NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Lianne: ik vind het super om te lezen dat je nu lekker aan het genieten bent. zoals vanavond dat je lekker even weggaat :) vind ik echt super... hou dit vol meis ! & die voorspellingen, geen idee haha ik kijk het eerlijk gezegd niet meer...

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Sorry te veel om overal op te reageren...
    Ben er niet met mijn hoofd bij de laatste dagen... Zelf zit ik ook wel weer ff in een dipje..
    Mijn vriendje begrijpt mijn probleem niet dat ik het moeilijk heb met de zwangerschap van andere...

@Babywish balen zeg dat je gyn stopt... Kan me voorstellen dat dat klote is...

@Diana ik heb ook geen enkel kenmerk... Het enige dat ik had was 14 en 11 eiblaasjes in mijn eierstokken... En dat was dus echt niet goed...
    Ben ook heel veel vergeten van dat gesprek...

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Lianne wat fijn dat je je al wat beter voelt... SUPER!!!!!!!!

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Je hoeft ook niet alle symptomen te hebben hoor meis.. Ik heb ook geen overbeharing of overgewicht en sinds de geboorte van mijn zoon ben ik hartstikke regelmatig in mijn cycli, daarvoor was het wel anders. Paar maanden niet, paar weken wel ongesteld.
    Maar hier ook de eiblaasjes.. Heeft je gyn het niet gehad over clomid?
    Onee! Je bent natuurlijk wel regelmatig...

Ik hoor volgende week donderdag meer. Ben er nu al zenuwachtig onder..

5. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lianne, fijn dat je je wat beter voelt. Veel plezier vanavond. En ik volg TVOH niet, dus kan geen antwoord geven.
    @Suusjelove, sterkte voor jou. Jammer dat je man je niet begrijpt, maar ik denk dat mannen er op een andere manier mee om gaan dan vrouwen.
    @Kit, kan me je spanning heel goed voorstellen. Gelukkig is het al weer vrijdag, dus nog maar 6 dagen afwachten voor jou.

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Lianne.. Ja ik vind jouw ook heel gezellig en de andere meiden ook, maar ik wil jullie niet in dipjes zien.. ik wil jullie zwanger zien dus daar gaan we voor:D goed dat je even afleiding zoekt, enne.. drink ook een wijntje namens mij:)

TVOH: mijn voorspelling:
    Wouter
    Charly
    Niels
    Sharon

Ik kom teveel bekende tegen hier...
    Wij allen gaan ervoor zorgen dat deze lijst flink roze gaat worden!

7. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Renske. Ik ben het met je voorspelling van tvoh helemaal mee eens.

En ook wat betreft dat we er een mooie roze lijst van gaan maken.

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rammetje.. Kijk dat moeten we hebben haha:p

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga bankhangen meiden

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik ook maar met laptop op schoot, lekker tvoh kijken en wachten tot manlief klaar is met werken.

11. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Thanks voor jullie reacties, hoor ervan op hoeveel meiden PCOS hebben...
    @Suus en Kit; Oh dus jullie niet alle kenmerken? vond het al vreemd...
    De gyn heeft wel aangegeven dat ik ws hormonen moet nemen om een eisprong meer te stimuleren om de kansen te vergroten. Aan de andere kant heeft ze het ook gehad over eileiders doorspoelen, maar daar wil ze mee wachten tot het noodzakelijk is, omdat het eenmarteling is zei ze. als de het bloed is getest en de uitslagen binnen zijn, zullen we meer horen.
    Voor jou spannend Kit, bijna de uitslag...nou ja bijna...;)

Fijne avond met TVOH!
    Liefs D.

12. Tussen de 22-25% (afhankelijk van leeftijd vrouw)..

13. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Thanks! Ben ondertussen 36...maar als ik het zo lees, valt die donderslag bij mij mee?? I hope so!

14. Ik vind het meevallen! Hier is de zwangerschapskans veeeel lager.. (tussen de 0,5-1%) maar goed is toch al 3x gelukt dus ik maak me niet zo druk. Is toch anders als je nog geen kind hebt.
    Denk dat je met IUI nog best een aardige kans hebt.

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo Meiden!

Welkom nieuwe meiden! Heb aardig wat pagina's teruggelezen en helaas even niet alles onthouden. Best veel meiden hier met PCOS:( Voordat ik op zp zat had ik er nog nooit van gehoord... Extra succes voor jullie!
    Hier even niet bezig geweest met zwanger worden, ben heerlijk uiteten geweest met m'n man, was heel lekker en gezellig! Ik gebruik ovutesten en temperatuur. Ik heb een lange cyclus en las dat je bij een cyclus van langer dan 6 wkn vaak geen eisprong hebt en dat wilde ik van mezelf graag weten, vandaar dat ik gestart ben. Ik heb ronde 1 ovutesten gebruikt en de 1e dag was ie meteen positief maar niet verder getest, wist niet dat de piek 24-48 uur kon duren... (was toen nog leek en heb hier op zp al heel wat bijgeleerd), ronde 2 ovutesten (pos!) en tempen gestart, heb dus duidelijk wel een eisprong, maar moet meer geduld hebben voordat dat ei eens komt:) Alleen deze cyclus verloopt een beetje raar, had al meer afscheiding en heb nu een kruis op FF gekregen maar geen pos ovutest.... Ben deze cyclus gestart met teunisbloem en tarwekiem om cyclus korter te krijgen, zou 't daar mee te maken hebben? Denk zelf dat m'n temp nog wel zakt, vorige keer had ik ook zo'n Alpenkaartje...
    Goed weekend allemaal!!! En.....THINK PINK!

16. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Helaas, ongesteld geworden vandaag. Mag ik er bij op 14 februari? (Leuke datum, extra onze best doen deze keer)

Liefs

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik mag ook weer aanschuiven..

Ronde 13, 1e kindje.. NOD 9 februari :)

Succes allemaal!

18. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Solana Ik wacht al twee maanden, dus die paar daagjes pik ik er ook nog wel bij ;)

@Renske Haha, niet één goed. Wat een bout uitzending zeg! Pf. Ik vond Paul wel weer geniaal leuk. "Ik heb vlinders in mijn broek" :D :D
    ..en die Iris! Gewoon door.... Ongelofelijk.. Mja. Benieuwd wie het dan wint. Als Paul wint dan lach ik me scheel!!

@Diana Eierstokker doorspuiten, ook wel tubatesten, heb ik 2x ondergaan. Het gebeurd laparoscopisch en je mag diezelfde dag weer naar huis. Er wordt gezegd dat daarna de kans op een zwangerschap groter is. Ik heb daarna weinig tot geen last gehad, maar het is toch een (kijk)operatie..
    Wanneer moet je weer terug op controle? Onzekere tijden nu he?

@Meiden op rood Balen :( Succes deze nieuwe ronde!

..en ja, latertje. Ik werk 's nachts makkelijker en ik mag morgen uitslapen van mijn man, jeej!

19. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He meisjes!

Mag ik een beetje bij jullie blijven meekletsen/rondhangen... Ik vind het september-mama'stopic echt een ruktopic :x

@Kit: zijn wij nou de enige die zien dat Iris een volgevreten 18-jarige doos is met een zeikstem??
    Wel cool dat Chris het won van Charly. Ik had btw niemand goed voorspeld, dus mijn kans op de hoofdprijs is aardig verkeken :cool:

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. mag ik me hier ook aanmelden? weet niet zeker m'n nod omdat ik deze cyclus wel een erg lange had maar ik hou hem maar op 15 februari.

@bb: he wat jammer, waarom is het een stom topic? geen leuke dames?

Deel Deze Pagina