@ Carmen Ik heb dat aan mijn rechterkant. Maar niet in mijn zij, wat lager. @ Mompelien Maak je niet zo druk joh, je ei zal heus op korte termijn komen. Je zit pas op dag 13! Ik was vroeger heel regelmatig, ei altijd op dag 15, dat 15 cyclussen lang.. Toen ineens werd mijn cyclus langer. Echt van je lichaam kan je nooit 100% zeker zijn. Probeer gewoon je mannetje regelmatig te verleiden en leg niet teveel druk op het klaarkomen. O en tempen altijd na dezelfde hoeveelheid slaap. De precieze tijd maakt niet uit. @ Rammetje Kan toch ook gewone gingivitis zijn? Ik heb ook altijd bloedend tandvlees, maar verder in de zwangerschap. Wel vervelend gingivitis dat is echt niet leuk!
@ Spinnekop: dankjewel meid. @ Mompelientje: ow das wel vervelend meid. Probeer vanavond nog een keer te klussen... Dat zou heel goed ovulatiepijn kunnen zijn denk ik... Ik heb ook beetje last van m'n buik en daarbij enorm last van m'n bekken (al heb ik daar dagelijks last van, nu is 't extra) Je moet gelijk tempen als je wakker word... doe ik ook...Dat is mij verteld in iedergeval. HIHIHIHIHI... @ Behappy: ow meid, dat klinkt wel heftig zeg! Ben benieuwd wat de cardioloog te zeggen heeft... @ Rammetje: wanneer mag je testen? Als zij dat al zegt, die ziet dit natuurlijk veeeeeeeel vaker, dan denk ik dat je binnenkort positief test... @ Carmen: ik heb geen idee... ik ben nu aan 't leren of ik eipijn voel... Ik merk wel dat ik aan de linkerkant en in m'n lies wat pijntjes heb nu...En idd voor mij is 't ook pasen nu Nog een half uurtje dan ga ik weer testen... duimen jullie voor een knaller?
Het is heel belangrijk dat je tempt voordat je het bed uit moet. En liefst iedere dag op een vast tijdstip... IK temp iedere dag om 6:30 en als ik niet op hoef te staan draai ik me weer om...
Heey Meiden.. Solana.. Vragen staat altijd vrij hoor hihi. Werkse vandaag. Babyengel.. Jeeehh fijn zeg dat je lichaam het weer oppakt, daar heb je tenminste wat aan. Nu de volgende stap, hopelijk mag het snel zo zijn voor jullie. Hmm lastig ja dat je kindje maar een paar dingen lust. Ik heb hier een dametje die werkelijk alles lust, dus das erg gemakkelijk Naliey.. Hele goede instelling al snap ik dat het soms heel moeilijk is om zo te denken. Ik hoop echt dat de medicatie zn werk gaat doen voor jullie! Rammetje.. Spannenddd! Het kan maar zo.. ik hoop dat jij de eerste bent die de lijst roze kleurt hier. Een goed begin is vaak al het halve werk he.. Missillie.. Het kan dat je NOD eerder is, dat hoeft niet. Ik heb 2 rondes nu een cyclus gehad van 31 dagen. In de ene cyclus had ik mijn ei op dag 17 en in die cyclus ernaar op dag 14 me ei. Maar me cycluslengte blijft wel gelijk. Dit hoeft bij jouw niet zo te zijn maar ik zou er wel rekening mee houden.. dat je niet te vroeg gaat testen en dan teleurgesteld raakt! Kit.. Zwaaaai. Werkse Mompelientje.. Balen dat juist nu je ei later is. Wat betreft het tempen: temp je wel voordat je opstaat? dus als je wakker wordt meteen tempen? Dat is namelijk wel echt de bedoeling! anders ie het niet betrouwbaar. Niet je bed uitgaan voordat je getempt hebt, dus zorg ervoor dat de thermometer naast je bed ligt. Succes Behappy.. Jeetje wat heftig zeg en dat al op zo'n jonge leeftijd. Hopelijk is het niks ergs. Wanneer hoor je wat van de cardioloog? Mamavanjoshua.. Ik duim hoor hihi Lianne.. Zwaaaaaai! Hier: Ongi zo goed als over.. kijk nu alweer uit naar de avond haha Even lekker knuffelen met manlief En idd, velen wachten hier op hun ei zeg! Spannend allemaal weer..
@Behappy spannend zeg... Hopelijk weet je snel meer... Als jullie de paashaas tegenkomen stuur hem dan even naar mij...
