NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ Emjee; zelf gebruik ik andere ovu testen maar ik denk dat het principe hetzelfde is. Als je een positieve test hebt is je eisprong er over 24-48 uur. Dus nu een mooie test is pas morgen of overmorgen een eisprong (gemiddeld genomen). Ik zou morgen aan de klus gaan.

@ Iellie; inderdaad een heerlijke dag. De zon schijnt hier volop. Ik ga zo even lekker naar buiten en me inschrijven bij de sportschool :D (trots op mezelf!!!)

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @susyq, bedankt voor je reactie. Ja idd dat van de 24-48 uur dat wist ik, maar vind het altijd zo'n lastige. :(
    Als we morgen pas weer aan de klus gaan, dan is het pas als ons kleine mannetje op bed ligt (tegen 8) en ben dan altijd zo bang dat m'n ei al geweest is.... :(. Maar ja van de andere kant, een aantal dagen achter elkaar is vaak kwalitatief ook weer niet goed....
    Pfff wat hebben we het toch zwaar :D

3. Goeiemiddag allemaal een lekkere zondag hier??
    Heb mijn man voor vanavond gereserveerd, gisteravond was hij weg en stonk nogal toen hij terug kwam (+ ik lag al te slapen..) en overdags wordt niks met mijn zoontje erbij. Zou wat zijn, haha! Naja, komt wel goed. Geen druk op het klussen hier, gewoon wanneer we er zin in hebben.. en dat komt wel goed :p

Ik ga zo een foto in mijn album zetten van het babykamertje dat wij hebben. Mijn zoon slaapt daar nu nog, hij krijgt een echte peuterkamer maar zit een beetje tegen momenteel.

@ Kit
    Wat een gaaf kamertje! Super meubels en behang ook echt stoer. Lief mannetje is jouw zoontje :)

@ Lianne
    Wat een leuk kamertje! Nou die heb je alvast binnen hihi.. nu gauw zwanger worden :)

@ Mamavand
    Daar kan je cyclus idd langer van worden! Wat was jouw LF er lang van.. zou er mee stoppen als je cyclus er langer van werd.

@ Mompelien
    Gelijk tempen als je wakker wordt, ook al is dat vroeg, het is betrouwbaarder dan na een uur tempen. Als je wakker wordt heb je nl je basale lichaamstemp. Leuk dat je vriend er nu ineens mee bezig is.. misschien wat tastbaarder ofzo nu die vrienden een baby hebben gekregen.

@ Rammetje
    Denk dat het kruis zo wel klopt. Die ene tempdaling is er niet voor niets.

@ Suusjelove
    Haha was ik ook bang voor dat ik niks meer had te doen in de zwangerschap, maar geloof me, er blijft nog genoeg om naar te kijken en te doen als je zwanger bent ;)

@ Veerle
    Wow wat een tempdip, misschien zie je mijn zwangerkaartje als je op mijn banner klikt.. had ook zo'n vette dip ;) spannend!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mamavand: ik gebruik ook tarwekiem en ook teunisbloem. Maar dat is pas deze ronde, dus weet nog niet helemaal wat ik er van kan gaan verwachten... Die temp heb ik gezien op je kaartje Babyengel, ik denk alleen toch dat m'n ei nog niet is geweest...
    Heb net tenniswedstrijdje gehad en zo naar vriendinnen, we doen ieder jaar is januari een nieuwjaarsdiner en iedereen neemt iets mee:) Wordt gezellig! Fijne middag/avond allemaal. En vanavond nog maar even plezier maken, kan nooit kwaad:):):)

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb normaal een lf van 14 en nu dus als ik utga van me ei op dag 15 dan is het een lf van 17 en anders van 19!
    als ik uit zou gaan van bb die geeft aan dag 13 me ei dus dan zou het 19 zijn maar ff zegt dag 15 dus dan is het 17!
    Dus het id of 4 of 6 dagen langer als normale lf!

6. xxflowerxx

27 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Zou iemand mij op 15 februari willen zetten ronde 14?

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Kit: wat een super kamertje. zag hem heel snel voorbij komen...!

de rest heb ik allemaal niet gelezen, dus geen idee wat er nu allemaal gaande is bij jullie. lees het morgen allemaal wel even, nu geen zin in.

komt net van mijn werk & heb nu eindelijk weekend ! dus even lekker relaxen...! :)

8. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik denk het ook gezien m'n afscheiding. Heb nu ook wel symptomen die overeen kunnen komen met 7dpo o.a last van m'n ogen -> brandend gevoel, "volle" onderbuik. Vlagen misselijkheid en erg emotioneel.
    Dat had ik in sept ook toen ik op 10dpo testte, dat was omdat ik die week me "anders" voeldde en nu dus ook.

