Zow weer lekker druk hier. @babyengel. Wij zijn er als je ons nodig hebt!! Vervelend dat de omgeving je soms zo in de steek kan laten. @kit. Ook al zo'n vroege ei?? Bij een hoop deze maand. Hoop voor je dat je er mooi gebruik van kan maken. @hier. Meiden ik heb besloten tijdelijk te stoppen met tempen. Sinds woensdag slaap ik zo slecht en ben ik elke keer zo vroeg wakker dat ik me temp niet meer vertrouw en dat ik met een dip mezelf alleen maar gek ga zitten maken vannacht beroerd geslapen 5x wezen plassen en een flinke dip zit nu op 8dpo en laatst had ik een lf van 8 dus dan ga je alweer helemaal stressen! Hahaha. Dus ik ga pas weer tempen wanneer me ongie komt en hoop dat dat pas over 9mnd is hahaha.
Zit mobiel hier. Ik wil strakkies reageren. Maar ik heb grappig nieuws. Mijn man heeft ziek gemeld en dat is niet leuk. Maar hij speelt wel een computerspelletje. Zegt ie: als je een positieve ovu-test heb gaan we meteen aan de slag! Ik zeg: heb je dan daarom je ziek gemeld? Lol.
Goedemorgen allemaal!! Even wat bijgelezen en pff wat een heftige verhalen komen er nu voorbij. Dat is niet mis. Ik hoop dat het deze maal super-raak mag zijn!! @ Mompelientje, gelukkig kan ik ook even lachen tijdens het terug lezen en wel van jouw post. Hihihi, jouw man wil wel erg graag he Ik hoop dat je een positieve ovu test hebt zodat hij zich niet voor niets ziek heeft gemeld. Hier; op mijn ei moet ik nog even wachten maar het giert weer door mijn lijf en het lijkt wel of mijn vriend het 'ruikt'. Weer sex gehad Nu maar hopen dat de zin blijft want ik wil nog minstens een week doorgaan!! Fijne dag allemaal
dames gister had ik een kop thee met sint jans kruid op was bij een vriendin en toen rade ze me het aan zij dronk het dus ik nap daar ook een kopje van NU las ik dat dat effcet zal hebben op het zwanger worden\zijn........... Is het nu erg dat ik een kopje gedronken heb??
Hallo meiden, Heb alle verhalen 'snel' doorgelezen...pffff wat een verhalen allemaal zeg! @ Babyengel; meid, ik heb je site al eens eerder gezien, maar 'herkende' je niet direct. Je hebt heel wat meegemaakt. Heel verdrietig allemaal. Zat het nog even te lezen en het is niet voor te stellen hoe een gemis dat voor jullie is! Sterkte met de verwerking van het verlies van jullie meisje. Ik hoop voor jullie op een mooi derde wonder! Knuf! @Kit; ja ik hoop ook dat het snel doorbreekt, maar niets wijst erop...vermoeiend hoor! Jij hebt idd een 'God's wonder' zeg! Als ik dat allemaal zo lees, wat heb ik dan te zeuren?? Hoop voor jou op een spontane zwangerschap! Verder ben ik even vergeten wie wat allemaal heeft geschreven, sorry. Here still the same! Liefs D.
