ja kort he soms wel langer hoor alleen omdat ik een half jaar lang me pil heb doorgeslikt heb ik onregelmatige cyclus.
@ambrose ik weet nog dat ik in de zomer van 1997 met mijn vriend in Italie aan het feesten was. Cocktails, veel te veel zon, tampons mee.....toen begon ik raar te vervellen in mijn gezicht en mijn broeken paste niet meer. Nog niets in de gaten..... pas in september eens nagedacht wanneer ik voor het laatst ongesteld was.... haha. Mega posi test natuurlijk
@sammiej: dat is wel erg kort idd, dan zou je je ei al moetten hebben zerwijl je nog vloeit! vanaf wanneer begin je met het tellen van je cyclus dan? en idd een test doen is de enige oplossing voor duidelijkheid! we horen graag hoe die is!
@meagan: hahaha wow dat was dan zeker nog eens een korte zwangerschap! hoe langs was je toen a zwanger toen je er achter kwam? 2 maand??
Als die soms wel langer is zou ik in iedergeval (ik zelf persoonijk) uit gaan van je langste cyclus die je ooit hebt gehad na het stoppen van je pil, en als je dan nog niet ongi bent is de kans ook wat groter dat je dan idd zwanger bent, of als je pech hebt toch een nog angere cyclus........
Ik hoop het ook, al heb ik niet zo het gevoel dat het zo zou zijn. Vorige twee keer wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was zonder te testen en dat was ook zonder klachten. Soms lijkt wel of je zoiets toch voelt.
Hallo dames, een goedemorgen. Nou hier vanochtend niet getest, probeer te wachten tot morgen als ik dan nog niet ongesteld ben. Nu al een eventjes overtijd en de testen tot nog toe net zo wit als het slijm. (sorry voor de details alvast) Ik heb dus weinig tot geen last van kwaaltjes, alleen wel wit melkachtig slijm dat een beetje cremig is en wat steekjes in mijn liezen/onderbuik. @ allemaal, Ik hoop dat er morgen toch een heleboel roze testen komen.
tjah euhmm regelmatig gewoon toen voelde ik het altijd ook aankomen nu niet meer. en toen was ik ook langer aan het vloeien nu maar 3 dagen ofzow. het is zo dat ik 19 januari begon ik met vloeien 23 januari weer gestopt toen nog tussen door bloedingen gehad en nu is het de 10e februari en nog niet gevloeid.
Ik zal boodschappen halen, we vieren morgen de verjaardag van mijn oudste meid (woensdag 12 jaar ) samen met mijn broer zijn verjaardag.
Je hebt dus maar 1 menstruatie gehad sinds je gestopt bent met de pil? Mijn menstruatie begon 18-01 .... een dag eerder dus. Als ik jou was zou ik nog een week wachten. .....
nee want ik ben 20 december gestopt met de pil toen ben ik 23 december al gaan vloeien tot de 31 december. dus het is me 2e keer
@Sammiej ik denk dat je nog aan het ontpillen bent.. Dat kan ik het begin je cyclus aardig in de war gooien...