NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hier ook last van schoonmaakdrang!! Alles op de kop gehad, leek wel grote schoonmaak! Maar idd lekker fris weer.
    Hopelijk helpt het toespreken en zwemt nou nét die éne naar jouw ei! Zou heel erg fijn zijn! Ik wens het je! Nu dus wachten en duimen draaien...;)

Liefs D.

2. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Zekrrrr:D

3. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @missillie; heb gisteren de shorty nog gekeken op de website... Zeer spannende aflevering vandaag....

4. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    @Betty; Meid ik zit je verhaal met tranen te zelen...! Wat ben je toch een moedige en sterke vrouw! diep respect voor jou!!
    Een lastige keuze lijkt me, maar zeer bergijpelijk om even een break te houden. Wat je zegt, je bent met niets anders meer bezig...Geneit lekker van je vakantie in Californië, wil ik zo graag eens heen dus lees graag je verhalen!

Voor nu heel veel sterkte en een hele dikke knuf!
    Liefs D.

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi meiden

poeh wat was het weer veel :D

behappy@ goh , wat schrikken zeg , heel veel succes met de uitslag bij de cardioloog

mamavand@ wat fijn dat je je toch wat beter voelt en jeee wat heb jij je best gedaan met schoonmaken vandaag:$

rensje@ welkom

lianne@ zumba op de wii lijkt me ook wel leuk , ga toch eens even surfen op het net en kijken wat het precies is en hier geen gtst fan

kit@ succes morgen en hopelijk wat goed nieuws, wat naar dat de gemeenschap pijnlijk is vanwege de endometriose waarschijnlijk

baby engel@ je temp nou zeg , ben wel benieuwd naar die van morgen

mompelientje@ goh bij jou wil het ook niet lukken ,wat raar van je temperatuur , je weet nu wel hoe je moet tempen toch

isis@ ik snap het niet , heb je een positieve zwangerschapstest gehad vandaag:(

carmen@ hier nog geen ei , wel de laatste resten van de ongi

bb@ ik kan me voorstellen dat je aan een break toe bent , 4 x is niet niks:( , ik ben wel blij dat je blijft meeschrijven en dat wij binnenkort toch kunnen lezen dat er een bb baby onderweg is

hier@ nou ik heb nog nooit zo'n makkelijke ongi gehad zeg
    het is al bijna over amper 4 dagen , normaal altijd een dag of 7 heel heftig , darmkrampen , hele dag op de wc en nu niets van die aard
    wat rood bloedverlies , niet eens stolsels , ik snap er niets van , maar mij hoor je niet klagen hoor;) op naar het ei

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty.. Meis wat heb ik toch een respect voor jouw. Hoe jij met situaties omgaat, hoe jij verder kijkt.. vele kunnen een voorbeeld nemen aan jouw.
    Ik begrijp je goed in je keus, en je verdient het dubbel en dwars om te genieten van je rondreis. Het mag niet weer verziekt worden. En je bent altijd welkom hier! Of je er nu voor gaat of niet, ik vind je in ieder geval super dapper.
    Hele dikke knuffel meissie

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lianne.. Hier ook een GTST kijker..
    Nog meer mensen die mee gaan doen aan de IQ test vanavond? wij gaan misschien mee doen.

Ik ben er morgen weer meiden

8. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @carmen, hahaha ik dacht al wat is rooster? Maar mijn test is ook nog niet op z'n donkerst hoor. Maar dit is de 3e dag dat ik getest hebt en ik zie het streepje donkerder worden. En hij is bijna net zo donker als de controlestreep. Dus het gaat de goede kant op. Voor de zekerheid maar alvast knuffelen.
    (trouwens als ons zoontje een meisje was geweest zouden we haar Carmen Solana noemen, een combinatie van onze gebruikersnamen hier. Vond ik wel grappig).
    Succes met knuffelen!

@Spinnekop, heerlijk zo'n menstruatie zeg. Altijd fijn als het snel over is.

9. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@solana, was een mooie exotische combinatie geweest, carmen solana :)

10. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vond ik ook Carmen:)

Ik ga afsluiten. Lekker even douchen en dan tv kijken en knuffelen!!!
    Morgen weer aan het werk, dus ben er aan het eind van de middag weer. Fijne avond allemaal en alvast welterusten!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Dream4: opzich kon ik toen nog wel gewoon mee doen, had alleen vaak dingen gekneusd. Omdat ik zo vaak door m'n enkels ging, moest ik toen naar een orthopeed die toen zei dat ik steunzolen moest. Deze heeft toen ook verder gekeken en zei toen dat ik teveel ruimte in al m'n gewrichten had. (hypermobiel was toen nog niet gezegd) Als ik ondanks de steunzolen er later alsnog doorheen zou gaan, moest ik geopereerd worden en dat was in 2009...
    Tja, ik moet toch door en dankzij de medicatie kan dat ook... Ik heb een tijdje aan Zumba gedaan, wat ik nu echt niet meer wekelijks kan, heb het stop moeten zetten. Dat was de enige sport die ik leuk vond en daarom heb ik 'm nu op de Wii laten bestellen, zodat ik deze op mijn goede dagen kan gaan doen.

@ Mamavad: whahaha, ja goed wakker was ikke he? ;) Natuurlijk snapte ik wel wat je bedoelde, maar kon 't ff niet laten lol.

@ Hellen: ja das niet fijn... Ik heb operatie aan m'n enkelbanden (rechts) gehad en gelukkig *afklopt* tot nu toe nog niet weer doorheen gegaan...Mijn heupen staan niet recht, waardoor het vaak lijkt alsof ik scheef loop, terwijl ik voor mijn gevoel recht loop hahaha. Dit gebeurd vooral als ik moe ben zijn we tijdens mijn revalidatie achtergekomen. Verder heb ik er nu extra last van, nu 't weer kouder is... Ik moet eigenlijk mijn fysio weer oppakken... had training bij de fysio om de spieren sterker te maken, maar omdat ik 45 min. heen en 45. min terug moest fietsen hebben we van beide kanten besloten tijdelijk te stoppen, omdat het anders gewoon teveel werd. Nu ik geen werk meer heb, zou ik 't langzaamaan weer op kunnen pakken...

@ Lianne: waar moet je zin voor maken? Stofzuigen of nadat je mannetje ze toegesproken heeft? Hahahaha... ben beetje melig sorry...
    Ik was idd net GTST aan 't kijken...

@ Suusje: dat snap ik ook niet hoor... mijn zusje is ook "per ongeluk" zwanger en als ik dit dan lees dan kan ik er echt boos om worden...

@ Kit: wat voor werk doe jij dan? Ik weet niet of je dat al verteld had, zo wel dan heb ik 't vast gemist...

@ BB: ik wil even zeggen dat ik enorm veel respect voor jou heb! Hoe jij dit oppakt, vind ik echt heel erg knap. Ik had allang stilletjes in een hoekje gezeten als een klein muisje...
    Ik denk idd dat je er nu goed aan doet om nu rust te pakken en na april naar het ziekenhuis te stappen...
    Ik hoop dat je lichaam het nu ook allemaal zelf gaat doen... en snel ook, zodat je niet lang hoeft te wachten...
    Nogmaals een hele dikke knuffel meid!
    Ik ben het dan ook eens met wat Illie zegt... verdriet word dragelijker als je het kunt delen en dat kan je hier dan ook zeer zeker! We zijn er voor je.

@ Carmen: hier moet ook nog steeds de paashaas komen...

@ Spinnekop: lekker hoor zo'n korte menstruatie hahaha... wie weet was 't wel helemaal geen menstruatie ;)

@ Renske: nee hier kijken we Paranormale Kinderen...

