update van mij... nu 3 dagen overtijd.. pijnlijke (.)(.) maar dat heb ik elke cyclus wel aan t eind... ik voel me niet zwanger dus we wachten nog even af.. Hoe gaat het met jullie meiden??
@naliey ben je vaker laat? Spannend hoor! @hellen lekker met cake en thee op de bank dan maar? Ik vind mezelf altijd heel zielig
Hier nog niks te melden... Ongi zet nog steeds niks door, vandaag helemaal niks nada noppes gespot. Wel iedere keer krampen waardoor ik naar de wc vlieg om te checken.. Zal van 't weekend wel komen dan denk ik
Nou...Meagen. Goed plan. En intussen tranen met tuiten brullen als er vanavond weer één of ander kindje supermooi staat te zingen bij The Voice. Nu mág het tenminste
Ja helaas wel... Mijn cyclus is elke maand verschillend.. 9 v/d 10 keer ben ik overtijd.. Dus daarom wachten we maar gewoon af
Ugh, ik moet echt even zeuren...ik ben 4 dagen over tijd, niks voor mij...elke dag omo witte testen. Ook heb ik geen "ongi komt eraan"-klachten, zoals pijn in m'n rug en krampen...ik vind het een beetje vaag. Elke dag testen is niet leuk en wordt er onzeker van...en niet te vergeten aanslag op de portemonee...frustrerend....sorry voor 't gezeur maar dan ben ik het ff kwijt en kan ik er weer tegenaan tot morgenvroeg
Siesi: Ik zie dat dit je 3e ronde is. Kan het niet zo zijn dat van het ontpillen je cyclus nog schommelt...?
@Siesi dan is er maar 1 iemand die je zekerheid kan bieden. Als je maandag nog niets weet, bel je dan je huisarts? Kus voor jou, vind het zo rot, die onzekerheid.
als je er niet bij kan en hij hard is is dit een goed teken! Maar je zult zien als je meerdere malen per dag voelt dat hij over de gehele dag veranderd kwa stand! Mijn bmm werd gister al zachter en ik ben vandaag daadwerkelijk ongie geworden!
Whihi jaaa Ja man, niet normaal heb ik ook.. zwaar gevoel in mn buik, anders dan anders. En mn tieten! Niet normaal joh! Pfff! @Mamavand: jammer joh... Succes in de volgende ronde iig! Ik ben gewoon enorm moe. Nouja. Nog eeeven geduld, zondagochtend....
Nee hé, verdorie. Bm stand is trouwens bij mij altijd pas laag op de dag van menstruatie of hooguit een dag daar voor, hoe is dat bij jou? @mamavD
Om onduidelijkheid te voorkomen over de bmm, tijdens je zwangerschap zakt je hele baarmoeder natuurlijk, bij mij altijd erg snel, bij anderen pas veel later. En als je bmm bijna buiten hangt, moet je ff je huisarts bellen