@ Mompelientje: zoals al vaker gezegd sluit ik me aan bij de dames die zeggen: elke dag op hetzelfde tijdstip temperaturen, nog vóór je je bed uitgaat. Lukt dit niet, adviseert FF het na in ieder geval 3 uur aaneengesloten slaap te doen. Zelf temp ik altijd om 5.30 uur, ook in het weekend. ik zet er mijn wekker voor en draai me daarna gewoon weer om
@ Babyengel: nee we zijn daar niet naar toegeweest, misschien gaan we dat nog doen. we zien wel... we wilde toen die stap zetten maar mijn man kon toen geen vrij krijgen van zijn werk... & we vinden het eigenlijk wel goed zo. maar miss dat we één deze maanden wel een onderzoek willen... hij heeft HMSN @ Hellen: dank je wel ! @ Geesje: ik heb een pb naar naar Lotte gestuurd en zij heeft hem verandert. dat kun je volgens mij niet zelf doen. @ de rest: temperatuurse, succes met jullie ei & klusse ! hihi
Ik heb Kineret en dit is de 8e dag... Ik begin al verschil te merken, nu nog hopen dat de infectiegehalte inderdaad snel daalt..
Ik probeer positief te blijven anders gaat het helemaal niet lukken.. Ik heb ook geregeld een baaldag maar zodra ik weer anders ga denken omdat ik weet dat het toch niet helpt om te balen dan is het weer gauw over
Dat zou heel goed kunnen, ik weet niet wat toen je naam was.. Maar ik zit hier inderdaad al een tijdje, alleen ben niet vaak meer aanwezig omdat ik er anders teveel mee bezig ben..
Iedereen bedankt Ik wens voor iedereen natuurlijk ook een plakbeeb, En die van ons komt er ook aan... Misschien niet deze ronde, maar ik voel wel dat ik dit jaar zwanger raak..
heey meiden, hopelijk mag ik me ook hier aanmelden?? Ik heb mijn nod op 14 febr! We gaan onze eerste ronde in...! We hebben al een zoontje van 2 jaar en 4 maanden. Ik vind het allemaal reuze spannend. Weet niet of ik nog mee kan kletsen want snap het best als het te druk word. groetjes rensje
mn temp vanochtend was 0.2 hoger dus ik neem aan dat als hij morgen nog hoog is dat mn ei gister is geweest. gelukkig hebben we gisteravond toch nog maar even de moeite genomen in bed ondanks dat ik enorm moe was haha. we zullen zien of het resultaat heeft gehad over 2 weekjes. zou wel mooi zijn, ben begin febr. jarig dus een leuk cado. maar goed nu de wachtperiode pfff duurt ook altijd veel te lang he!
Nee ik heb nog nooit gingivitis gehad en werk zelf als tandartsassistent en de mh zei ook dat het er niet als gingivitis uit ziet omdat er geen oorzaken voor zijn. Bij de ma had ik bij 6weken ook al hier last van en dat had ze toen ook gezien.
Hallo Meiden Even snel in mn pauze... Succes met alle eieren!!! En plezier maken, hup hup Mn temp is zelfde als gister, denk dat mn ei ook pas over 13 dgn komt, doe met je mee Suusjelove... Maar de pleziermaak-tijd begint over een week al en we starten gewoon het weekend met de pre-plezierdagen
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (5) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. (7) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (3) Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (1) Samba - 6e ronde - 1e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Isis857 - ?? (2e ronde na vmk) - 1e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (6) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (3) Enchanted Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje 15. (3) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje datumloos (4) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje Totaal 56 zwanger (0), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
@ Renske: dankjewel voor 't duimen... het heeft niets geholpen... Nu is de test ineens omo-wit weer? Veel plezier met "knuffelen". @ Hellen: ik zet idd ook de wekker om te tempen...Ook in 't weekend en dan draai ik me ook weer om... Heb een app op m'n BB, zodat ik 't daar meteen kan invullen, zodat ik 't ook niet vergeet hahaha. @ Dream4: wat is HMSN? @ Naliey: ik heette toen iloveandres... Kan ik me voorstellen dat je nu wat vaker afstand wilt nemen dan... @ Rensje: welkom hier . Succes deze ronde! @ Aukje: spannend hoor!!! ... Ik hoop dat 't heeft geholpen . @ Veerle: hahahaha, er word hier vanavond zeer zeker weer plezier gemaakt!