Hier was de ovu-test hetzelfde als vanmiddag, dus morgenmiddag bij m'n vriendin nog maar een keer testen... Neem m'n test wel mee en een bakkie mee en klaar :D...

M'n kleine mannetje was vandaag op de versiertoer... Jeetje wat had ik 'm vandaag graag achter het behang geplakt... Jeeeeeeetje wat kunnen ze vervelend zijn als ze niet geslapen hebben zeg... pffffff

12. spinnekop

mamavanjoshua5109@ ik vrees dat het wel een ongi was , helder bloedverlies teveel voor een zwangerschap ;)
    een ongi die ik elke maand wel wil (liever zwanger , maar als het moet;))

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Spinnekop hahaha, had gekund toch? ;)

14. spinnekop

was het maar waar::)
    de ongi kwam ook een week te vroeg , dus ik dacht eerst nog dat het een innestellingsbloeding was , dus de teleurstelling was wel groot

hoe oud is jouw zoontje eigenlijk

15. spinnekop

wat is het rustig:(

overdag kan ik minder vaak de laatste tijd en nu is mijn man nog steeds aan het werk;) dus ik dacht ik ga een kletsen

16. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Het verschilt per avond hoor... Toevallig vanavond een rustige avond dus....

17. @ Almi
    Haha, nou jouw dochter wilt ook wel heel graag een broertje of zusje zo te horen :D super schattig!

@ Betty
    Wat klink je ontzettend sterk zeg, respect voor jou. Misschien is die keuze wel een goed idee dat jullie iig kunnen genieten van die vakantie. Even bijkomen van alles ook. Sterkte er mee.
    Maar waarom IUI of ivf/icsi als ik vragen mag?

@ Carmen
    Oh ik word ook altijd gek van die correcties, kan je dat niet uit zetten? Ik begreep 'm al niet, streep op een rooster.. :p

@ Diana
    Nog steeds geen ongi bij jou? (of posi test ;))

@ Hellen
    Hoop dat de rugpijn van je man op tijd van zijn rugpijn af is.
    Jij ook zo'n slecht etend kind? Hier gaat dat echt in fases.

@ Kit
    Spannend morgen. Oh jij ook altijd een gyn die uitloopt? Ik dacht iedere keer 'ik ga volgende keer gewoon een half uur later'. Fijn weekend alvast met je man :D
    Haha noem jij het coïtus.. kijk je toevallig ook The big bang theory? :D

@ Lianne
    Dat was een vroeg eitje voor jou. Vul jij je ovutesten niet in bij FF? Hopelijk is er een zaadcelletje zo verstandig geweest om je ei te bevruchten :cool:

@ Mamavand
    Zo jij bent actief geweest vandaag! Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk?

@ Mamavanjoshua
    Welke ovutesten had je nu gekocht? Ze werken een stuk beter zo te lezen :p wow jouw zoon is ook een goede eter. Die van mij lust alleen brood ongeveer (en tomaten..). Jouw zoon was vandaag ook helemaal in zijn 'irritante element'? Wou die van mij vandaag ook achter het behang plakken.

@ Mompelientje
    Haha, niet opgelet op school vroeger? :p Alleen de beste follikels groeien door in je eierstokken en uiteindelijk is er 1 van de beste kwaliteit en die is dan dominant.. dat is degene waar een eitje uit springt. Jouw eitje moet nog komen!

@ Solana
    Da's ook niet normaal als een juf alsmaar boos is.. gelukkig zitten ze nu op een betere school! Leuk he die oudjes in de supermarkt.. ik ga meestal 's avonds, dan zijn ze er niet :D

@ Spinnekop
    Fijn en kortere ongi, ben je normaal gesproken zo ontzettend heftig ongesteld dan?

@ Suusjelove
    Dat vraag ik me ook altijd af, waarom moet de één zoveel pech hebben terwijl de ander zwanger raakt en het niet eens wilt? 'T is zo oneerlijk verdeeld in de wereld.

