou was zou ik toch even gewoon de test afwachten... Ik hoop het zo voor je, dat het raak is! Knuf!
Jee meiden, wat kletsen jullie veel! Niet bij te houden, haha... Maar goed zoals ik gister al verwachtte, vandaag heeft mijn ongi doorgezet en mag ook ik op rood. Op naar de volgende ronde! Ik meld me hier dus ook af en lees en leef verder mee met de meiden in nod maart! Jullie allemaal heel veel succes en ik hoop jullie niet meer te zien in het forum van maart! Liefs Hanneke
Jaa ik vind het heeeel erg spannend! NU weet ik hoe sommige meiden hier voelen haha! Heb nu zo een hoofdpijn its killing. Ik ben echt bang dat ik ongesteld wordt! wat engg johh haha
Verdorie, ik hoop het niet voor je. Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn hoofdpijnen als ik net zwanger ben zijn altijd erger dan die van een naderende menstruatie. Ik hoop dat het bij jou ook zo werkt!
Ooh ik zie je hebt 5 jongens wat geweldig! jij hebt wel veel ervaring dan ja! Ja mijn vorige zwangerschap pas echt zo migraine hoofdpijn dat eigenlijk niet weggaat! en dat heb ik ook toevallig maarja! You never know!
Super spannend dus! Wanneer ga je er een test aan wagen? Ja, 5 jongens waarvan er 4 uit mij zijn gekomen, haha. De oudste kwam met de man mee, cadeautje dus
Brrrr wat heb ik het toch koud!!! Ik ga er toch eens hard over na denken om een electrische deken aan te schaffen! Zie er nu al tegenop om zo in een koud bed te kruipen!
Ik denk dat ik ga wachten tot zaterdag als het niet deze aankomende 2dagen niet ongesteld ga worden dan doe ik het wel in het weekend! Ohh jaa echt wel een cadeautje jaa!
Ik ga zondag een test poging wagen, als ik het vol kan houden, haha. Vrijdag is mijn man vrij, grote kans dat ik het dan al probeer... Voor de leuk
Ik heb vanavond een prachtige echo gehad met een snel kloppend hartje. Alles goed tot zover!! Voor diegene die de echo willen zien. Staat in m'n fotoalbum. Ga me bedje in. Slaap lekker allemaal