ik ben vorige jaar gestopt met de pil in december. hoi mensen ff vraagje 23 januari ben ik gestopt met vloeien 3 februari was ik het bevruchtbaars we zijn nu 21 dagen verder en ik vloei nog steeds niet maar de afgelopen week heb ik nu meer afscheiding doorzichtig en waterig volgens mij is me baarmoeder ook gesloten en heb een ongi gevoel. zou ik nu toch zwanger zijn??? hoop dat jullie me kunnen helpen.
Sammie: voordat je dit hele forum volstort met jouw vraag, hierbij nogmaals mijn reactie die ik op jouw zelfde vraag in het maart forum heb gegeven: Aangezien veel klachten zowel voorkomen bij zwangeren als bij dames die ongi gaan worden, is er maar één echte oplossing voor jouw vraag: testen! Ik zie trouwens dat je deze vraag op verschillende plekken in het forum hebt geplaatst. Dat kan ergernissen opwekken, het is maar dat je het weet. En niemand kan je definitief antwoord geven op je vraag, dus ik herhaal wat ik je eerder zei: wil je het écht weten dan moet je een zwangerschapstest doen.
sorry echt ahha dit is nieuw voor me deze site snap er niet veel van haha mijn exusses zal nu stoppen wel bedankt voor het reageren. het komt ook wel omdat ik heel graag wil en heel veel steken heb in me lies en pijn in me buik. nogmaals sorry bedankt
hey siesi en karin.... hmmmmmzzzzz balen zeg!!! Meagan: ik heb sterk het vermoeden dat jij zwanger bent, ik voel het gewoon aan me water !! @ hier: Gister niks van me laten horen, maar tja kon ook niet want was in het ziekenhuis met mijn zoontje..... zat ik gister avond eerst bij de huisartsen post hele hoge koorts rare grote rode vlek op zijn buik, verkouden, maar ik mocht ook niet aan hem komen... hmmm dus maar ff ha gebelt.. nou ik moest toch ff langs komen.....zei heeft ons weer doorgestuurd naar het ziekenhuis want dacht eventueel aan een beginnende hersenvliesontsteking...... ik het ziekenhuis heeft de kinderarts allerlei testjes gedaan, en heeft gelukkig hersenvlies ontsteking uitgesloten!!! wat hij wel heeft is een vikse oor ontsteking aan beide oren, gepaart met hooge koorts, hoesten verkouden, en die rare rooie vlek kwam volgens hem door de hoge koorts omdat hij al een vrij gevoelig huidje heeft.... pfffff dus het was me wel ff een avondje, maar gelukkig zijn we weer thuis met neusdruppels en zetpillen... p.s. mijn vader is trouwens gelukkig ook weer thuis! @ verder: nou weinig vernomen en gevoelt, nu ook niks bijzonders dus we wachten gerust even af tot dinsdag!....... morgen word eerst mijn mannetje 1 jaar en doen we lekker niks, zondag vieren we zijn verjaardag, mist hij al wat is opgeknapt natuurlijk!
Oww dat geeft niet, maar er bestaat nog zoiets als forumetiquette en echt..NIEMAND kan met zekerheid tegen je zeggen of je zwanger bent of niet. Dat kan alleen een op een goed tijdstip gedane test.
Ik sluit me aan in het omo-witte test rijtje van vanmorgen Ik kon het niet laten om er toch even een testje aan te wagen, maar witter dan wit. Voel verder nog niets, geen ongi klachten en geen andere klachten dus ik wacht nu het weekend gewoon maar af op wat er komen gaat. @ Karin & Siesie: spannend !
Hoe lang is je cyclus normaal? En wat was de eerste dag van je menstruatie? Dat is makkelijker rekenen
@Ambrose dat was ff schrikken! Eerst je vader en dan je zoontje. Pfff. Gelukkig lijkt alles goed te komen. Ik heb zelf ook echt het gevoel dat ik zwanger ben....of ik ben allergisch voor koffie
Je hebt helemaal gelijk! Ik vind het verhaal een beetje vaag, op deze manier weet ze nooit wanneer haar nod is. Laten we dat eens uitvinden
@meagan: ja idd wat je zegt, vooral die koffie, en dat alles naar zoutsmaakt, en brinta met een na smaak van tandpasta :S hwahaha het kan gewoon haast niet anders want ik heb nog nooit gehoord dat dat hij ontpillen hoort, en je hebt tenslotte ookal 5 zoon's dus je zal het vast we een beetje weten hoe je lichaam in elkaar steekt tijdens een zwangerschap. bij mijn zoontje vernam ik trouwens helemaal niks! ook niet toen ik het wist, maar dan bedoel ik ook niks, ook geen vage steekjes of wat dan ook... heb ik nu ook niet... maar ja dat kan ook zijn omdat ik op het moment gewoon erg afgeleid ben en word door het feit dat er een super verjaardag aan zit te komen, en door gister noem maar op ook wel weer fijn want dan is het des te eerder dinsdag! -x-
Zo kort????? Dan heb je weinig tijd voor een eisprong, lol. Waarom ga je niet even naar het kruidvat en haal 2 testen voor 5 euro. Doe je er morgenochtend 1 en maandagochtend nog 1. Dan heb je je antwoord.