Ik ben in de derde maand gestart met ovulatietesten, en probeer deze maand het temperaturen uit omdat ik de ovulatietesten niet helemaal duidelijk vind. Ik zou ook langer kunnen wachten met monitoren, maar ik ben nogal een controlfreak, dus vind het zelf prettig om zoveel mogelijk te weten over mijn cyclus
Meiden ik kom me hier aan maar aanmelden. Vanacht is het doorgebroken.. Vind het jammer maar heb nu wel duidelijkheid! Me cyclus duurt nu even lang als de vorige keer, dus ik hoop dat ie nu wat regelmatig blijft Ik hou in ieder geval een cyclus aan van 31 dagen Zou iemand (weet niet wie dat hier doet) mij op de lijst willen zetten? Nod: 12 februari Ronde: 7
Hallo meiden. Hier gaat het denk ik wel beter met mijn cyclus, gister alweer wat vruchtbaar slijm gespot (yaayy!), nog een heel klein beetje spotting maar dat was heel weinig, zal komen doordat mijn bmm alweer open gaat. Ik hoop dat ik volgende week mijn eisprong heb. De ovutestjes liggen alweer klaar naast m'n thermometer. Ben wel een beetje depressief deze maand (iedere maand wel maar afgelopen dagen was het weer een toppunt) nu februari dichterbij komt voert dat de druk onbewust toch op. Wil er gewoon niet aan denken dat ik nu 36+2 weken was geweest. @ Chikah Ik ben echt geen fan van de pil, deed ook niet veel goeds voor mijn libido. Ik zit beter in mijn vel sinds ik de pil niet meer gebruik èn als mijn cyclus op orde is. Hormonen doen zoveel met je! Hier trouwens ook geen verplichte nummertjes, maar die hebben we vroeger wel gehad. Duurde 1,5 jaar voor ik zwanger was van mijn zoon. Op een gegeven moment ging onze relatie daar ook onder lijden en toen hebben we er weer tijd voor genomen.. toen was het precies raak! @ Flexi Toen ik voor mijn eerste kindje ging ben ik de 5e ronde met ovutesten begonnen. Om te checken of ik ook echt een eisprong kreeg. @ Helen Ook weer ongi geworden? Zie dat je afgelopen ronden niet op ideale momenten hebt kunnen klussen. Hopelijk valt je vruchtbare periode nu in de tijd dat je mannetje er ook is. Alles goed met Roos? @ Lianne Wat vervelend dat de uitslag van het zaad slecht was. Ja daar kan je wel even verdrietig om zijn. Maar de vraag is altijd hoe slecht he. Hier heeft mijn man weinig zaad. Wij hebben wel al 3x geluk gehad, 3x spontaan zwanger geworden. @ Mamavanjoshua Tsjee wat ben jij lang niet ongi geweest.. is daar verder geen reden voor? Jouw kleine mannetje alweer 3 jaar wat gaat dat snel he. Ik vind zelf de sensitest ovutestjes niet fijn, maar iedereen vind weer wat anders he.. de zwangerschapstesten van sensitest vond ik wel weer goed. Ik blijf zelf bij Matcare tot nu toe altijd tevreden over geweest. @ Mompelientje Ennn hoe word je huiskamer nu? Ben benieuwd altijd fijn als je je vent exclusief hebt op de belangrijke dagen he O en gewoon regelmatig klussen is het best!! 3/4x per week dan is er altijd genoeg zaad.. @ Roompje Ik kom je ook overal tegen! ik hoop voor jou deze maand ook een flinke dosis geluk zodat we dit keer een gezond kindje mogen krijgen.. @ Suusjelove Heb je informatie over PCOS op internet gezocht? Doordat er zoveel eiblaasjes ontwikkelen kan je eipijnen krijgen die niks betekenen. Ook positieve ovutestjes maar dan krijg je niet altijd een eisprong. Lijkt me ontzettend frustrerend voor je, ik werd al geïrriteerd de afgelopen 2 maanden niet weten waar ik aan toe was. Balen is dat als anderen zoveel sneller zwanger worden he. Mijn vriendin was met de pil gestopt en had er geen haast mee, wilde pas later beginnen. Hadden express niet rond haar eisprong sex gehad, maar toch was ze zwanger geworden.. toch moeilijk zulke verhalen vind ik. Weet je wat ik grappig vind.. ik kom nog zo vaak bekenden hier tegen van 'vroeger' (2008/2009). Gelukkig dan voor een 2e/3e kindje . Het moet wel een roze halve maand hier worden hoor! We gaan er voor he?
