NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ BB, aaaah meid! :( Wij hebben elkaar nog niet eerder gezien in een Nod-topic, maar begrijp uit je verhaal dat het de zoveelste teleurstelling voor je is. Ik wil je hierbij een hele dikke knuffel geven!

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Susyq, aah benieuwd wat jij er van vind. Ik heb hem zelf nog niet gezien. Wij gaan vrijdag naar The girl with the dragon tattoo...

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hehe heerlijk! :) Ik ken het niet. Mijn vriend heeft zelf heel lang WoW gespeeld. Speelt nu Battlefield volgens mij... Ik ben nooit zo gamerig geweest. Ja soms een SIM's-aanval, of een game op de PS3 ofzo...

Fijne dag! :)

4. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh bb dikke hug vanaf hier. wat enorm %#$%$%

hier vanochtend weer een lage temp.. dus waarschijnlijk dan toch nog geen eisprong gehad?? heb het idee dat tempen niet goed lukt om daar iets zinnigs uit te halen, terwijl voor mn dochter er was kon ik er heel duidelijk mn eisprong uithalen.
    zal nog wel door het ontpillen komen ofzo denk ik.

5. Betty wat verschrikkelijk voor je :( veel sterkte en word aan je gedacht hier.

6. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Sterkte Betty. Ik hoop nog voor een sprankel en dat het geen mk is :(

7. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Och nee, BB, wat naar. Hier zijn geen woorden voor. Het is je zo gegund. Is er nog hoop op een wonder?

In ieder geval veel sterkte.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ohh lieverd!!
    Ik vind het echt heel erg voor jullie!!
    Ik weet dan ook niet wat ik moet zeggen.
    Mijn eigen ervaring is als je een mk hebt gehad.
    Hoe lief andere bedoelen op dat moment is geen enkel antwoord goed!
    Ik wil alleen zeggen, dat ik elke keer een bepaald voorgevoel had!
    En zo zie je maar weer dat moeder natuur wel haar werk doet!
    Vertrouw dus op je eigen gevoel!
    Lieverd ik kan niets anders zeggen als dat ik jullie ontzettend Veel sterkte wil wensen!
    En dat ik natuurlijk hoop dat jullie zo snel mogelijk een gezonde zwangerschap mogen voldragen met een kerngezond kindje!
    Lieverd ik weet niet ik heb er geen woorden voor!
    Sterkte!
    en een hele dikke knuffel!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@all hey meiden wat kletsen jullie veel zeg!
    hier gaat het goed.
    ongie is bijna weg!
    Ga morgen even ovu testen bestellen.
    deze ga ik alleen gebruiken als ik een temp dip heb. om dan te zien of het klopt!
    verder voel ik me goed en vrolijk!
    Wat gaan jullie vandaag doen??
    Ik heb de bedden al buiten hangen en ga straks even boven poetsen!
    Wil ook even de binnen ramen doen en me gordijnen van me slaapkamer wassen!
    en de badkamer even goed doen!
    Maandag heb ik beneden alles gedaan, bank gewassen, gordijnen, binnen en buiten ramen gewassen.
    en de hele beneden verdieping gepoetst!
    Keuken gedaan va binnen en buiten.
    en koelkasten 2stuks en vriezer ook helemaal schoongemaakt en ontdooit
    verder hebben wij allemaal vogeltjes en die hokken maak ik ook om de dag schoon!
    dus die zijn vandaag ook weer aan de beurt!
    Ik heb maandag ook nog even de tuin gedaan!
    Wat was het heerlijk weer he!??
    kleine jongen heeft ook de hele middag bij mij buiten gespeeld hij vond het heerlijk!
    nou meiden ik heb het druk.
    dus ik ga snel aan de poets!
    Kleine man mee naar boven.
    Dan gaat hij op zijn manier altijd helpen zo lief!!!

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    alleerst BB: wat ontzettend klote ! ik had het je zo enorm gegund. heb bijna mijn duimen eraf gedraaid maar dat heeft dus helaas niet geholpen. heel veel sterkte in ieder geval (& toch nog een beetje een fijne vakantie toegewenst, ondanks alles !) *knuffel*

@ mamavanjoshua: dat van jou ken ik juist niet. heb het even snel opgezocht, maar dat lijkt me ook niet echt fijn om te hebben. heb je er veel last van ?

@ Kit: bijjjjjna is nog niet helemaal haha :)

@ hier: het is vandaag knuffel dag jeej ! haha. hoop dat manlief hier ook zin in heeft aangezien hij zich vanmorgen heeft verslapen (wekker vergeten te zetten) en daarom erg chaggi is ! :p misschien vrolijkt het hem op hihi
    heb trouwens wel last van zeurende pijn, nouja echt pijn niet, maar het zeurt in mijn lies...

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ mamavand: JEMIG wat ben je actief haha... nouja heel veel succes met alles wat je nog wilt doen... ik heb net boodschappen gedaan, het huis gestofzuigd & gestofd. gister heb ik de ramen al gedaan... verder ga ik eigenlijk niet zoveel doen denk ik

12. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Wat naar om te horen Betty!! Zoals anderen ook zeggen, is er nog kans op een wonder / dat het toch goed gaat? Een dikke knuffel in ieder geval!

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    BB een heel dikke knuffel voor jou!

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #1014 Mompelientje, 18 jan 2012
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
    Het is pasen voor mij. Alleen negatieve ovu-testen de afgelopen 4 dagen (vanaf de 10e dag getest 2 keer per dag). Ik snap er niks van want normaal heb ik een knallende op de 12e en 13e dag.

Moet wel zeggen dat ik gisteren een enorme steek had en enorm moe voelde die dag.

