NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Hey Meiden!

Nog geen posi ovutesten dus? Zal deze week wel een beetje beginnen bij de eersten hier (waaronder ik!).

Ik eet zo een lekkere maaltijdsalade want: ik heb me ingeschreven bij de sportschool en ga vanavond lekker Zumba-en :D

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

hey meiden,
    't wordt steeds drukker hier, gezellig! En fijn hoe iedereen z'n verhaal hier kwijt kan.

Hier zijn gelukkig de eerste twee weken voorbij. Tijd om een baby'tje te maken! ;)

Wij eten vanavond homemade goulash met boontjes en rijst.

3. xxflowerxx

27 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Zumba succes susyq!
    Carmen veel klusplezier!
    Wij eten hollands pannetje hamlapjes met sperziebonen en jachtsaus een beetje van mezelf en een beetje van Maggie hihi

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    oe hollands pannetje, houden wij hier ook van ! :)

5. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook lekker hollands. Aardappel sperzieboontje en slavink. Kan op de een of andere manier op maandag echt niet zonder aardappels. Hahahah echt zo raar.

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo meiden, moest heel wat doorspitten na een werkdagje... Maar nog meer heftige verhalen, goed dat jullie ze delen hier! Allemaal een dikke knuffel! M'n cyclus is maar raar deze keer, temp maar iets omhoog na de dip dus denk toch nog geen ei... En nu sorry, als je aan't eten bent niet verder lezen... weer glibberige afscheiding lijkt me eggywhite... Snap dr niks meer van... Gister iig nog plezier gemaakt:)
    Succes donderdag Kit!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh ja en we eten zelf gemaakte rode pesto met pasta:)

8. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Eet smakelijk allemaal :)

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    het is hier wel gezellig druk zeg!

pasta met rode pesto is ook lekker! Misschien morgen maar eens maken :)

@veerle, heb je tempkaartje bekeken.. volgens mij zou het zomaar een innestelingsdip kunnen zijn op 6 dpo..

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    het kan idd een innestellingsdip zijn... ff afwachten wat je temp morgen doet...
    dat eggwhite kan ook nog een restje zijn van het plezier maken... ;)

11. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Hoihoi! Ik ga maar niet bijlezen, geen tijd voor! :( Drukke dag @ werk gehad en zo naar de kapper toe! :)

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh ja... Zou ik bijna vergeten... Pasta met pesto was lekker:) Bedankt weer voor jullie reacties!

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de maaltij ook weer binnen:D

Babyengel.. Ik gebruik in dat recept sperziboontjes. Mihoen in een pan klaar maken, kip in de wok doen vervolgens ananasstukjes, boontjes en cherry tomaatjes erbij.. en als laatst de mihoen en zoete soja saus toevoegen. Heerlijk!
    Dochterlief smult er ook van en die is 13 maanden:p

Solana.. Ik heb op mijn ovu testjes altijd wel een streepje en dat zijn de testen van zwanger en kids. Maar dat verschilt heel erg per persoon, niet zo zeer per merk.. hopelijk heb je gauw een knaller want die onderscheid ik namelijk heel goed bij die testen!

Naliey.. Jeetje, ik schrok een beetje toen ik las hoe lang jullie bezig zijn. Diep, maar dan ook echt diepe respect! En hopelijk mogen jullie snel een plakbeeb krijgen.. wat een doorzettingsvermogen. Zo, dat wilde ik echt even tegen je zeggen!

14. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo hier net aardappels/prei/kip gehad en yoghurt lekker normaal nederlands haha.

eigenlijk zouden we vanavond moeten jeweetwellen. maar ik ben super moe, een kind is de beste anticonceptie pfff.
    dan maar morgen, al houd ik niet van dat geplan, toch ben ik er in mn achterhoofd mee bezig dat ik niet mn ei onbenut wil laten.
    ach misschien straks nog even snel, maar manlief kan nooit snel.. grrr

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kom op Aukje, je kan het:) Veel plezier en anders morgen!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverd het is een plakkerd want ik heb ook een plakkerd en we hebben afgesproken ( oh mijn vriendin zegt hier naast me 2 plakkerds) dat we samen het volmaken hier.

Heb je mijn pv gekregen, na het lezen van dit berichtje denk ik, oei had ik het moeten sturen maar je moet het wel even weten vond ik.

Probeer lekker te genieten, denk aan het feit dat je samen op de skies staat, elke afdaling, zo van......kom ienieminie(s) we gaan joehoe........geniet van dit moment en geef de kleine het vertrouwen. Je kan dat weet ik zeker!!! Geen bloed is goed meis!

Stuur me anders even een foto heb je die op je foon van de test???? Dan tuur ik even met je mee als je wilt. Pb anders maar ff dan stuur ik je mijn 06 nummer.

Hou je haaks en geniet van al het moois om je heen.

17. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    #817 dream4, 16 jan 2012
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
    zo weer geklust voor vandaag haha... we houden het aardig vol, dat om de dag ! :)

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Maia het is idd dat alle gevoelens en gedachten!
    Dat gaat allemaal door je heen!
    Maar me man zei ook we moeten ons niet laten lijden door angst!
    En dat gaan we ook niet doen!
    We gaan er gewoon voor dat we beide snel zwanger worden!
    Liefs

19. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Renske, bedankt voor je reactie. Het is mijn allereerste ovulatietest, dus had geen idee of het normaal is. Ik ben benieuwd of ik binnenkort een knaller heb.

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

LIEVERD MAAK JE GEEN ZORGEN
    STOP MET TESTEN
    Ik heb namelijk knal testen gehad waarbij ze zelfs zeiden van mvm dat ik verder moest zijn!
    En ook die zwangerschap is niet goed gegaan!
    Dus hoe je test ook knalt of donkerder word!
    Het zegt niets!
    vertrouw op je lichaam!
    Het komt goed!
    Over een aantal maanden heb jij een kern gezond kindje in je handen!
    Maak je niet te veel zorgen dat voelt het kindje aan!
    liefs en hele dikke knuffel voor jou

Deel Deze Pagina