ik ben 7 maanden geleden ongeveer gestopt was in begin niet zo serieus bezig maar nu dus wel dus het is mijn 2e ronde
maybe: ohhh dat moet echt een opluchting zijn!! gefeliciteerd!!! @hier ik mag op blauw getest, maar witter dan wit we wachten gewoon af
Goede morgen meiden, Ik heb net weer getest... Maar zo te zien weer nega Dus ja laat de ongi maar WEER komen...
Hoi dames Net ff voor het officiële een cb digital gedaan voor man lief, vond het maar raar dat de streepjes op de testen verdwenen en ja hoor Zwanger 1-2 Houd ik bij mijn 28 dagen cyclus vandaag 4 weken zwanger! Heb een foto gemaakt maar die kan ik pas vrijdag er zetten aangezien we nog steeds op vakantie zijn! Wel komen onze ouders vandaag een dagje langs, laten onze dochter de test aan de opa's en oma's geven. Voor de rest houden we het nog stil tot we een hartje hebben zien kloppen bij de gyn. Nou dames voor de laatste op het wachtbankje toi toi toi
Goeiemorgen meiden Hier niet witter dan wit getest vanmorgen... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57411-albums9030-picture53181.html Weet zo niet wat ik denken moet.... Deze foto was btw na opdrogen.
Dank je wel! Ik kwam even gluren of er nog wat roze bij is gekomen. Verder ga ik weer rustig afwachten
Jeetje wat een onzekerheden allemaal. Hier ook. Weer getest vanmorgen, negatief. Ik stop er dan ook maar een paar dagen mee. Van het weekend, mits ik ineens ongesteld word.
Hi noorus.. Ik hoor eigenlijk in een andere NOD lijst maar lees af en toe even mee! Naar mijn weten zou ik zeggen ZWANGER! Morgen of over morgen nog eens testen als ik jou was! Groetjes
Wat een onzekerheid voor een hoop mensen weer. Hopelijk wordt die onzekerheid beloond! Hier ook nog niks te bekennen, maar heb al een uur menstruatiepijn, dus het zal zo wel doorzetten.
Mijn lichaam voelt vaag. Tepels zijn gevoelig. Trap op rennen is niet grappig meer Heb wel de hele tijd steken en soort krampen, maar niet pijnlijk. En verder verlies ik alleen soms wat bloed bij de ontlasting. En dan denk ik dat het doorzet, maar dat blijkt iedere keer een grapje te zijn. Wil nu alleen nog maar duidelijkheid, of welke manier dan ook, want dit is ook niks
Dames, Ben hier tijd niet geweest, wel af en toe bijgelezen. Maar wat wordt hier gekletst zeg. Ik heb vandaag mijn NOD, nog geen ongi, we wachten rustig af...
@ Dromertje, hmmm ja, je lijf is je dus lekker voor de gek aan het houden?! Superirritant is dat altijd... Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!