vvdd:minst leuk strijken, en het leukst koken. Eigenlijk helemaal niet dol op huishoudelijke karweitjes
Here the same... Ik kom ook uit op de 30e maar inderdaad de meeste van de meiden hier ken ik al dus liever dit forum...
dag dames....... Ja veel dames die ik nog herken van een tijd terug Mamavanjoshua5109: Alles goed zie eindelijk dat je ongie bent geworden (klikt gek om te zeggen) dat is een tijd geleden........laatste keer van de juni nod lijst....
emjee11: Grappig hopen dat het ook deze keer raak is dit is me 5de ronde na me MA Maar ben al bezig van feb 2010.
hoi mamavanjoshua jeetje jij eindelijk ongi! 299 dagen pfff ik hoop dat je lichaam het nu weer goed oppakt!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje 2. Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) 3. Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje 4. 5. 6. 7. Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 8. 9. 10. 11. Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje 12. 13. 14. 15. datumloos Totaal: 9 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
@cvo, gezellig dat je mee komt kletsen vvdd: minst leuk -> badkamer (doet manlief meestal), leukst -> wassen (zonder strijken idd haha)
vvdd: dat is een lastige Haha... minst leuk vind ik strijken... maar als ik er eenmaal mee bezig ben vind ik het wel mee vallen... leukste vind ik poetsen van woonkamer en dan weer alles gezellig maken met plantjes etc...
@ Missillie: ja ik ben een tijd niet meer geweest. Steeds druk op 't werk en toen daarna even besloten om afstand te nemen, omdat ik toch steeds maar niet ongi werd. Nu ben ik eindelijk na het gebruik van 1 strip Microginon 50 eindelijk ongesteld geworden en ik ben blij! Want nu kunnen we weer verder . Verder gaat 't wel redelijk. Moet nu alleen flink opzoek naar een andere baan... @ CVO: jaaaaaa, en ik ben zoooooo blij. Ben nog nooit zo blij geweest met een menstruatie hahahaha...Ik hoop ook dat 't nu goed opgepakt word en 't zo blijft... 2 februari dus NOD @ nieuwe meiden: welkom en op naar een roze einde van deze rit!!! Hier vandaag druk geweest. Helaas nog niet gesolliciteerd vandaag. Vooral druk geweest met cadeautje halen en slingers enzo voor onze verjaardag. J.oshua word alweer 3, morgen! Pfff, wat gaat 't toch hard allemaal!
*Zwaai zwaai* @vvdd; ik heb niet echt ergens een hekel aan.. maar strijken doe ik met het minste plezier... En soms dweilen want op een hoogglans tegelvloer zie je alles!!! Hahahah