NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 2. Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Dribbel1978 - 7e ronde - 1e kindje 3. Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje 4. 5. 6. 7. Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 8. 9. 10. 11. Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje 12. 13. 14. 15. datumloos Totaal: 12 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Het wordt weer lekker druk hier helaas ..... Welkom (back) aan de nieuwe "oude" mensen, op naar de volgende ronde maar weer.... Valt me wel op dat we allemaal wel een aantal rondes aan de gang zijn, maar ja we keep faith! Kan niet wachten tot we weer mogen klussen hahaha
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje 2. Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) 3. Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje 4. Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje 5. Martina4 - 3e ronde - 1e kindje 6. Kit - 5e ronde - 2e kindje 7. Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje 8. 9. 10. 11. Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje 12. 13. 14. 15. datumloos Totaal 12 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Nee heh :x We gaan gewoon gezellig nog een rondje mee, om vervolgens met zijn allen naar het uhhh oktober? topic te verhuizen Nou ja, niet met z'n allen. De achterblijvers van het jan NOD mogen nog naar september topic van mij. Want zo ben ik Suusje Weet je al wanneer je verloofde () weer voor het zaadonderzoek moet? Over een maand ofzoiets toch?
ja daar gaan we voor, het oktober topic ! &de achterblijvers gunnen we van harte het september topic haha ^^
Hihi ja wij gaan met zn alle voor oktober... Maar dat zal ik helaas wel niet redden... Anders maken we maar gewoon een gezellig clubje onder ons als iedereen te ver uit elkaar ligt... Hij kan de 7de of de 8ste feb weer langs om heb te brengen... Dan wachten op uitslag en hopelijk kan het dan allemaal snel in werking worden gezet...
Yes ik ook Martina. We gaan er weer voor @Suusje Oh gelukkig het komt al dichterbij. Jaaa, dat hoop ik ook voor je!! Clubje is niet eens zo'n gek idee vind ik Af en toe komt er iemand voorbij, alleen rond NOD ..en verdwijnt dan weer na NOD. Dan denk ik, wie was dat?! Allemaal welkom natuurlijk, maar de meiden waar ik niet "meeleef" interesseren me eigenlijk niet zoveel Of is dat slecht om te zeggen