Nee Ten eerste kom je tussen dames die al zo'n 2 weken verder zijn in hun zwangerschap. Dat lijkt misschien niet echt een groot verschil, maar in het begin is dat cruciaal. Het is het verschil tussen kotsen en nog geen idee hebben wat misselijk zijn is, tussen buikjes op de foto kunnen zetten en je nog niet eens beseffen dat er een erwt in je groeit. Ik kan daar moeilijk in mee praten. Bovendien hebben ze van heel september 1 topic gemaakt en als je even naar de keuken bent gelopen om thee te pakken dan kun je 6 pagina's terugbladeren. Ik hou het allemaal niet bij... Ik vind jullie veel leuker!
hallo allemaal ik kom hier ook maar eens kijken, het bloedverlies wordt meer dus ik denk toch dat mijn ongi er is , een week te vroeg:x het voordeel ervan is dat ik nu weer redelijk gelijk op ga met jullie mag ik erbij 2de ronde na ma, derde kindje nod : 10 feb
toen ik net zwanger was , had ik er ook problemen mee , ik wilde veel liever bij jullie blijven , ik heb het alleen teveel gewild , het resultaat ken je voor heel september poeh is wel veel een halve maand is soms al niet bij te houden, van mij mag je meekletsen als je het maar laat om terug te komen
ik ga me vanavond maar eens inlezen in dit topic fijne dag allemaal , misschien tot vanmiddag het ligt eraan hoe lang mijn zoontje de laptop claimt ( hij mag in het weekend op de laptop)
Betty!!!!!!! Onze voorbeeld! *Mompelientje buigt. Vandaag tot dinsdag is mijn man gereserveerd en hij mag pas naar vrienden als hij zijn huiswerk heeft gedaan!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje 3. Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. Martina4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. Samba - 6e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 8. 9. Chikah - 2e ronde - 2e kindje 10. Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje 11. Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje 12. Renske19 - 7e ronde - 1e kindje 13. Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. 15. Ambrose - 4e ronde - 2e kindje datumloos Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Totaal 40 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Nou heb me zelf erbij gezet, vanmorgen ongi geworden. Ik mag rond me ei naar ziekenhuis, gaan ze onderzoeken of de zaadjes goed zwemmen rond me ei.....
@BB.Ik snap helemaal wat je bedoelt over het september topic. Dan kom je toch met ons meepraten in het oktober topic!!!! Wij vinden het dan niet erg hoor dat je dan +/- 2 á 3weken verder bent!!! We gunnen het jou helemaal @veerle. Als je bij ff je afscheiding weg laat en je invoert dat je een nega ovu test had. Wat doet je kruis dan??
Nou meiden. Heb de hele week een zeurende baarmoeder gehad...licht ongi gevoel. Gisteravond was dat opeens over en vanochtend een flinke temp stijging. Er zijn nu 3mogelijkheden dat ik vorige week m'n ei heb gehad omdat ik 2x eerder wakker was en weer in slaap gevallen heb ik dus 2x getempt waar door ff me ei verplaats als ik de andere tijden invul dusss.... Afwachten of hij op CD 13, 16 of 17 is geweest! Als ik van de laatste uit ga is me nieuwe NOD 24-jan. laten we er een roze maand van gaan maken!!!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje 3. Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. Martina4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. Samba - 6e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 8. 9. Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje 10. Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje 11. Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje 12. Renske19 - 7e ronde - 1e kindje 13. Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. Enchanted 15. Ambrose - 4e ronde - 2e kindje datumloos Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Totaal 43 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Enchanted & Leo85, ik heb jullie toegevoegd... & Liefkleintje, heb jou ook hierbij opgezet, want op die lijst van jou missen er nog twee...
Ik lees vaak mee maar gewoon de kracht niet om overal op te reageren. Heb het er moeilijk mee dat zo lang duurt . Sterkte iedereen!
haha ja ik zag het toen ik hem poste... klopt wel ^^ heb even nageteld... of ik kan niet tellen natuurlijk haha
@BB, natuurlijk mag je hier mee kletsen. Wel raar ook dat ze het september topic niet opgesplitst hebben. @hier: druk bezig boven. Onze kamer zijn we nu aan leegmaken en dan kunnen de spullen van de kinderen er straks in. Gelukkig had ik daar pas geverfd, dus hoeft er verder niets te gebeuren. Maar de kamer van de kinderen (waar wij dus naar toe gaan) moet wel helemaal geverfd worden. Die is nu junglegroen, en daar ga ik echt niet in slapen hihihi. Ik heb grijze en paarse verf gekocht. Nu even koffie drinken en zo weer verder.
Goedemorgen Ladies, Jullie hebben weer lekker veel geschreven... @BB natuurlijk mag je lekker blijven... @Solana veel verf plezier... Ik moet eigenlijk ook klussen maar echt geen zin in... Tja even over de voice... Die Iris vind ik ook niks aan... Maar vind die paul ook niks.. Hij is wel grappig maar hij mag echt niet winnen... Ben niet zo'n grote fan als jullie.. En BB ik denk dat wel meerdere dit niet voorspeld hadden...