@ babyengel: haai! Alles goed met Roos. Mijn Lief komt binnen nu en 2 weken definitief bij ons wonen, dus dan is het én gedaan emt de weekendrelatie én meer kans op goed te mikken klusmomenten
Oh wat heerlijk Hellen! Wat goed dat je iedere maand nog gewoon een eisprong hebt.. dan moet het binnenkort wel lukken denk ik zo.
Zo Dames!!! Ik ben even weer bijgelezen... Ga vanavond even reageren hoor.... Ga nu even eten... Mag weer van Sonja... Hahaha.... Liefs
Pfff, wat een drukte hier . Ben beetje bijgelezen, maar moet eerlijk zeggen dat ik het reageren niet goed bij kan houden . @Flexi, hier ook een ovu tester. Ben al in ronde 2 met testen begonnen, ben nl ook wel een controlfreak (@carmen). Ik doe het niet in combinatie met tempen, weet eigenlijk niet waarom maar is zo gegroeid denk ik. Iedere maand een posi ovu test en vaak ook wel rond dezelfde dagen. @roompje, tjemig dat is inderdaad heftig voor jullie zeg! Gun het jullie van harte om zsm een posi test in handen te hebben @hellen, wat leuk voor jullie, dat word feesten @tempen, als je gaat tempen dan heb je toch pas na een aantal maanden een goed beeld van je cyclus of valt dat wel mee?
Oh lieverd, Natuurlijk ben je verdrietig en huil maar flink! Da's logisch! VOel met je mee... Moet je nu voor een afspraak naar de gyn? Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen! Het is raar om je mind om te zetten en dat de 'wetenschap'het over gaat nemen. Had het hier met Suusjelove ook over in het vorige topic. Toch begint het nu langerzamerhand 'binnen' te komen zegmaar...heb het ook 11-1 gehoord... We gaan er voor meis! Ook jullie wens ik dit jaar een mooie bole buik toe met een gezonde baby! Dikke knuf!
Hoi meiden, Omdat de helft langs ze heen is gegaan woensdag bij de gyn, heb ik vanmiddag een belafspraak staan... Heb ook gelezen op internet ver PCOS, maar kanmezelf er niet in herkennen; heb geen overgewicht, heb (had) een regelmatige cyclus (dit was een uitschieter), heb geen overbeharing etc...maar wel veel eiblaasjes bij elkaar...zoals ze dat noemde en aan de linkerkant kon ze maar 2 eiblaasjes zien en aan de rechterkant meer. Ze gaf ook aan dat we per keer een zwangercshapskans hebben van 15% en dat met IUI we 2 tot 3% meer kans hebben... Wordt je ook niet meteen blij van!? Dan is het vorgtraject dus IVF... Herkennen jullie het wel zoals het beschreven staat? HEb toruwens bij Feya.nl gekeken. Liefs D.
Hey meiden, Ik ben even een tijdje afwezig geweest, even gedachten verzetten en dagen vliegen voorbij. Lekker veel tijd bij vriendlief. Maandag alweer cd 11 en dan mag ik om 08:25 voor een echo Mijn eigen gyn is gestopt en hij heeft me zo goed geholpen. De arts die ik nu waarschijnlijk ga krijgen is of mijn vorige arts waar ik ben weggegaan omdat ik vondt dat hij maar wat deed. Of ik krijg de nieuwe die ik helemaal niet ken en die mij en mijn lichaam niet kent. Of ik wordt hopelijk doorverwezen naar UMCG. Maar waarschijnlijk morgen ook de pregnyl en afwachten wat het advies is. Ik lees mee
Hey meiden, ik kan de lijst niet zo snel vinden. Ik voeg me helaas hierbij. NOD 10 feb - Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje
Je kan ook PCOS hebben zonder al die kenmerken.. ken wel meer meiden die gewoon een regelmatige cyclus leken te hebben en een normaal gewicht etc. PCOS wordt vaak in verband gebracht met al die dingen maar hoeft helemaal niet. Echobeeld en bloedprikken meerdere keren geeft een betrouwbare uitslag. Een zwangerschapskans van 15% is niet bizar slecht trouwens.
