Gelukkig een kort dagje... wat voelde ik me beroerd zeg vandaag! En moe... energie is niet aan te slepen!
Die wil ik ook zaterdag!!!! @Meagan:ik ook, maar heb ook regelmatig van die vlagen waar ik ineens heeeeel moe ben!
Karin, daar heb ik nu last van. Ik wil de jongens op bed hebben en voor de tv kruipen. Ik begin bang te worden. Bedenk me net dat ik voor de jongste 2 miskramen achter elkaar had. Ik durf nu niet meer te geloven dat het opeens wel goed zal gaan. Oh nee!! Positief denken! Hupakee, ik krijg gewoon een prachtig meisje, haha. Dan maar gelijk het meest onmogelijke afdwingen..
dan heb je pech haha ergens heb ik wel de neiging om weer te testen, omdat het kan enzo... maar wil het toch PROBEREN om het voor het weekend te bewaren
Hallo dames, Hoe voel jullie je? Ik was gisteren met vlagen misselijk en vandaag veel meer. Ook gisteren avond even steken in mijn buik aan de linker kant, en daarnet even steken aan de rechterkant. Zou dit de innesteling zijn?
Dat zou kunnen. 8 dpo nu? Net als ik dus. Als ik een innesteling heb gehad was die wel eerder... ff opzoeken
Ja zelfde dag maar mijn eisprong was wat later. Pas donderdag de 2e. Maar er staat dat de innesteling een paar dagen kan duren... Van Wikipedia; Na circa 6 dagen na de bevruchting volgt de innesteling (nidatie) van het embryo in het endometrium van de baarmoeder.
mama rosa: Kan heel goed... Ik zou het willen bevestigen, maar heb geen rontgen ogen... Had ik die maar