hey lieve meiden. Hoe is het hier?? Babybengel, idd dat is wel even een klap in je gezicht als je hoort dat je een jaar niet zwanger mag worden! @all mijn man en ik hebben gister avond heel lang samen gepraat! Wat we nu moeten doen. Soms heb ik het gevoel dat het genoeg geweest is! En dat mijn lichaam mij iets duidelijk wil maken! En dan voel ik die liefde weer opkomen. Nog één keer zwanger zijn, nog één keer die schopjes voelen, nog één keer die onvoorwaardelijke liefde meemaken! maar het is moeilijk. Na lange dagen wachten dan toch weer ongesteld geworden. En dan de vragen die er komen? Ik wil een goede en liefdevolle moeder zijn. Ik wil er altijd voor ons mannetje zijn. Maar misschien geeft mijn lichaam wel een signaal af. Moeten wij wel door gaan om onze grootste WENS een tweede Wondertje in vervulling te doen gaan? Gister avond lang samen gepraat! Zal mijn buik ooit nog een gezonde zwangerschap doorstaan??? Misschien is het beter te stoppen!! Wij weten het niet. We hebben als mensen bijna overal antwoorden op. Maar de keuzes die wij moeten maken waarbij ons leven eindeloos zal veranderen, die zijn zo ontiegelijk moeilijk. De angst mocht ik ooit nog zwanger raken. Ik denk dat ik 9 maanden lang bang zal zijn? De angst weer een kindje te verliezen! Het wetende dat ik dit niet nogmaals kan dragen!! Hoe maak je zo'n keus? Je hart schreeuwt van verlangen! Maar je gedachten bestaan uit angst! Ik weet dat als wij ooit een kindje in een later stadium van de zwangerschap zouden moeten achter laten. Dat dit iets is wat voor mij ondraaglijk zal zijn! Wat voor moeder ben je als je, je dan toch in zo'n avontuur gaat storten? Om alleen je eigen verlangens te doen waar maken? Met als gevolg dat ik dan misschien wel zo ziek zou worden dat ik dit niet kan dragen! En mogelijk niet meer zelf voor ons mannetje kan zorgen! Wat voor moeder ben ik dan? Misschien moeten wij dol gelukkig en blij zijn met onze kern gezonde jongen! En moeten wij onze droom de rug toe keren! Misschien moeten wij ons niet laten lijden door angst! Misschien moeten wij door zetten en hebben wij straks twee prachtige wondertjes! Maar wat als het wel verkeerd gaat! Wat voor moeder ben ik dan? Wat voor moeder ben ik dan, dat ik mijn gezin zo op het spel ga zetten! Misschien is beter te stoppen, en zijn mijn angsten juist! Maar dat zal ik nooit zeker weten. Bij beide miskramen schreeuwden mijn lichaam dat het niet goed was. En toch heb ik niet geluisterd! Ook nu schreeuwt mijn lichaam! Dat wij het beter niet meer kunnen doen! Dat we anders misschien iets verschrikkelijks mee moeten maken! Kan je op je gevoel of lichaam vertrouwen? Deze keuze spookt al dagen door mijn hoofd! Het zal alleen een keuze wezen die definitief en niet on omkeerbaar zal zijn! Een keuze die ons leven definitief zal veranderen. Van een wens van een gezinnetje van 4, Naar een leven met een gezinnetje van 3! En een onvervulde Droom!!! Op dit moment staat het er voor ons zo voor! Wij weten niet wat we moeten doen! We weten het echt niet. Moeten we op ons gevoel of op ons verstand vertrouwen! ZIjn er meiden hier die ook vlindertjes hebben en zich ook zo gevoeld hebben? En wat voor keuze hebben jullie gemaakt? liefs mamavand
Heey Meiden.. Mamavand.. Het kan zijn dat de streep de volgende dag weer wat duidelijker is ja bij een ovu test, daarom klus je ook regelmatig toch. Zodat je hem niet mist? Ik heb vaak 1 echte knal test en die dag erna is ie vaak nog wel duidelijk maar wel ietsje minder. Maar goed, als je gewoon goed klust dan is er toch geen probleem? Maar als je dit niks vind, dan moet je gewoon aan de hand van je temp ovu testen kopen van clear blue lijkt mij.... Btw, heftig verhaal zeg van je zwangerschap. Phoe dit wens je niemand toe jeetje! Babyengel.. Jeetje wat een verhaal zeg kippenvel. Ik vind het dapper hoe je bent, echt heb enorm veel respect voor je en ik wens je het allerbeste toe. Spinnekop.. Jeetje wat naar zeg van je zus.. ok zo heftig om het zo dichtbij mee te moeten maken Lianne.. Zwaaaai Hellen.. Idd de eerste week is altijd zo nutteloos van een cyclus. Je kan niks, en er is ook geen kans op een ei of iets. Alleen maar wachten en hopen dat de tijd vliegt. Gelukkig maak je deze ronde een echte, echte kans en kunnen jullie er volledig voor gaan. Idd, het klinkt allemaal zo makkelijk dat zwanger worden, maar dat is het niet. En als je het dan bent, hoop je ook maar op een plakbeeb. Pff.. keer op keer besef ik wat voor wonder het is dat ik hier nu een slapend, gezond dochtertje heb liggen! Kit.. Hopelijk krijg je donderdag nieuws te horen waar jullie mee verder kunnen. Rammetje.. Ik hoop dat jij als een van de eerste hier de lijst roze kleurt. Volgens mij ben je de eerste die dat kan doen, dus ik EIS dat jij dat gaat doen Mompelientje.. je man wilt gewoon dolgraag een baby maken met je,.... jaahaa ooh wat is ie ziek! ahahha Alle nieuwe meiden: Welkom en heel veel succes Hier: Laat deze week maar snel voorbij gaan want ik wil er weer voor gaan. Voel me zo nutteloos nu, terwijl je zo graag wilt zwanger zijn. Pffff
jemig de pemig wat een verhalen allemaal. weet zo niet meer welk verhaal waar bij hoort, maar vind het allemaal super erg ! *een hele dikke knuffel voor jullie allemaal*
hier gaat trouwens alles rustig. zit nu lekker in mijn vel & ben er helemaal klaar voor... we klussen nu om de dag, dus ik ben benieuwd wat dat ons brengt behalve genot en plezier hahaha... we'll see !
