WOW!!! meagan!!! whaaaaa!!! dus toch!!!! feli!!!! Veel rose zie ik vandaag geweldig, hopelijk is het besmettelijk Gefeliciteerd allemaal!!! rode dames: sterkte en suc 6 in de volgende ronde! twijfelaars: ook sterkte hopelijk komt er snel duidelijkheid!! @hier: mannetje weer beetje opgeknapt gelukkig vandaag alles binnen gehouden! morgen ff weer bij lezen hier! -xxx-
Meagan ooohhhh gefeliciteeerd meid ben super blij voor je !! en zag ook even snel iemand had ook positief getest!? ook jij gefeliciteerd! Ik heb lichte steken bij me borst en me tepels zijn wel erg gevoelig het jeukt ook zo erg vooral bij me linke borst?!?!?! IK Heb dat letterlijk nooit Wat moet ik hiervan denken?! Ik lees wel vaak meiden hier dat daar last hebben maar ik ervaar dit voor het eerst! Sinds gisteravond steken bij me lies en vandaag hele dagg ! Heb echt last van bij me schaambot ..dat gevoel is echt ongesteldheid gevoel maar ik zie steeds niet uitkomen?!?! Ik geef mezelf wel woensdag dan ga ik wel even testen ! Heb vandaag wel getest en dacht dat ik iets zag maar ik weet niet of ik aan het dromen ben of niet dus ik zie het! Fingers Crosseddddddddddddd
Heee dames vanaf mijn vakantieadres hebben wij een mooi valentijnskado gekregen, 2 dagen voor NOD een knaltest IK BEN ZWANGER!! Foto volgt vrijdag als we thuis zijn ben ik nummer 14? Als het deze keer maar goed gaat!!!!........
Yasminaa "iets" is al iets hoor haha. Ik had afgelopen week ook zo vreselijk jeuk aan mijn tepels, ook net of ze verbrand waren door de zon... zoiets. Nu niet meer alleen mijn tepels, lol. Mau! Jij ook vandaag, haha, de derde!
@mau: jij ook gefeliciteerd!!! Zoals je in de reclame van de ah zeggen in de zomer: Lekker blijven plakken!
@meagan: het is misschien een domme vraag, en je bent natuurlijk blij met alles wat je krijgt als het maar gezond is, maar heb je met 5 zonen nou ook een lichte voorkeur voor een meisje of juist niet?
@ Meagan hahaha! je geeft me beetje hoop!..heb heletijd steken bij mijn lies ! Nu hopen dat het goed komt
Ambrose, ja hoor! Expres roze test gebruikt haha, ik wil heel graag een meisje maar net zo blij met een jongen!
@ Meagan: YESSSSS wat cool. Gefeliciteerd! @ MamaRosa: ook jij gefeliciteerd @ Mau: heerlijk, nog een zwangere! (volgens mij ligt de sucess-rate toch bij de latere NOD-dames...) Komende maand ben ik aan de beurt hoor
Hellen, absoluut!!!! Ik geloof er echt in! Positief blijven en je man helemaal uit elkaar trekken tot na je eisprong, haha
Hoi dames Ik wens jullie alle een fijne valentijnsdag! @ alle zwangeren yeah, Beebs blijven plakken! @ alle wachters nog ff en dan weet je het, hopelijk pink! @ alle dames met de duivels, geef niet op voor jou zal het ook weggelegd zijn om de roze wolk te ervaren
Hi all, Gefeliciteerd dames! Veel roze dit keer Heel goed! Ik gisteren en vandaag getest, niks te zien. Ook nog niet ongesteld. Wat een onzekerheid.
@meagan, GEFELICITEERD!!! @hier...ik mag op rood...na een lange cyclus van 35 dagen eindelijk zekerheid...
Ah, wat jammer... Hopelijk volgende maand wel raak! Ik krijg al weer de rare druk in mijn buik, voorspelt weinig goeds.
Ja precies, ik ben net 2 maanden bezig, dus nog tijd zat. Maar ja, ben toch wel een beetje teleurgesteld. Wil zo graag... Een rare druk? Hou het goed in de gaten en bel zo nodig de huisarts...hou ons op de hoogte!!
net getest. en ja hoor binnen 10 sec. een knal test. dit is de best valentijn ever. strax mijn mannetje verrassen met het grote nieuws. maar eerst fff een cadeautjes kopen