@marja, dat kan inderdaad. Maar heb deze ook gebruikt bij mijn zoon dus en daar was het wel degelijk positief. Ben ook nog veels te vroeg en hij geeft ook nog niets super duidelijk aan. Ga zondag met kruidvat testen. Ik heb me vannacht toen ik weer eens wakker was haha, voorgenomen dat mijn tijd nog wel komt. En dat ik me niet druk moet maken. Maar zoals meagan moest ik vanmorgen ook ..... boven de pot! En ik spuug echt nooit, en toen dacht ik .... ik weet het zeker. Maar goed niets is zeker in het leven.....!! we zullen zien...................... als het niet zo is dan is het ook nog prima... komt vanzelf goed.
dank je wel lieve meis, maar ik heb helaas roze slijm, dus een teken dat mijn ongie komt! We hebben dan ook vor het eerst in ons leven contact gehad met de gyn! Hij gaat overleggen of hij ons wilt verder helpen omdat het bij ons zoontje ook zo lang duurde! Nu afwacten hij belt me vandaag terug!
hmm net gegoogled predictor vroege test!! nou daar word je inderdaad niet vrolijk van!!! zelf bij kassa was er een topic over!!! Zijn jullie allemaal fan van de kruidvat testten?? want ik kon die 2x5 niet vinden. Die van mij zijn ook van het kruidvat maar kosten 2 voor 10,-???
Onduidelijkheid voor Siesi en Dribbel... Hopelijk snel duidelijkeheid! Rensje: spannend... Spinnekop: balen meid! Knuffel! Hier moet ik als de wiede-weer m'n benen scheren want moet over een half uur weg om te sporten... En moet ook nog eten, heb geen trek. Tot later! Ben vandaag vrij en ik denk heel de dag hier Nee hoor... wel veel, moet ook nog in huis aan de slag, schoonouders komen zaterdag langs...
Vervelend zeg! En je had zo'n mooi kaartje! Hopelijk mag je naar de gyn toe! Het is je zo gegund! Knuffel!
Hier wit slijm, maar ook een witte test. Dus denk dat mijn cyclus een paar dagen langer is deze keer. Ga ervan uit dat het deze maand weer niet raak is en dat ik straks naar de 8e ronde kan.
@rensje: de k2v5 zijn kleine witte doosjes.. (sommige hebben nieuwe verpakking en zijn blauw) denk dat jij nu de +testen van kruidvat hebt... Ik test altijd met 2v5 vind ze over het algemeen het duidelijkst
@maybe, ja erg he... maar eigenlijk voel ik me een doos dat ik het zo uitspreek. Want dadelijk wordt ik gewoon ongesteld!!!! En dan zie je maar weer dat je lichaam je voor de gek houdt. Misschien komt het wel omdat we bij onze zoon ook meteen zwanger waren dat ik er nu ook van uit ga. Ik probeer regelmatig tegen me te zeggen dat ik gewoon ongi word. En de ene x weet ik zeker dat ik zwanger ben en de andere x hoor ik mezelf zeggen zie je wel mijn ongi komt eraan!!! hahaha fijn he die twijfel............... weet je wat het stomme is, bij mijn zoon had ik toen ik zwanger was totaal geen enkele symptoon... alleen die honger!!! Ik kreeg pas klachten toen ik 7 weken zwanger was.
Ach nee toch! Maar wel goed van je dat je de stap hebt genomen! Ik hoop dat je goed geholpen kan worden. Liefs en een dikke knuffel!
meiden willen jullie mij op rood zetten! Verder neem ik afstand! ik wens iedereen hier heel veel succes en ik hoop dat jullie allemaal nog op roze mogen! Voor de zwangere dames geniet ervan!! Liefs!
@rensje: Spannend !! @ mamavanD: Jammer dat je ongi er aan lijkt te komen Hier nog geen ongi, geen kwaaltjes ook, dus ik kan mezelf daar ook niet gek mee maken Het is toch wel weer spannend, ik zit echt te wachten tot het "niet" komt. Normaal sta ik 2 dagen voor NOD al klaar om te testen maar ik wil dit keer niet weer te vroeg testen om dan de volgende dag te beseffen dat het niet nodig is geweest. Maar of ik het vol ga houden....de test ligt me te roepen in de la
Balen mamavand, veel succes in de volgende ronde. Ik snap wel dat je evene afstand wil nemen, dat heb ik afgelopen maand ook gedaan en heeft toch wel wat rust gegeven.
@mamavand, tjee wat ontzettend balen. Goed van je dat je een afspraak maakt met de gyn. Misschien helpt dit bij jullie... Snap ook dat je wat afstand wil, soms is dat even nodig om alles te laten bezinken. wil je even een dikke digitale knuffel geven!!!!!!!!!! liefs rensje
@fiore, ik hoor hem ook roepen hahah!! erg he, ik kon me niet bedwingen.. slaat nergens op! Nu test ik niet meer voor zondag! tenzij ik eerder ongi word. test van mij stelt ook niets voor, hij is niet omo wit maar heb het gevoel dat het alle kanten op kan. Wanneer ga je testen??
@rensje: bij de 1e ontdekte ik het pas met 11 weken.. had toen een hele onregelmatige .. bij de 2e wist ik het de dag na de gemeenschap.. omdat de pil bij mij heel m,n cyclus blijft ontregelen telde ik zelf uit wanneer ongeveer m,n eisprong was.. Toen vergist.. zat smorgens op de kalender te kijken en zei gelijk ik ben zwanger hihi.. Dat was toen ook zo.. Nu ook minder misselijk als mij m,n knullen en dingen die ik toen juist at, lust ik nu niet meer
@mamavnd: wat intzettend balen zeg... wil je heel veel sterkte wensen.. OOk omdat je de stap naar de gyn hebt gezet..
Wat ik ook eet, het zout blijft overheersen. Nu bak brinta met veel suiker..... smaakt zout. Ik krijg vast een rare griep ofzo. Dit slaat nergens op en ik herken het ook niet.
@rensje. Met k2v10 heb ik bij me eerste zwangerschap posi getest op 11dpo in de late middag na behoorlijk wat water te hebben gedronken. Ik vind ze wel evengoed als k2v5 alleen zijn die andere iets goedkoper