Mamavand.. heel heftig meis wat er door je heen spookt. Ik kan er helaas niks zinnigs over zeggen, want ik weet niet wat je door maakt. Klinkt heel bot maar ik snap je gevoel wel heel goed. Ik hoop dat jullie er samen zullen uitkomen, dat jullie een keuze maken waar jullie je in kunnen vinden.. en dat zal heel moeilijk zijn die keuze.. pfff sterkte meissie
@ MamavanD: hier om andere redenen hebben we ons hetzelfde afgevraagd. Ik ben een oudere moeder, de kansen op complicaties, miskramen en een kindje met een afwijking zijn groot. Toch blijft de wens groter dan de angst. Maar ik denk dat ik niet bepaald onbevangen zal zijn, mocht ik het geluk hebben nog eens zwanger te raken. Houdt mijn lijf het? trek ik nog een keer een zware zwangerschap? Want we zijn het erover eens, dat een nieuwe zwangerschap mijn gezondheid niet zou mogen bedreigen, want we hebben al een kind dat niet moederloos mag achterblijven. Het zijn zware gedachten, gesprekken en beslissingen. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor onze harten: die wilden graag een brusje voor ons meisje. Maar de gedachten blijven hoor....dus in dat opzicht zijn jullie niet alleen!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (5) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. (7) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Martina4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (3) Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (1) Samba - 6e ronde - 1e kindje 8. (0) 9. (4) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (6) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (2) Enchanted Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje 15. (3) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje Totaal 53 zwanger (0), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
Dank je voor je lieve reactie! Kijk de gyn heeft ons ook gezged dat we tsten konden laten doen met een kans berekening! Maar dan denken we weer, bij mijn broer hebben ze ernstige fouten gemaakt bij de geboorte van hun zoontje! Dus het is heel moeilijk artsen weten ook niet alles. Ik dnek alleen als we de keuze maken te stoppen dat je altijd blijft afvragen! snap je wat ik bedoel. En dat gevoel kan je ook niet in de kast stoppen!
@ mamavand: moeilijk zeg... ik denk niet dat ik je hierbij kan helpen omdat ik nog niet eens weet wat zwanger zijn is. maar ik denk dat hier wel meiden zullen zijn die jou hierbij kunnen helpen. vind het trouwens super knap van jullie dat jullie hier zo stil bij blijven staan en niet zomaar een besluit nemen. dit maakt het natuurlijk ook allemaal moeilijker... ik kan je in ieder geval heel veel sterkte, succes & wijsheid wensen met jullie beslissing. dit zal vast de goeie zijn !
Martina.. Zou jij mij in de lijst even willen 'bewerken'.. Ik ben namelijk bezig voor een 2e kindje.. ik sta op de 12e..
Poeh mamavand dat is een lastige zeg... En is idd ook echt moeilijk om hierin advies te geven... Vooral omdat ik het gevoel van zwanger zijn niet eens heb mee gemaakt... Ben jij die andere keren makkelijk zwanger geraakt..?! Dikke knuffel voor jou
Nee en ja! Moeilijk dus. Bij ons zoontje hebben we 16 maanden moeten wachten de 17 e maand bleek ik zwanger! Bij beide mk was het in 1 x raak. en nu gaan we alweer naar ronde 6! Dus ik weet het niet! trek zelf maar een conclussie of wij makkelijk zwanger worden of niet! Ik vind zelf van niet! maar ja zelf zie je het altijd donkerder he!