9. nou hopen dan dat je over een week posi test..!!

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden,

Nou ik had een heel verhaal getypt en BAM weg. Leuk hoor:(

Lianne.. Wat een super leuk kamertje, kan begrijpen dat jullie die niet hebben laten schieten. Jullie hebben wel dezelfde smaak als ons, kijk maar naar de bank:p

Kit.. Wat een super lief kamertje zeg en wat heb je toch een lekker kindje:D

Spinnekop.. Wel balen meid, maar hopelijk wordt deze ronde jullie ronde. Net als wat Lianne al zei, wij gaan deze maand es even flink roze maken en dan gaan we gezellig samen door naar het oktober topic;)

Mamavand.. Balen joh dat je je hier moet aanmelden, niet omdat ik je niet mag maar had je liever zwanger gezien:(

Wat een heerlijke dagje is het he.
    We zijn net met zn 3tjes wezen wandelen en de hond ook mee. Dochterlief in zo'n driewieler met duwstang, die heeft ze gekregen voor de verjaardag. Wat een leuk ding zeg:D
    Was echt even super gezellig;)

11. staat in mijn fotoalbum meer maar hier 1je

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyengel.. Mooi kamertje hoor:D wat voor tekst staat er op de muur als ik vragen mag?

13. Renske hoe oud is jouw dochter?

14. Een leven uit een leven
    Zo bijzonder en zo klein
    We hebben je een naam gegeven
    Maar eigenlijk moest het
    Wondertje zijn

15. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    wauw babyengel wat een super kamer. helemaal mijn smaak !! echt mooi & die tekst ook helemaal geweldig ! vind hem echt mooi mooi mooi ! hihi ben helemaal enthousiast ! :D

16. thanks meiden heb het kamertje toen bij babypark gekocht. hopelijk mag ie nog eens dienst doen als babykamer!

17. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Ook al zo'n mooi kamertje!! Ik wil ook :D

Maar goed, eerst maar zwanger worden.

18. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Veerle Succes en veel plezier voor jou ;)

@Spinnekop Jij ook weer hier. Balen zeg! Op naar een mooi ei dan maar..
    ..enne vissershuisjes zijn zo leuk!! Goeie smaak :D

@Lianne Spannend! Hoop dat je snel een positieve ovutest hebt. Lekker veel klussen :)

@Susyq Thanks. Sowieso dol op Lief! hier. Vind dat pip ook suuuperleuk behang heeft, maar vind dat toch iets meer voor meisjes..

@Diana Hoop dat jouw ongie doorzet, zodat je inderdaad weer verder kan. Een marteling wil ik het niet noemen hoor… Het zal wel verschillen per persoon, maar ik vond het juist erg meevallen :)

@Aukje Welkom en succes deze ronde! Laten we hopen dat je verblijf hier maar van korte duur is ;)

@Mompelientje Je kan het beste tempen voordat je opstaat, omdat je temp nogal schommelt als je eenmaal je bed uit bent.. Zoals Suusje zegt.

@Missnien Balen meid! Hoop dat je deze ronde meer succes hebt :)

@Iellie Ja heerlijke dag vandaag. Laat de lente maar komen!

@Babybengel Wat goed van jou dat je je man hebt gereserveerd :D Veel plezier vanavond :D ..en thans! Het is ook echt een lief kereltje :)
    Mooooi kamertje trouwens! Helemaal leuk! Lief versje ook.

@Martina Thanks! Een fijn weekend voor jou :)

@Rammetje spannend meid!! Ik duim voor je!

@Renske Super leuk zo'n driewieler met duwstang! Joah heeft er ook eentje. Hij vindt het ook prachtig :)

@Allemaal. Zo weer bijgekletst pf :D
    Ik zit pas op mijn 11e cyclusdag maar zag net vruchtbaar slijm. Dat ben ik niet gewend. Ik heb mijn ei pas over een week. Zou mijn ei dan eerder komen?
    Nja, afwachten wat mijn temp doet dan!

19. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal de lijst even bijwerken.

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Babyengel wat een mooi kamertje...
    Ik kwam hierdoor per toeval terecht op jouw site....
    Maar wist niet eens dat jij dit was...
    Ik heb deze site al eens gezien en toen al menig traantje gelaten toen ik het dagboek had gelezen..
    Pff echt heftig allemaal...
    Heb net weer even de foto's gekeken...
    Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou...

Deel Deze Pagina