NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha hadden gisteren een feestje dus 3 uur pas in bed...
    Dat is nog het enige voordeel aan het niet zwanger zijn...

Ik wacht maar lekker tot dat mijn ei eindelijk eens om het hoekje komt kijken...

2. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hey Kit,
    Jeetje joh, dat is ook wel wat! Maar fijn om te lezen dat je er niet zo veel last van had. De gyn zei mij dat het een marteling was, dus ik had meteen zoiets van 'laat maar dan'...Maar goed als het de kans vergroot...dan toch maar wel.
    En ja de onzekerheid is niks hoor! Nog steeds niet ongi ook...dat mag nu echt wel komen hoor! Dan kan ik weer verder tellen. En ik moet eerst bloedprikken op cd-3,18 en 21. Dan moet ik weer terugkomen en ondertussen een afspraak maken voor een afspraak in de kliniek, omdat ze in mijn woonplaats geen mensen behandelen met vers zaad. Eigenlijk hoopte ik 6 feb verder te kunnen, maar dat schuift nu steeds meer op.

Thanks voor je berichtje, is fijn om te kunnen delen!:)

Liefs D.

3. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hi meiden,

@Spinnekop; welkom meid, al had ik je het sept topic gegund! Maar als ik BB hoor is daar toch niets aan...;)
    @BB; Welkom hier hoor, kunnen onze lijven een voorbeeld nemen aan jou...en dat we dus ook zwanger mogen worden... Gaan we met zijn allen het oktober topic in of maken een eigen topic aan?? En je mag lekker kletsen over je kwaaltjes hoor en je groeiende buikje...
    @Lianne; Gaaf dat jullie ene kamer hebben 'gewonnen'!
    @Behappy; niks raars aan hoor! Wij hebben vorige maand een pittig broekje gekocht op vakantie...en een dekentje voor in het wiegje kwamen we maanden terug ergens tegen en konden we niet laten liggen...van de donor hebben we het eerste knuffeltje al gekregen. Zo zie je maar, niks raars dus!;)

Here; still the same....

Hug D.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden,
    Na lang wachten en spanning mag ik mij helaas toch hier melden!
    Zou iemand mij willen zetten op datumloos en dan 6e ronde na 2mk laatste mk betrof partiele mola 2e kindje.

Overigens heb ik een vraagje!
    Ik slik nu deze maand voor het eerst tarwekiemolie capsules van de kv!
    3 maal daags 1 x
    Zou mijn cyclus hier mogelijk door in de war geschopt kunnen zijn?
    Heeft iemand daar ervaring mee.
    ZIjn er ook dames die het wel slikken en zo ja hoeveel maal daag hoeveel?
    liefs mamavand

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik wil graag op datum loos omdat ik nu niet meer weet wat me cyclus is.
    ik heb ook een banner aangemaakt voor cyclus van slag!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja daarom.. ik kijk naar kleertjes en ik krijg dan zn geluks gevoel en dan hoop ik zooooooo erg dat t snel raak is :$

7. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil me hier ook melden.
    ben begin november gestopt met de pil en ik denk dat ik 30dec. ongesteld ben geweest al was het maar 2 dagen.
    dus als ik daar van uit ga dan is mn volgende nod rond begin februari. heb meestal cyclussen tussen de 30-35dagen.
    dan zou mn ei tussen gister en woensdag moeten komen.
    ga dus morgen even tempen tot ik zie dat de temp omhoog gaat. dan weet ik zeker wanneer mn nod is.
    afgelopen maand geen tempstijgingen gezien maar dat zal wel door het ontpillen komen.

8. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi iedereen! Vandaag is een vriend van ons vader geworden. Dat is leuk nieuws, ze waren zolang bezig. :)

Mijn vriend zag foto's en hij zei: Lieverd!!! Wanneer heb je een positieve ovu-test!?!? En wanneer ben je vruchtbaar?!?!

Ik zeg: WTF? Keek hem met open mond aan. Sinds wanneer is ie zo enthausiast? Hahaha.

lol (ik denk morgen schat ;)

@ Kit

Ik temp nu, maar ik snap het niet helemaal. Als ik op sta dan wacht ik een uur en dan pas temp ik. Je kan bij m'n banner zien hoe het eruit ziet :)

Ik heb ovu-testen gedaan maar nog geen positieve. Misschien morgen.

9. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Welkom Aukje!:)

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Mompelientje dat is verkeerd... Je moet tempen op een vast tijdstip en voordat je uit bed stapt...

11. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Welkom Aukje en veel succes gewenst deze ronde!

Mompelientje; wat lief van je man! Een meedenkende en meelevende man is heel wat waard. Ook voor jou weer veel succes gewenst natuurlijk deze ronde :)

12. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik dacht: Wanneer je wakker wordt, een uurtje wachten en dan tempen. Ik temp elke dag om 5:45, ik sta precies op om 4:20.

Ik ben woensdag en donderdag vrij, dan temp ik een uur later nadat ik ben opgestaan.

Maar als je wakker wordt, ben je zeg maar heel warm. Is het niet beter om een ochtend te doen als je temperatuur normaal is? Lijkt me logischer.

Awie susy q, jij ook heel veel succes <333

13. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Mompelien; ik temp. ook, elke dag, zelfde tijd... Door bewegingen etc. zoals het uitstappen uit bed, onder de douche gaan etc. gaat je temp. omhoog...
    Elke dag, ook als ik vrij ben, gaat mn wekkertje om 06.15u, even tempen, invoeren @ FF via mn telefoon en als ik aan het werk moet snooze ik nog 1x en als ik vrij ben draai ik me om en slaap ik weer verder....

14. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

mompelientje wat sta jij vroeg op:$

en doet je man zijn huiswerk al goed:D

15. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen,
    Ik heb ook de :x gekregen en moet dus ook door naar de volgende ronde.
    Kan iemand mij in de lijst zetten op 9 februari. Het is de tweede ronde, het eerste kindje.

Ik zie dat de meesten hier ondertussen richting ovulatie gaat. Ik duim voor eitjes en zaadjes die mekaar vinden. Ik moet nog een weekje geduld hebben.

Ik temp (maar ik vergeet het regelmatig;)) meestal rond 17u. Wist ook niet dat daar een specifiek uur op stond. Ik dacht ook gewoon altijd rond hetzelfde tijdstip.

Veel succes iedereen!!!

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Het moet 's morgens voordat je opstaat omdat je lichaam dan tot rust is gekomen 's nachts en daardoor is je temp stabiel...

17. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dus wanneer ik wakker word meteen tempen?

@ spinnekop

Zit nu op de 11e dag. Ik ben ovu-testen sinds gisteren en negatief. Mijn man staat te springen wanneer ik de piek heb van ovu-test. Ik dacht dat ik even vogeltjes hoorde fluiten... haha.
    Toen zijn beste vriend op facebook een baby foto liet zien zegt ie: En, en, en? Heb je al ovu getest? Is het je vruchtbare dag? Ik dacht dat ik als wannabe-mamma zo erg bezig was, nu mag hij het doen hahaha. Mijn wannabe-pappa! :D

18. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

tussendoor oefenen mag ook hoor ;):D

19. iellie

iellie Niet meer actief

@Liane en Kit: Mooie kamertjes zeg!
    Liane, ik snap wel waarom je daarop een bod hebt gedaan en dat hij al stiekem in huis staat! Gaaf hoor! Ik zou hetzelfde hebben gedaan! :)

Wat een heerlijk weer vandaag! Helemaal een lente gevoel. Ik had gister last van een winterdepressie dag: Zo'n dag waarop je overal om huilt en al helemaal bij het zien van alles wat met baby's te maken heeft ;)
    Vandaag gelukkig weer een zonnige dag en dat doet mijn humeur goed. Morgen weer ovutesten, dus dan gaat het 'echte' werk weer beginnen! ;)

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @all, het blijft enorm druk hier :D, zeg nogmaals sorry voor het niet bij kunnen houden :)....
    Probeer echt iedere dag te kijken en soms moet ik dan al een pagina of 5 lezen, pfff, wel gezellig hoor! :)

@new future moms, welkom en natuurlijk succes.

Iemand een idee waar de laatste geupdate-te lijst te vinden is? ;)

@all, zit hier een beetje met een ego vraagje, hoop dat jullie dat niet erg vinden, maar het volgende speelt:
    Vanochtend vlgs ovu test een smiley (CB), gisteravond geklust dus dat is prima, maar nu vraag ik mij af, vanavond weer of toch pas morgen (ivm zaadopbouw)?

Hoe lang je ook al bezig bent of hoe vaak je al in dezelfde situatie hebt gezeten, het blijft altijd wikken en wegen :( ...

Volgens de test heb ik dus wel een redelijk vroege (2/3 dagen eerder) ei, maar ja.... Tempen doe ik niet dus dit is onze enige houvast een beetje.

Deel Deze Pagina