Ik begon 14 jaar geleden met 60 kilo.... Aan het eind van mijn 4e zwangerschap woog ik maar 55,5. Ik hoop niet dat ik nu nog meer kwijt raak, dan blijft er niets over van mij, haha.
dat was ook weer niet de bedoeling... ik liep stage bij de organisatie Vitalise (verschillende villa's waar mensen die zorg nodig hebben op vakantie kunnen) eerst 1 week in nottingham gezeten, en de rest van de stage in southport. ben ook vaak met uitjes meegeweest. Dus heb ook veel gezien. Liverpool, manchester, leichester, londen, en ook nog kleine dorpjes... echt gaaf geweest!
@ Marjapoortman: hmm..dat is wel heel vervelend. Ik hoop, dat ie morgen wél weer duidelijk is. @ Goofychick: yess...een hartje gezien én gehoord. Dat klinkt super! @ Siesi: jij ook al van die vage testen. Schiet niet op hier @ Rensje: pff....vervelend dat je in deze dagen zo tussen hoop en vrees wordt heen-en-weer geslingerd. Ik blijf voor je duimen! Zwaar balen van je huis!!!EDIT: wat fijn van je huis @ Dribbel...ook jij geen duidelijkheid? @ Diana: wat mooi, dat je met volle maan kon insemineren. Ik vind dat wel iets symbolisch hebben, maar ik ben dan ook wel een maan-mens. Ik hoop dat je over een weekje of 2 mooi nieuws voor ons hebt! Héél zwaar kl*t* van het ziekenhuis, trouwens.. @ MamavanD: hoe graag ik zou willen zeggen:JAAAAA...ik dnek toch dat het een nee is, die test. Ze zeggen trouwens, dat tijdens het doorlopen je even een streepje kunt zien op de plek waar de teststreep staat. Peeonastick.com zegt ook: doe de test, loop weg en kom terug op het moment dat je hem mag aflezen en niet eerder. Maar ik duim natuurlijk wel dat je alsnog een mooie duidelijke test gaat krijgen. Die negatieven zijn wel zo, dat ik denk wat te zien... @ Karin: misselijk..kan ook een symptoom zijn , natuurlijk @ Lola: veel plezier de komende week met je bed-in @ Ambrose: oeh...da's schrikken van je pa! Maar hij is in goede HANDEN! @ Rammetje: YESSSS ook jij een mooie echo. Fijn hoor!! @ heel oud zijn: willen jullie dertigers een héél snel ophouden met zeggen dat je oud bent @ hier: zet me maar vast op rood. Zag bij bhet afvegen een streepje roze/bruin, dus het zal morgen wel losbarsten. Toch nog zwaar teleurgesteld, want mijn temp is nog niet aan of onder de coverline gekomen. Lief begreep mijn dip niet helemaal, maar ja, die mannen zijn er veel minder mee bezig dan wij, die dat stomme lijf voelen. Heb vandaag echt even zoiets van "het gaat nooit meer lukken". Maar dat zal wel hormonaal zijn. Feit dat mijn meisje zo ongeveer elke dag wel om een broertje of zusje vraagt, amakt het er ook niet makkelijker op. Het is moeilijk uitleggen aan aan bijna 2,5 jarige :s
Gaaf... ik heb ook familie die ver weg woont, maar dat zijn tantes en ooms van mijn ouders, die zeggen mij niks...
@hellen: klopt helemaal. maar zo zijn er meerdere dingen... en juist daarmee maak ik mezelf helemaal gek...
Heey dames ik mag op roze heb zojuist een dag voor nod een knaltest. De foto staat op mijn telefoon krijg em niet geupload misschien vanaaf via mijn pc
@roompje gefeliciteerd.. @rammetje: super mooie echo meid... hoop er volgende week ook zo 1 in m,n handen te hebben.. @hellen: ohneej he..!!! hoop echt voor je dat het vals alarm is hoor..!! @testers: super spannend.. hoop dat er nog meer roze bij komt..!!
Hoi meiden, Ruim 40 pagina's terug lezen gaat hem niet worden voor mij! Wil wel jullie allemaal die het nodig hebben een hart onder de riem steken en een knuffel voor wie het gewoon even nodig heeft. Ik zoch ook even de lijst voor de roze gedeeltes, maar die zie ik niet zo 1,2,3 helaas, wil wel alle dames op roze feliciteren!!! Meiden op rood.....grrr klote,....maar schouders er weer onder en door naar de volgende ronde,.............door naar roze! Fijne (werk-)dag allemaal
Hier 31 en ik heb nog niet eens 1 kind... Dus is niet oud gekkie Ik word vaak rond de 25 geschat. Als het dan over kinderen gaat met minder bekenden, zeggen ze altijd, ach je bent nog zo jong, m'n kleindochter van 21 die..... Uhm, ikke, ja maar ben 31 hoor... Oh, dan word het wel eens tijd....
Whahahah sinds wanneer is 31 oud? Okee, als het leven maakbaar was, was ik dan allang moeder geweest. Maar ik werd het ook -helaas en zeker niet zo gepland- pas 1 maand voor mijn 38e mama. En ik voelde me echt niet oud. Nu nog niet. Okee..behalve als de wekker om half 6 gaat Maarre Roompje: super hoor, gefeliciteerd!!!!
Roompje: gefeliciteerd!!! Hellen: balen meid! Zie net ook dat je temp is gedaald @Hier: weer heerlijk geslapen, wat is dat toch fijn, 2e nacht op rij geen spooknacht Vandaag lekker vrij! Einde vd ochtend even naar bodybalance en voor de rest beetje puinruimen in huis... Gister op werk wat troubles over een collega (ze was dr zelf niet, maar ze houd haar adm nooit goed bij en ik ben fysio en als je dan een patiënt overneemt is het wel fijn als er iets in het dossier staat). Ik had dus een patiënt van haar, die ze niet goed had ingevuld en daar had ik een notitie van gemaakt. Zegt een andere collega: we snappen niet wat nu het probleem is, het staat er wel in. Kijk ik dus in het dossier staat het wel ingevuld, heeft ze lekker achter m'n rug omgedaan en mijn in kwaad daglicht zetten, de bitch! Ik ging gister echt bijna uit m'n plaat... Vond het zo oneerlijk! Ik ben altijd recht door zee en kritiek hoort bij werken, maar dit vond ik zo unfair. Merk dat ik normaal nooit zo reageer... Hormoontjes??? Sorry, moest 'te even kwijt...
Is ook niet oud, alleen de omgeving zeurt zo... Moet je niet eens aan kinderen beginnen, zo irritant. Ik word echt in de gaten gehouden of ik wel een wijntje neem. En m'n moeder 2 wkn geleden ook nog. Ik hou het altijd vaag: 'als we ooit kinderen krijgen...' M'n moeder: 'Nee, nu!' Ik houd m'n kaken stijf op elkaar. Ik wil niet dat ze weet dat we bezig zijn... Gaat ze elke keer vragen: en..... M'n moeder is nog geen Oma en wil dit heel graag. En dat schuift ze niet onder stoelen of banken (zo zeg je dat toch?) En ik ben de enige in het gezin waar ze een kansje maakt...
Jah..temp is weer rijwel back to normal. Dus als het vandaag niet komt, komt het morgen wel. Baal nog wel enorm, maar het is wat het is. Heb me alvast aangemeld bij het maart NOD forum. Maar ik blijf natuurlijk ook hier hangen om te zien hoe het met de rest van jullie gaat. ik hoop toch dat die lijst nog wat rozer mag worden!