Ik heb vandaag getempt, een thermometer meteen in m'n kont gedaan toen ik wakker werd. Maar het blijft 37 graden. Is die thermometer stuk ofzo? Hij geeft 4 dagen achterelkaar 37 graden aan.

Ik had beter op moeten letten op m'n Engelse lessen vroeger :(

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey lieve meiden..

Allereerst lieve Betty:
    Betty.. NEEEEEEEEEEEEEE meid!! Lieverd, dit meen je niet!! Ik heb hier geen woorden voor:( Wat onzettend klote!! Jeetje mina.. ik baal zo ontzettend hard:(:(:(:( Een hele, hele dikke knuffel meis..
    -----------------------------------------------------------------
    Kit.. Nog even wachten meis en je zult meer weten. Hopelijk kunnen
    jullie dan snel de goede richting op. Fijn dat je man vrij is, zeker voor morgen! Succes dan vanavond, zal niet zo heel erg fijn voor je zijn dan:( met dat beurse gevoel..

Babyengel.. Gelukkig was het lekker haha. Jaa idd erg grappig ja:p
    Vind het zelf ook erg leuk om nieuwe dingen uit te proberen qua eten en houd me niet zo aan recepten, geef er vaak me eigen draai aan:)

Almi.. Haha sorry moest even stiekem lachen om je berichtje wat je vertelde over je dochter. Wat zijn kindjes soms wijs voor hun leeftijd en wat zal jij even raar hebben gestaan daar..

Lianne.. Wat leuk dat je Zumba hebt voor op de Wii. Ik wilde eerst gaan Zumba-en ergens hier in de sportschool, maar had niemand om mee te gaan en dat vind ik dan niet zo leuk. Ik wist niet eens dat dat er was voor de Wii, en het is nog ploeteren ook? Haha wat leuk zeg!!

Mamavanjoshua.. Knuffelen kan geen kwaad toch haha:p Gewoon doen hoor en die testjes komen vanzelf wel. Haha ook zo'n pannenkoekenetr dus je zoontje? Ik stond echt versteld ervan.. ik eet er zelf 3 en zo'n klein meisje eet er gewoon even 2 op zonder moeite + nog yoghurt na!

Hellen.. Jaa dat zei ik ook al tegen manlief: wacht maar totdat ze 2 is:p Zolang ze dat nog niet is, vind ik het heerlijk zo hahaha:p

Susyq.. Werkse en heel veel plezier bij de film vanavond. Naar welke film ga je?
    Edit: heb het al gelezen hihi! Leuk ja, tenminste..als je verschillende verhalen zo leest..:) De een is positief, andere zijn negatief..ach je moet het zelf ervaren denk ik

Solana.. Spannend zeg voor je kids met de cito toetsen. En wat een vervelend verhaal zeg van die juf op de vorige school, dat kan heel veel indruk maken op een kind.

Mompelientje.. Doe lekker rustig aan meid

Isis.. Gelukkig was het een geslaagd recept:D:D

Mamavand.. Zoo jij bent druk aan de poets. Succes..

Zo ben weer bijgelezen..
    Hier: weinig nieuws..
    Vind het gewoon zo klote voor Betty:(:( echt!

16. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Renske, ja die juf had veel indruk gemaakt op mijn zoontje. Op de 1e schooldag van deze nieuwe school vertelde hij ook tegen mij (heel verbaasd) dat de juf helemaal niet boos was geweest. In zijn ogen was het dus schijnbaar normaal dat een juf boos doet tegen de kinderen. Ben dus heel erg blij dat ze nu naar een andere school gaan. Mijn zoontje heeft al veel meer zelfvertrouwen gekregen sinds hij daar is.

Zo, de boodschappen zijn in huis. Wat een drama zeg, de hele supermarkt vol met bejaarden die allemaal met hun folder rondliepen pfff. Maar gelukkig heb ik het weer gehad. Net even gestofzuigd en nog even dan kan ik mijn mannetjes weer ophalen.

@mamavand, wat ben jij goed bezig zeg. Als je klaar bent, mag je hier wel verder hoor hahaha.

@Mompelientje, er staat in het engels dat er 1 dominante follikel is hoe dichter je bij je ovulatie komt. Deze zal dan een ei vrij laten komen. Heel soms zijn er 2 follikels en dan krijg je een tweeling.

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Solana.. Jeetje wat heftig zeg, dat een juf aldoor boos was op de kids en dat de kids dat als 'normaal' gaan ervaren. Wees maar blij dat ze nu op een andere school zitten dan ja! Kindjes kunnen zo onzeker worden dan he, echt zielig:(

18. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Neeeeeeeee. Betty!!! Dit meen je niet. Ik weet niet wat ik moet zeggen!! Heeeeeel veeeeel sterkte. Dikke knuffel

19. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Noorus, ik temp om 7.15 uur. En heb vanochtend (mijn thuiswerkdag dus ik kon eigenlijk later opstaan) ook op dat tijdstip getemperatuurd, omdat ik merkte dat op dagen dat ik langer slaap mijn temperatuur gelijk omhoog schiet. En als ik het wel heel consequent doe, de temperaturen best bij elkaar in de buurt liggen. Dus ben benieuwd of ik straks de eisprong mooi ga zien in de grafiek. Nog een paar daagjes wachten...

Hier vanmiddag lekker vrij na een ochtendje werken. Straks een megalading boodschappen doen. Vier komend weekend verlaat mijn verjaardag en krijg allemaal eters, dus even voldoende inslaan..

20. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hey meis...dit is écht K met een *!!! Pfff...wat een tegenvaller weer! Weet er even niet veel op te zeggen...:(
    Hoop voor je dat het snel op gang komt.
    Sterkte lieverd!

Hele dikke knuffel!!
    Liefs D.

Deel Deze Pagina