NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Noorus gefeliciteerd meis..!!!

Toetje mooi verwoord..!! Ik snap het helaas heel goed...

Dames in onzekerheid hopelijk mogen jullie de lijst mooi roze afsluiten..!!!

2. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Er schijnen toch wel aardig wat vrouwen te zijn die laat positief testen. Dus beetje hoop heb ik nog.
    Maar eigenlijk wil ik vooral duidelijkheid.:)

3. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @hier even een update...... nog steeds niks te bekennen, wel word mijn bmm wat weeker en gaat heel hoog zitten, maar tja dat hoeft ook niet altijd iets te betekenen...
    en susyq: ik had al wel een testje gedaan 1 dag voor NOD dus had met mezelf afgesproken het niet weer eerder te doen dan vrijdag...... (morgen dus) dan is mijn vriend ook jarig dus hopelijk kan ik hem wakker maken met een leuke verrassing :) ik denk zelf trouwens niet dat het raak ik, maar dat mijn lichaam weer eens een keer op zich laat wachten ;) toen ik zwanger probeerde te raken van mijn zoontje das mijn cyclus elke maand 2 dagen langer dan de vorige..... tot dat ik zwanger raakte toen had ik volgens de echo gewoon een cyclus van 28 gehad..... :S haha dus ik wacht geduldig even af, maar nu nog niet eens een beetje rose afscheiding of een aankondiging gezien.... (ook geen kramp ofzo)

4. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    alvast gefeliciteerd met je vriend, hopelijk heb je een morgen een bijzonder cadeau voor hem....

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Dromertje, spannend meis!

@ Ambrose, hier op verjaardag vriend ook 'positief' getest, dus hoop dat jij dat na doet! :)

Hier ook morgen weer testen... Hoop op een duidelijkere test :)

6. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Helaas geen bijzonder cadeau, dan moet ik het maar doen met wat ik had gekocht :) maar trouwens ook nog geen ongi, maar heb het idee dat die op zich laat wachten... ban dus erg benieuwd nu wanneer die gaat komen, laat maar komen in iedergeval..... dan kan ik weer opnieuw beginnen.... :).......
    nou zodra mijn ongi zich aan kondigd zal ik het nog wel even vermelden...

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    #5507 Toetje77, 17 feb 2012
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
    @Ambrose, dat is jammer, was een leuk verjaardagscadeau geweest, maar hopelijk kun je hem snel een verlaat verjaardagscadeau geven ;)

@alle andere dames die op rood moeten, balen zeg, succes in de volgende ronde (wat vind ik dat altijd een stom woord, maar weet er ook geen beter woord voor :D)

@Alle zwangere dames gefeliciteerd!

@alle dames die nog wachten, succes met wachten, hopelijk wordt het beloond!

Ook hier geen roze want ben vanochtend ongesteld geworden. Heb ik dus toch een latere eisprong gehad, volgens mij zelfs gevoeld. Al weet ik dat niet zeker, maar een paar keer eerder gehad. Is dat een soort drukgevoel aan een kant van de onderbuik? Pijn deed het namelijk niet en ik geloof dat het ovulatiepijn heet toch?

8. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Toetje, dat kan inderdaad de ovulatie zijn die je voelde. Zoals je het omschrijft heb ik het ook. Bij mij meestal links (dus één zijde dominant). En pijn doet het bij mij ook niet, al was het de dag van de eisprong zelf vorige maand wel pijnlijk.

9. Carmen1982

@ambrose, gefeliciteerd met je vriend, hopelijk komt er toch een verlaat cadeau!

10. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Ambrose, ow wat dom van me, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend :)

@Carmen, bedankt voor je antwoord. Voel jij de eisprong iedere maand? Ik heb dit gevoel namelijk de afgelopen jaren pas een paar keer gehad en vind het wel handig om hem te voelen :D

11. Carmen1982

@Toetje, of ik em elke maand voel, daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik besefte me pas een paar maanden geleden dat dit wel eens ovulatiepijn kon zijn :D In de komende dagen moet mijn eisprong komen, dus ik ben nu al wel weer heel bewust aan het kijken of ik al iets voel. Soms een klein beetje, maar nog niet zoveel. Nog even afwachten dus.

12. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Hier nog steeds niks te bekennen!

Had woensdag besloten pas zaterdag of zondag weer te testen. En tot nu toe gaat dat goed. Gisteren drukke dag gehad dus geen eens tijd voor een test. Vanmorgen moest ik erg plassen en twijfelde voor een test. Maar ik had tegen mezelf gezegd, pas van het weekend testen! Niet over je eigen belofte heen stappen. En dat is gelukt. Ben direct gaan plassen in de ochtend zodat ik in iedergeval in de ochtend niet meer kon testen.

Net uit verveling maar de honden in bad gedaan haha. Vanavond even lekker shoppen :) Koopavond!

Hoe is het met de rest van de wachtende?

13. MommyIshyra

21 jan 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook van het weekend testen zondag ..
    Spannend!!

14. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Jammer Ambrose, maar toch gefeliciteerd met je vriend hoor!!

Blijft nog wel even spannend...succes.

15. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    zijn jullie er nog......

liep toch maar tot 15 feb?

of voor de late rood komers

16. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Mijn NOD is de 14e geweest en ben overtijd. Dus ik "hoor" hier nog.

17. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Jeetje meid, wat maak je het spannend!! Heb je nog een keer getest?? Anders even naar de HA gaan... Hoop voor je dat je lekker zwanger bent!

18. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Hier een tijd niet meer geweest...was even met andere dingen bezig... Weet nu neit meer precies wanneer mijn nod is, maar wil zó graag al testen!! Vanaf wanneer kun je met kv testen testen? Op 11 DPO toch? Dan moet ik dus nog 2 dagen wachten...
    Voel me net zo'n alsof ik in een emotionele rollercoaster zit...:( :) :x ;) zoiets?! Hahaha!

Alle meiden die een mooie test hebben; van harte gefeliciteerd!!! Alle wachtenden, ik wacht met jullie mee...

Fijn weekend allemaal!!

19. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Ook hier nog niks te bekennen. Vanmiddag een negatieve test, morgen ochtend probeer ik het nog een keer. Anders volgende week weer als de ongi uit blijft.

xxx

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Succes met wachten nog even meiden! Ik hoop dat jullie snel een roze test in handen mogen hebben!

Deel Deze Pagina