NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Enchanted
    ja dat is inderdaad fijn zo'n korte cycles!

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Ik weet niet precies hoelang maar ik heb ook een lange cyclus gehad van minimaal een half jaar...Niet echt bij gehouden hoeveel dagen dat waren..

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ambrose: ja ben zelfs al bij de fertiliteitsafdeling geweest, maar die mag me nu (ondanks dat ik vaker deze problemen heb (ook toen ik nog niet te zwaar was) niet helpen... En 't was 299 dagen hoor ;).
    Heel vervelend al die onzekerheid... Ik duim..

@ Enchanted: voor jou duim ik ook!

@ Naliey: 299 dagen is bijna een jaar...

4. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen

Haha 4 al!! nee ik wil daar mijn geld niet teveel aan verspillen hoor :) dus hier pas vrijdag weer idd :) anders ook ff na het weekend naar de HA. :) en als die van vrijdag nog wel nega is dan kan ik misschien zelfs wel wachten tot bij cyclus dag 60 of 70.... (een cyclus overslaan dus) :)

5. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    oeps typ foutje :) sorry! scheelt nogal even!! :) jeetje bijna een jaar!!!
    Hoe gaat het nu met je cyclussen dan??

@Enchanted: 26 dagen hoeft ook niet altijd goed te zijn heb ik gehoord, dan kan je eitje niet groot genoeg worden, of je hebt je ei al in je menstruatie week (heb ik gehoord hoor) heeft je vriendin al kids?

6. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @hier: dus trouwens nog steeds niks hier :)

7. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Ze is 5 weken zwanger ;)

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ambrose: Ik ben 3 januari na 1 maand de pil (moest van de fertiliteitsarts) ongesteld geworden. Daarna ben ik 31 januari uit mezelf ongesteld geworden. Dus een cyclus van 29 dagen... Ik ben toen netjes 7 dagen (zoals ik gewend ben) ongesteld geweest. Hierna na 2 dagen niets weer wat bloed enzovoorts... Kijk maar op m'n tempkaartje... Er staat op een gegeven moment gewoon spotting (maar het is daar ergens ook nog 5 dagen écht bloed weer geweest), nu heb ik weer 2 dagen achter elkaar niets gehad... Dus ik ben heel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren...
    Verder denk ik (omdat ik wat steekjes links onderin m'n buik en m'n lies had) dat ik zondag m'n ei heb gehad, maarja dat weet ik dus niet zeker. Ik heb carnaval gevierd en niet getempt en getest...
    Wel had ik hele zachte schaamlippen, iets wat me enorm opviel... En we hebben ook geknuffeld zondagavond...
    Dus ja... Ik weet niet of dit ook bij een eisprong hoort, die zachte schaamlippen, maar dit was in iedergeval totaal nieuw voor mij...(maarja let nu natuurlijk ook overal op...)

9. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Nog steeds onduidelijkheid voor een paar dames hier lees ik! Balen!

10. Enchanted

Hey girls,

Ik had vanmorgen een positieve test. Ik geloofde het niet, ben naar de winkel gegaan en heb 2 andere merken gekocht. Beide negatief. Toen nog een keer met hetzelfde merk en ook die negatief.

Dus ja. :')

Morgenochtend weer testen :) Thumbs up!

11. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enchanted ik denk dat je te snel achter elkaar hebt getest. Het HCG hormoon komt in je urine doordat er een teveel in je lichaam is. En als het maar eenklein beetje is dan plas je het snel uit. Dus waarschijnlijk ben je gewoon zwanger! Dat zou geweldig zijn. Inderdaad morgen weer testen. Zet even een foto van je test erop. Spannend zeg!!!! Ik hoop echt zo dat je morgen weer een positieve test hebt!

12. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    haha oke :) nou nu jij ook er achter aan he!!! kan je niet een foto maken van de positieve test?!?!

hopelijk heb je morgen weer een positieve!!! :)

@hier: nog steeds niks.... maar ik wacht echt nog ff tot vrijdag... xxx

13. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    zo dat is allemaal nog eens onzekerheid zeg! nou laten we hopen dat het idd je ei is!! en dat het goed heeft geholpen even een maandje aan de pil..... ik duim voor je!!!

14. Enchanted

@MamaRosa dat klinkt erg logisch! We zullen zien. Ik twijfel of het niet een foute test is geweest hoor ;) Ben erg sceptisch.

@Ambrose hihi ja. Ik wilde echt wachten tot vrijdag. Ik werd vanmorgen wakker en had weer die strijd, wel of niet testen, dus ik ben gaan plassen en snel doorgetrokken zodat ik niet kon testen whaha. Paar uur later moest ik weer plassen en toen had ik wel dat gevoel. En dat was de positieve test. Heeeeeeel licht, maar het is zichtbaar.

Bovenste foto is de positieve test. Onderste test uurtje ofzo later en negatief. Heb ook met een kruidvat test (dipstick) gedaan en die was ook negatief, geen foto voor nodig :p Ik ben en blijf sceptisch. Ik heb ook echt het idee dat het 2e lijntje niet helemaal van boven naar onder gaat. Dus we zullen zien aankomende dagen. Verder ook niks qua ongi symptomen.

Bekijk bijlage 225739

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ambrose: ik hoop 't ook, maar ik ga er niet vanuit... gezien mijn temp nu steeds... Die blijft hetzelfde, dus denk niet dat ik ei heb gehad...Maargoed we zullen 't zien he?
    Verder mag ik toch aanstaande maandag al naar de FEM-poli. Ik heb contact gehad met de verzekering en als ik voor 1 april daarheen zou gaan (had eerst 2 april afspraak), dan zou ik nog onder de DBC-code van 2011 vallen, dus heeft ze de afspraak vervroegd :D. Blijkbaar was er toch nog weer een plekje vrijgekomen :D. Ik ben dus enorm blij want nu kan ik toch geholpen worden én val ik ook nog steeds onder de 100% vergoeding voor de verzekering :D

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Sjonge jonge... waar is m'n banner nu ineens gebleven????

17. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    ik zie hem ook idd, en de lijn stond er binnen de 5 min?!

ik hoop zo voor je dat je morgen een mooiere aan ons kan laten zien!!! en dan wel gelijk met het 1e plasje he! ;) niet gauw door trekken! :)

ik hoop zo voor je dat het geen valse test is, en dat je morgen een duidelijke 2e streep hebt!!

18. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Ow dat is we fijn dat je eerder een afspraak hebt kunnen krijgen!!!!
    ik duim heel hard voor een wondertje voor jullie!!!

19. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    ik zie hem ook niet meer idd.....

*banner waaar ben je?!?!?!*

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik kan ook niet meer op die website komen, dus misschien een storing op die website? Ook mijn man kan niet op zijn laptop op die site komen... Heel apart... Misschien dat iemand anders hier even kan kijken? Het was de website van babytickers.net

Deel Deze Pagina