@ Veerle; fijn dat je goed geslapen hebt! En dan ook nog een dag vrij, wat heerlijk!!! Veel plezier straks bij Bodybalance. Wat een stomme collega heb jij zeg, mag je best hier kwijt hoor. Wat een muts. Hier; kan moeilijk in slaap komen, was een beetje misselijk. Verder goed geslapen en nu rustig ontbijten voordat ik weer naar het werk ga. fijne dag allemaal
Je mag ook balen, 't is ook gewoon k#%^*#}+:x Knuffel! Susyq: thanks! Wil eigenlijk vanavond pumpen, maar ga ik wrs niet redden qua tijd... Werkse! En hopelijk is de misselijkheid snel over! Je hebt ook zo'n leuke banner, hoop er snel ook zo een te hebben...
Nog steeds geen bloed te zien. Had gisteravond op bed wel weer flink last van steken in buik. En ook beetje last van maagzuur. Heb met mijn vriend afgesproken om nog even dit weekend af te wachten. Als er dan nog niets te zien is, dan gaan we bellen met HA.
20 paginas werd even teveel om bij te houden...dus bij deze: Voor alle rode dames dikke knuff!! En voor de roze dames gefeliciteerd!! 30 oud? pffff ik ben 32 en in de prime of my life *kuch kuch* haha @hier...nog steeds niet ongesteld Maar ook WEER een omo witte test :x Whats gebeurt?? Dit past niet in mijn cyclushistorie, beetje vaag. Wordt er ook heeeel onzeker van. Dalijk lekker zwemmen met mijn beste vriendin en hopelijk alles even van me af kletsen, want ook al zijn we pas 2 rondes bezig, ik zit er toch wel een beetje mee...
@dribbel: wat lastig zeg die onzekerheid.. @hellen: idd je mag er ook flink van balen want het is gewoon ook ^$^&#^&..!!! dikke knuff
Kan het me voorstellen Siesi! Niet ongi en niet zwanger lijkt me nog erger dan gewoon ongi worden, want dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Misschein ben je van de langzame HCG opbouw. Of had je later een ei dan gedacht? Kan van alles zijn natuurlijk. Ik hoop het eerste
Dribbel en Siesi jullie houden het wel spannend! Hebben jullie met verschillende testen getest? volgens predictor was ik nooit zwanger, lol. Hellen, verdorie. Knuffel voor jou. Hier zojuist officieel boven de pot gehangen na het ruiken van koffie. Ik gooi het op de droge lucht in huis want ik heb menstruatie achtige pijn in mijn buik.
@meagan, nee alleen met kv2v5 testen...zou ik eens een andere moeten proberen dan? Maar ja omowit is omowit lijkt mij...Boven de pot hangen is een goed teken!?
hoi meiden mijn laatste bijdrage voor dit nod topic (ik blijf de vaste vriendinnetjes wel volgen) ik ben ongi geworden de rest , heel veel succes met wachten en zwanger raken spinnekop
Aaaah spinnekop ik had het zo gehoopt. Knuff! Siesi ik testte alleen positief met blauwe testen, is geen grap. Deze keer weiger ik blauwe testen, lol. Ik wil stiekem toch wel graag een meisje, haha
hee lieve meiden hoe is het hier!!! moet iets bekennen, ik heb net getest met predictor vroege test! Ik kan niet zeggen dat hij omowit is! Maar super duidelijk is het ook niet!! Alleen het controlevenster blijft ook vaag!!! sorry meiden kon me niet bedwingen....
Ik heb ook een paar maanden geleden met predictor vroege test getest en ook een heel vaag streepje. Niet zwanger, het blijkt dat predictor heel slecht is geworden de laatste jaren. Veel vals positieve uitslagen er was zelf iemand hier op zp die een positieve uitslag had met kraanwater Ik zou met 2v5k testen, goedkoper en betrouwbaarder. @meagan, 34 is niet oud hoor, ik ben 37 ondertussen. Ook ik word jonger geschat Hier nog steeds niet ongesteld, maar wel krampen in de buik, maar tja dat had ik met mijn vorige zwangerschappen en ongesteldheid ook. Dus ik wacht "vrolijk" af.
ja het is een soort schaduw lijn ! ik hoop er nog niet teveel op! Maar mijn controlerstreep is ook ontzettend licht!!! snap het niet goed. Maar heb het al van me af geschud en ga gewoon pas zondag testen weer @heleen, ja ik wilde net een foto maken en kom ik er achter dat kev de camera mee heeft. Die staat op de davis cup in den bosch aaaaaaaaaaaaaahhh. En telefoon heb ik gewoon koelkast hahah! zit geen camera op. Meis vind het balen voor jou hoor, maar hou goede moed ik weet zeker dat lieve roos een broertje of zusje gaat krijgen. @siesi, tjee meis wat vervelend dat je zo moet wachten. Soms ben je dan gewoon al blij dat de ongi doorzet. Dan weet je waar je aan toe bent. Meagan, ik heb mijn nod eigenlijk zondag! maar heb gewoon echt het gevoel dat het raak is... kan het niet omschrijven. Maar goed misschien neemt mijn lichaam me kei voor de gek!!! Je kunt mijn test een beetje vergelijken met die van mamavand!
@Rensje zondag opnieuw lijkt mij een goed plan! Ik test morgen en zondag, haha. Ik heb ook dat gevoel. Raar hé?