Tjonge terwijl ik bij probeer bij te lezen zie ik er zelfs 2 nieuwe pagina's bijkomen...erg gezellig, maar wel te druk he.... @Roompje, tjonge wat een verlies, hoop dat je heel snel een mooie posi.test en zwangerschap mag hebben! @Lianne, tranen zijn rot, maar laten je ook voelen dat je leeft en natuurlijk gewoon een mens bent, heeeeel veel "sterkte". @Mompelientje,.....veel plezier Voor alle meiden die nieuw zijn, welkom en voor een ieder die gewoon even een knuffel nodig heeft: *knuf* Hier gaan we richting de ei-dag, maar gisteren een ei-gevoel gehad, dus toch even met manlief lief gedaan vannacht.... Ik voel altijd heel duidelijk mijn ei(tjes) omdat ik nog maar 1 eierstok heb en in de jaren wel wat ervaring op gedaan heb.... Ik heb wel testen in huis maar dacht vannacht "ja dag geen zin om ze te pakken, want het is koud buitens bed"...dus ipv de ovu testen heb ik manlief gepakt Dus of het nou me ei was die wat eerder was of een die lekker aan het rijpen was de klus is alnog geklaard......maar moet zeggen wel verbaasd te zijn over dat gevoel want ik verwacht die pas volgende week en ik heb dus ook de ovutesten voor die periode er liggen. Nou ja was een een vroege zitten we hopelijk goed en was het een ander krampje/plopje heb ik weer wat nieuws. Allemaal een goede vrijdag!
Ja dat zal dan wel en de gyn zal het niet verzinnen...maar 15% klinkt heel laag in mijn oren. Maar goed wat ik zeg, de helft is langs me heen gegaan, dus heb ik nog een bel afspraak met haar om even te horen hoe het nu precies zit. Wat het gemiddelde is weet niet niet eens. Wat is het gemiddelde eigenlijk?
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje 3. Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. Martina4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. Samba - 6e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 8. 9. Chikah - 2e ronde - 2e kindje 10. Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje 11. Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje 12. Renske19 - 7e ronde - 1e kindje 13. Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. 15. Ambrose - 4e ronde - 2e kindje datumloos Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Totaal 40 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Lieve Lieve Dames.... Nog weer super bedankt voor de lieve reactie's!!! Dat doet je echt goed!!! Het gaat inmiddels wel wat beter... Alleen slecht geslapen... Gaan vanavond even fijn naar mn schoonzussie en zwager... En ga ik ff lekker een wijntje drinken... Heerlijk!!! En natuurlijk TVOH kijken!!! Wat zijn jullie voorspellingen dames??? (als late vvdd.... die was er nog niet volgens mij!!!) Wouter of Paul?? Iris of Sharon?? Niels of Erwin?? Charly of Chris?? Ik zeg; Wouter!!! Iris (tja als noordeling maar denk dat Sharon door gaat)!! Erwin!! Charly!!!! Ben benieuwd naar jullie voorspellingen... @Rens; vindt het echt super gezellig dat je hier weer bent maar had je liever opgezocht in het sept. topic... Balen meis!!! @Babywish; Hoi hoi....
leuk dat je even van je laat horen ! ^^ maar balen dat je eigen gyn er mee stopt, vooral omdat je hem zo goed vond... mag je dan zelf nu kiezen wie je krijgt of bepalen hun dat voor je ? maar in ieder geval heel veel succes maandag !