@ Behappy: absoluut niet raar ! doe dat zelf namelijk ook, nou is mijn schoonzusje ook zwanger dus daar kijk ik ook al voor, maar als ik iets heel leuks zie vind ik het wel heel moeilijk om niet mee te nemen. &bij mij in de familie zijn nichtjes van mij al dingen aan het bewaren voor mij zoals een kinderwagen enzo hihi altijd makkelijk als je het jongste nichtje bent van meer dan 20 nichtjes...
Wat cool dat je gewoon een babykamer gewonnen hebt!! Mag je dan spullen uitzoeken ter waarde dit komma dat, of is het echt al een kant en klare kamer? Dit is de kinderwagen die ik wil. Ben 1 meter 80 dus dan vallen er al heel veel merken af. Heb je weleens een lange vrouw achter een bugaboo gezien... echt geen porem! Reiswieg Mutsy Slider White 2011 | Babypark
Het ging om een bedrijf wat failliet is gegaan en de babykamers werden geveild... Dus mee gedaan met een bod... normaal was het kamertje 1450,-euro... wij hebben er 1000 minder voor betaald... Vindt het een leuke kinderwagen Bb.. Hij lijkt op de bugaboo maar is hoger te verstellen.. Vriendinnetje heeft hem ook.. ik ben 8cm kleiner dus voor mij is het de bugaboo en dan in 1e instantie offwhite met donkergrijs...
@Betty Dat nieuwe topic klinkt inderdaad niet leuk. Mja, je moet ook wel een heeeeeel leuk clubje hebben, willen ze het op kunnen nemen tegen ons Tuurlijk mag je ook hier blijven plakken. Ik ga met Rammetje mee, lekker met ons meepraten in het oktober topic Ik moest trouwens hard lachen om de buggaboo/lange vrouw. Ik zag het even voor me Lage wagens zijn dat idd. Leuk ding de mutsy!! Wij hebben trouwens de Quinny. Ook een fijne wagen. @Susyq Lief vriendje! Hier eten we ook elk weekend een eitje bij het ontbijt Wel waar wat Suusje zegt, dat is pas over twee maanden van toepassing, maar baat het niet..... @Behappy Niet gek hoor dat je naar kleertjes ed kijkt. Ik moet me inhouden niet al het babyspul van mijn zoon tevoorschijn te toveren. Droomde gisteren dat ik borstvoeding aan het geven was. Ik voelde opzeker stuwing de volgende morgen! @Lianne Groot gelijk meid. Lekker klussen en die gyn een poepie laten ruiken. Heb ik ook gedaan en het resultaat ligt boven in zijn bedje te slapen! Wij gaan er ook weer voor deze maand @TheVoice..Ik vond het ook tof dat Chris had gewonnen van Charly. Al heb ik geen idee wie daar op dat podium staat. Hij straalt zo weinig uit die jongen. Ik vind het een finale van niets. Ik ben vanaf nu voor Paul. Fuck it. Laat hem dan maar winnen
Haha er zijn ook mannen van 2 meter die achter de Bugaboo lopen, dat ziet er ook vaag uit.. en vooral als er een autostoeltje op staat. Daar schop je ongeveer tegen aan als je ermee loopt! Wij hebben trouwens de stokke. Mutsy is ook wel een hoge wagen.
Vind het leuk als de mannen ook actief zijn Leuk om te lezen! En lekker allemaal kijken voor wagens, kleding e.d. Bij mij in de wijk is een leuk babyzaakje en ik kijk altijd even in de etalage als ik langs loop, zo leuk al die babydingen! Fijn weekend meiden!
Nopie missilie Lianne, echt cool dat je een babykamer heb gewonnen! Betty, jammer dat de september mama's topic niet leuk is. Is goofy, hanna mom en haagje er ook? Of posten die niet?
We hebben er nog wel voor moeten betalen hé... maar we waren allebei zo verliefd op het kamertje dat we een bod hebben gedaan en niemand ging meer over ons heen..
