NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meis, gezellig! :D

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ nieuwe dames: hartelijk welkom!

*jaloers op de goed etende dochter van Renske* (mja..wácht maar tot ze 2 word *evilgrin*)

@ Kit: succes morgen! Breng ons inderdaad goed nieuws, meid!

@ Rensje: jaa..daar gaan we voor! Ik tel trouwens mijn eerste dag van helderrood bloedverlies als eerste dag.

@ Almi: hihihi..die dochter van jou. Wellicht een vooruitziende blik? Hier hebben we vrijwel minstens eens per week het verzoek om een broertje..of een zusje :)

@ knuffelen: neuh..mannetje is niet hier, dus knuffelen kon alleen met dochter en katten 9is ook een iets ander knuffelen dan met je mannetje..)

@ Betty: nog ff een dikke en bemoedigende knuffel voor jou!

@ mamavanJoshua: ahh..jij ook een hypermobieltje? Hier nog eentje. Lastig iets, die "losbandigheid". Je slijm lijkt me wel vruchtbaar trouwens. Kan al even voor je ei zo zijn , he!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Rensje, hier ook NOD 14 feb. Hoop dat we beide een mooie Valentijnsdag krijgen! ;)

@ BB, ik duim voor je!

Verder reageer ik volgende keer weer meer, moet even wennen aan nieuwe NOD-topic... ;)

Trusten meiden!

Btw, ga morgenochtend voor het eerst tempen! Ben benieuwd hoe of dat gaat om 6 uur... gaaap!

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    #984 Remember, 18 jan 2012
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
    Goede morgen ladies,

Hier even een berichtje voor ik naar mijn werk ga....
    Heb een temp stijging, al was het al aardig een gebergte, maar heb geen kruis gekregen van FF???
    Denk dat FF nog een dagje mijn temp aan kijkt en dan een besluit maakt :p

Wijziging: op aanraden van een temp-ervaringsdeskundige:p mijn temp van gisteren weg gelaten omdat deze zo hoog begon en gelijk erna zo schommelde....en wat blijkt....een stippelkruis gekregen van FF

Ik heb trouwens geen + bij gisteren gezet wbt mijn ovu-test omdat hij lichter was als eergisteren....is dat correct??
    Vind het lastig om die ovu-test te beoordelen/in te vullen....ik heb ook maar 3 dagen getest omdat ik natuurlijk ineens mijn "slijm" had gespot, eerste test vond ik al knallend, maar dag erna bleek de knaller.....en gisteren dus al een mindere knaller:p

Nou ga vliegen hier, wens jullie allemaal een geweldige dag!

5. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    goedemorgen allemaal!!

Al nieuwe meiden; welkom hier en veel succes gewenst deze ronde.

@ Kit; succes bij de gyn vandaag!
    @ Zumba meiden; heerlijk he! Of het nu voor de computer of in het echt is, volgens mij verbrandt je heel wat calorieën.
    @ BB; ik doe ook mee met het mantra; jij hebt een plakbaby!

Hier; tot nu toe gaat het lekker hier, om de dag lekker knuffelen (leuk trouwens dat knuffelen nu klussen vervangt hier!!! Klinkt zoveel leuker). Vandaag weer even een ovu test en dan morgen een baby maken is het plan :D

Zo naar mijn werk en vanavond lekker naar de film.

Fijne dag allemaal!

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dream4 dat jullie het positief bekijken is alleen maar super, is er bij chromosomenonderzoek dit vast gesteld of bij dna?

@ Hellen ja knuffelen zonder ei is ook lekker he :)

@ solana ja dara smelt je van, ik hoop ook voor jou snel op een posi ovutest

@ suusjelove mm dat ziet er goed uit

@ Susyq...niet geschoten is altijd mis :)

@ Noorus welkom

@ Kit...check! gedaan gisteren :) en ik duim zo voor je morgen!..knuf!!

BB: JIJ HEBT EEN PLAKBEEB!

@ mamavanjoshua dat klinkt in ieder geval als een naderend ei! hopelijk vandaag je testen binnen...en dan zal je zien heb je meteen een knal

7. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Kit veel succes vandaag! *toitoitoi*
    @Noorus, en? Is het tempen nog gelukt? Ik doe het nu anderhalve week en het went snel moet ik zeggen.
    @BB, toch lekker geslapen, ondanks de onzekerheid? Die mantra's moeten je wel hebben geholpen, toch? :D

Werkze allemaal!

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Goed plan Susyq :D

@Remember Jeej, een kruis! Dus jij op het wachtbankje! Spannend!!
    Ik zie jouw kaartje trouwens in Fahrenheit. Is dat de bedoeling?

@CVO Ik ga voor je duimen meid! Ik moet vanavond ook weer aan mijn huiswerk :p ..en thanks :)

Lieverds, ik moet morgen :D Maar thanks anyway :)

Ik dacht echt dat mijn ei eergisteren was, want toen vruhtbaar slijm en nu niet, maar wederom een tempdaling. Iemand had het over de Alpen? Zie mijn kaartje en aanschouw :) Nja, vanavond dan toch nog maar even hard er tegenaan. Zie er nu al een beetje tegenop want ik voel helemaal beurs van binnen!
    Mijn man heeft voor gisteren dus vrijgenomen en heeft de vrijdag er ook maar aan vastgeplakt. Heerlijk lang weekend dus voor hem!

9. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kit, voordat ik het vergeet: alvast heel veel succes gewenst voor morgen. Ik zal duimen voor goed nieuws!
    @Rensje, je moet tellen vanaf rood bloed inderdaad.
    @knuffelen: gisteren niet van gekomen helaas. Doordat ik het zo druk heb op mijn werk de laatste 2 weken liep ik in huis wat achter. Dus gisteravond nog was gedaan, gevouwen en gestreken. En daarna al snel in slaap gevallen. Vanavond maar knuffelen dan hihihi.
    @Ambrose, succes met je werk. Het is een goed idee om in de OR te gaan.
    Fijn dat je ongi over is.
    @Almi, kinderen horen meer dan je denkt. Misschien heeft ze gehoord dat jullie het er over hadden. En ja, ze zeggen alles wat ze denken hihihi.
    @BB, probeer je niet te druk te maken (al is dat moeilijk dat begrijp ik). We denken hier allemaal aan je hoor!
    @Lianne, veel plezier bij de nagelstyliste. Laat je maar lekker verwennen. Ik zat ook in het begin te klooien met zumba hoor. Maar je wordt er steeds beter in. Ook ik ga er echt van zweten, en in mijn ogen is dat een goed teken.
    @Remember, werk ze! En sorry, geen verstand van tempen dus begrijp je berichtje niet helemaal hihihi.
    @Susyq, ja knuffelen klinkt ook veel liever vind ik. Klussen vind ik maar een stom woord.
    Werk ze vandaag en veel plezier bij de film vanavond!
    @Kit, wat raar dat je een tempdaling hebt. Maar vruchtbaar slijm is wel goed natuurlijk. Dus toch maar knuffelen dan. Lekker dat je man een lang weekend vrij heeft. geniet ervan!

@hier: Niets bijzonders te melden eigenlijk.Moet straks boodschappen doen, maar mijn darmen zijn wat van slag. Dus wacht even tot mijn darmen weer rustig zijn.
    De kinderen hebben deze week en volgende week cito toetsen op school. Ik vind dat erg spannend. Ik weet dat de oudste het goed doet, heeft hij altijd al gedaan. Maar de jongste is even spannend. Hij loopt namelijk met sommige dingen iets achter. Is op de vorige school gebeurd, door die juf heeft hij echt een deuk in zijn zelfvertrouwen gehad. Maar sinds dit schooljaar zitten ze op een andere school en gaat het met hem veeeeeeel beter. We merken duidelijk verschil. Maar aan de hand van de toetsen kunnen we straks goed zien of hij ook daarbij vooruit is gegaan. Ben heel benieuwd.

10. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Goedemorgen lieverds! Eergisteren en gisteren had ik hoog stressgehalte. Nu ben ik lekker de hele dag vrij dus ik ga lekker op m'n kont zitten, videogamen en deze topic volgen. <3

11. Morguh.. :$ mijn temp, nou mijn ei moet wel geweest zijn..
    Ik ga ff bankhangen en wakker worden met mijn zoon voor de tv, want ben nog een beetje suf :p

@ Mompelientje
    Relax-ze!

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

@ Susyq, naar welke film ga je?!

@ Carmen, ja tempen is gelukt! :D Tis even wennen en turen zonder lenzen in (staat daar nou een 4 of een 9?) :D Hoe laat temp jij?!

@ Kit, wat ga je morgen doen!?

@ Mopelientje, lekker een dag vrij! :) Hier ook! Wat voor videogame ga je doen!?

Hier nu aan de koffie en zo een rondje hardlopen...

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Meiden, jee wat hebben jullie veel gepost gisteren! Gaat me nu even niet lukken om bij te lezen..

@renske, de mihoen was heerlijk! voor ons een blijvend recept :)

@hier, verder niet veel nieuws...heb nog steeds bloedverlies en twijfel of het m'n ongi is..

14. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Ik ga naar Nova Zembla. Ben erg benieuwd want de verhalen zijn wat wisselend.

Jij lekker hardlopen zo! Het is heerlijk weer, wel wat koud maar best lekker :)

@ Mompelientje; Lekker relaxen vandaag

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hé meisjes,

Hoe lief jullie mantra's ook waren, het heeft niet geholpen helaas. Mijn voorgevoel was juist: het is weer mis aan het gaan :(

Mijn test was bijna negatief vanmorgen en ik krijg langzamerhand erge krampen. Ik bloed alleen nog niet maar dat komt omdat ik tot gisteravond Utrogestan heb gebruikt. Heb net gelezen dat het, nadat je daarmee stopt, wel enkele dagen kan duren voordat de bloeding op gang komt. Ik hoop eerlijk gezegd dat mij dat bespaard blijft en dat het snel (liefst vandaag) op gang komt...

Dit is nu mijn 3e vakantie in 10 maanden die verpest wordt door een miskraam :(

Nou, later meer. Ik weet het even allemaal niet meer nu...

16. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahh nee dat meen je niet :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    wat ongelooflijk k*t dit!

BAH BAH BAH BAH BAH
    hele dikke knuffel lieve schat, meer weet ik niet te zeggen :(

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh nee BB dit vind ik toch zo ontzettende klote voor je...
    Ik had het je zo gegund...
    Kan me voorstellen dat je graag wil dat het dan nu in een keer doorzet..
    Een hele dikke knuffel...

18. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB, wat erg dat je dit weer mee moet maken. Heel veel sterkte gewenst. Jammer dat je voorgevoel juist was. Dikke knuffel en ik denk aan je!

19. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik ben verslaafd aan Star Wars Old Republic. Het is net als WoW maar dan met filmpjes. Je character is de hoofdrolspeelster van het verhaal! ;) Echt zeer cool!

Mijn man en ik spelen samen met tig tal vrienden en we spelen ook Warhammer. Hihihi.

Nerd Alert!

20. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Betty! Ga naar de ziekenhuis of huisarts. Misschien kun je naar een gyn. Zeg niet dat het waar is :(

Het zijn streepjes en er is nog een streepje en dus hoop.

Deel Deze Pagina