Hey Meiden! Nog geen posi ovutesten dus? Zal deze week wel een beetje beginnen bij de eersten hier (waaronder ik!). Ik eet zo een lekkere maaltijdsalade want: ik heb me ingeschreven bij de sportschool en ga vanavond lekker Zumba-en
hey meiden, 't wordt steeds drukker hier, gezellig! En fijn hoe iedereen z'n verhaal hier kwijt kan. Hier zijn gelukkig de eerste twee weken voorbij. Tijd om een baby'tje te maken! Wij eten vanavond homemade goulash met boontjes en rijst.
Leuk Zumba succes susyq! Carmen veel klusplezier! Wij eten hollands pannetje hamlapjes met sperziebonen en jachtsaus een beetje van mezelf en een beetje van Maggie hihi
Hier ook lekker hollands. Aardappel sperzieboontje en slavink. Kan op de een of andere manier op maandag echt niet zonder aardappels. Hahahah echt zo raar.
Zo meiden, moest heel wat doorspitten na een werkdagje... Maar nog meer heftige verhalen, goed dat jullie ze delen hier! Allemaal een dikke knuffel! M'n cyclus is maar raar deze keer, temp maar iets omhoog na de dip dus denk toch nog geen ei... En nu sorry, als je aan't eten bent niet verder lezen... weer glibberige afscheiding lijkt me eggywhite... Snap dr niks meer van... Gister iig nog plezier gemaakt Succes donderdag Kit!
het is hier wel gezellig druk zeg! pasta met rode pesto is ook lekker! Misschien morgen maar eens maken @veerle, heb je tempkaartje bekeken.. volgens mij zou het zomaar een innestelingsdip kunnen zijn op 6 dpo..
het kan idd een innestellingsdip zijn... ff afwachten wat je temp morgen doet... dat eggwhite kan ook nog een restje zijn van het plezier maken...
Hier de maaltij ook weer binnen Babyengel.. Ik gebruik in dat recept sperziboontjes. Mihoen in een pan klaar maken, kip in de wok doen vervolgens ananasstukjes, boontjes en cherry tomaatjes erbij.. en als laatst de mihoen en zoete soja saus toevoegen. Heerlijk! Dochterlief smult er ook van en die is 13 maanden Solana.. Ik heb op mijn ovu testjes altijd wel een streepje en dat zijn de testen van zwanger en kids. Maar dat verschilt heel erg per persoon, niet zo zeer per merk.. hopelijk heb je gauw een knaller want die onderscheid ik namelijk heel goed bij die testen! Naliey.. Jeetje, ik schrok een beetje toen ik las hoe lang jullie bezig zijn. Diep, maar dan ook echt diepe respect! En hopelijk mogen jullie snel een plakbeeb krijgen.. wat een doorzettingsvermogen. Zo, dat wilde ik echt even tegen je zeggen!
zo hier net aardappels/prei/kip gehad en yoghurt lekker normaal nederlands haha. eigenlijk zouden we vanavond moeten jeweetwellen. maar ik ben super moe, een kind is de beste anticonceptie pfff. dan maar morgen, al houd ik niet van dat geplan, toch ben ik er in mn achterhoofd mee bezig dat ik niet mn ei onbenut wil laten. ach misschien straks nog even snel, maar manlief kan nooit snel.. grrr
Lieverd het is een plakkerd want ik heb ook een plakkerd en we hebben afgesproken ( oh mijn vriendin zegt hier naast me 2 plakkerds) dat we samen het volmaken hier. Heb je mijn pv gekregen, na het lezen van dit berichtje denk ik, oei had ik het moeten sturen maar je moet het wel even weten vond ik. Probeer lekker te genieten, denk aan het feit dat je samen op de skies staat, elke afdaling, zo van......kom ienieminie(s) we gaan joehoe........geniet van dit moment en geef de kleine het vertrouwen. Je kan dat weet ik zeker!!! Geen bloed is goed meis! Stuur me anders even een foto heb je die op je foon van de test???? Dan tuur ik even met je mee als je wilt. Pb anders maar ff dan stuur ik je mijn 06 nummer. Hou je haaks en geniet van al het moois om je heen.
Maia het is idd dat alle gevoelens en gedachten! Dat gaat allemaal door je heen! Maar me man zei ook we moeten ons niet laten lijden door angst! En dat gaan we ook niet doen! We gaan er gewoon voor dat we beide snel zwanger worden! Liefs
@Renske, bedankt voor je reactie. Het is mijn allereerste ovulatietest, dus had geen idee of het normaal is. Ik ben benieuwd of ik binnenkort een knaller heb.
LIEVERD MAAK JE GEEN ZORGEN STOP MET TESTEN Ik heb namelijk knal testen gehad waarbij ze zelfs zeiden van mvm dat ik verder moest zijn! En ook die zwangerschap is niet goed gegaan! Dus hoe je test ook knalt of donkerder word! Het zegt niets! vertrouw op je lichaam! Het komt goed! Over een aantal maanden heb jij een kern gezond kindje in je handen! Maak je niet te veel zorgen dat voelt het kindje aan! liefs en hele dikke knuffel voor jou