@BB: nou van mij mag je gewoon met ons mee blijven kletsen hoor!! misschien moeten we een eigen "clubje" aan maken...? -x-
Heey dames, @ Babyengel: leuk je weer te zien hahahaha! Hopen dat we elkaar snel in een zwanger topic tegen komen. Over ovulatietesten: ik ben bij de eerste zwangerschap er direct mee begonnen omdat ik geen idee had hoe mijn cyclus verliep. Tweede maand was ik zwanger. Nu weer direct mee begonnen omdat na een bevalling je cyclus ook van slag kan zijn. Het lijkt erop dat ik er een van 28 heb. Alles klopt namelijk. 14 voor en 14 na mijn ei. Ik gebruik de app voor op mijn samsung phone. Erg fijn moet ik zeggen! En hij klopt precies bij 28 dagen...(op dit moment) Hoop dat deze maand mijn ei weer precies op 14 zit want dat is de dag dat we in ondertrouw gaan, misschien brengt het geluk! @ TVOH: daar vind ik niks meer aan, de talenten vind ik niet zo en die reclame daar word ik helemaal gek van. xxx
Zo! Weer redelijk bijgelezen. TVOH: ik had goed voorspelt, alleen paul had ik neit gedacht. En Chris! Ik ben blij dat hij door is! Als ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik smoorverliefd op hem worden! hahaha. Van mij mag hij winnen! Ik heb ook de babykamer al helemaal uitgezocht, nog niks gekocht ofzo, maar weet wel precies hoe ik het wil hebben. In mijn favorieten van explorer, staan veel baby en zwangerschap sites! Loslaten.. hmmm.. staat niet in mijn woordenboek Na t weekend eitje sporen! maandag is dag 10 van cyclus, dus dan beginnen we weer.
Ha meiden, Hier niet veel nieuws. Mijn ongi is gelukkig afgelopen. Ook weer voor het eerst geklust De laatste paar keren waren trouwens wel heftig qua hoeveelheid bloed (sorry). Veel erger dan de maanden ervoor en ik zou niet weten wat de oorzaak ervan is! Gisteravond een avondje uit met de meiden geweest en ik vond het super. Heb er enorm van genoten... Grts jufaman
goedenavond. Vandaag naar Dirk Scheele geweest, was geweldig @septembertopic: de bevallingstopics worden over het algemeen niet opgesplitst hoor. Vroeger (toen ik voor m'n eerste meeschreef) waren ook de NOD topics gewoon hele maanden. hier niets te melden nog, dag 2 van m'n cyclus en 15 feb. duurt nog wel een tijdje hopelijk is m'n cyclus niet zo lang meer als de vorige keer.
Hey Meiden, Hier niet veel nieuws, vandaag ongi geworden, maar twee dagen te laat, dus nog steeds niet veel in de war gegooid door de narcose. Al duurde het vorige keer wel bijna 2 weken, mag nu wel wat korter. Als ongi is afgelopen is mijn klusverbod ook afgelopen, kan nie wachten Zou iemand mij van de 7de na de negende kunnen verplaatsen, dan zit ik goed met de dagen van mijn gemiddelde cyclus.
Fijn dat je cyclus niet teveel van slag is geraakt Dromertje, hoe is het verder met je rug? Hoeveel weken is 't nu geleden? Succes deze ronde!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (5) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. (6) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Martina4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (3) Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (1) Samba - 6e ronde - 1e kindje 8. (0) 9. (3) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 10. (2) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje 11. (5) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 1e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (1) Enchanted 15. (1) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Totaal 45 zwanger (0), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
Lianne.. Jeetje dat scheelt nog wel even ja qua prijs. Leuk joh. Waar hebben jullie hem nu staan dat kamertje? gewoon al wel op een kamertje? Betty.. Jaa daar moet je wel rekening mee houden ja met je lengte.. mijn man en ik zijn allebei klein, dus wij moesten daar rekening mee houden met bepaalde commodes enzo! Wat betreft de kinderwagen.. leuk ding heb je uitgezocht Wij hebben een Quinny, een heerlijk ding Meiden, geniet lekker van het weekend. Hier vandaag een lekker rustig dagje thuis.. Gelukkig zit dag 2 van de ongi er weer bijna op.. kan niet wachten om er weer voor te gaan Wat betreft TVOH: van mij mag Chris nu winnen