Hier vandaag een kind dat constant aan het klagen is over alles.. Vanmiddag was hij in paniek, helemaal overstuur van de stofzuiger, bleef maar huilen.. hij was gewoon oververmoeid terwijl hij eerder niet wilde slapen. Zucht, die peuterleeftijd is soms best pittig. Hij vindt ook dat hij de hele dag op de iPad mag zitten ;) morgen weer werken, dat heb ik soms wel even nodig dat ik dan even niet bij hem ben.

Verder hier nu soms al de zenuwen of het ooit nog een keer zal lukken, en wanneer dan. Pff.. wat zal ik blij zijn als ik klaar ben met kinderen ;):p

18. spinnekop

hij was gewoon oververmoeid terwijl hij eerder niet wilde slapen. Zucht, die peuterleeftijd is soms best pittig. Hij vindt ook dat hij de hele dag op de iPad mag zitten morgen weer werken, dat heb ik soms wel even nodig dat ik dan even niet bij hem ben.

haha hier precies hetzelfde :;)

mijn ongi's zijn een hel (ik heb endometriose)
    zwanger zijn is de beste remedie;)

19. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Lieve Betty,

"Nogmaals bedankt voor jullie steun lieve meiden! Ik realiseer me gelukkig ten alle tijden dat er écht nog ergere dingen zijn die kunnen gebeuren, dus ik hou de moed er in en ik hou mijn hoofd omhoog. Ook dit overleven we wel weer…"
    ..en dat sleept jou ook hier weer doorheen.. Als je wilt spuien of huilen, of zelfs schelden.. Je weet me te vinden! Sterkte lieverd!!

@Lianne Hier ook een trouwe GTST kijker. Wat een verhaallijn momenteel he? Pf, ik word er ook bijna hypochonder van :p

@Spinnekop Lief van je! Dank je wel. Fijn dat je ongie meeviel :) Ik wens jou een mooi en vruchtbaar ei!

@Renske Ik doen niet mee hoor. Ik val altijd door de mand met zulk soort dingen. Zo slim ben ik kennelijk niet haha

@MamavanJoshua Wel al verteld, maar in het vorige topic en daar kwamen wij elkaar niet tegen ;) Ik heb mijn eigen bedrijfje in grafisch ontwerp en fotografie.
    Ik ben ook wel benieuwd hoe oud je zoontje is! Mijn Joah is 17 maanden. Zonder slaap zijn ze inderdaad niet te genieten!

@Babyengel Jaaa, geweldig!
    ..en ik noem het doorgaans niet zo hoor :D Er zijn zoveel synoniemen dat ik elke keer maar iets anders op gooi :p

Haha prachtig trouwens, die kids allemaal op de iPad. Die van mij heeft ook iets met technologie hoor. Afstandbedieningen, telefoons en computers, dat is het einde!

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@mamavanjoschua
    hahah idd ik zou eerst nog typen van wat bedoel je!!
    aar toen viel het kwartje!
    hahahaha

@babybengel mijn zoontje word de 21ste 20 maanden!

@ all meiden hoe is het hier???
    De meeste hebben hun ei zeker al gevonden??
    Hier nog lange niet!
    Ongie is wel bijna over!
    verder ben ik vandaag lekker aan de poets geweest.
    Morgen vroeg krijg ik visite en morgen middag als mijn man thuis is moet ik nog even een huisje poetsen.
    en dan avonds even boodschappen doen!
    En vrijdag ga ik naar een vriendin!
    verder geen plannen.

@bb
    Meis ik weet niet, ik las dat je zelf ook al veel ervaring hebt.
    Maar ik het niet juist verstandig dat je misschien wel een keer een curettage krijgt!
    Zo dat je misschien echt goed schoon bent?
    Ik heb namelijk ook wel gehoord van meiden die keer op keer een mk kregen omdat hun bm gewoon niet schoon was??
    Ik weet het zelf niet, maar misschien is het wel verstandig een keer na te vragen aan een gyn!
    want als ze het wel weg halen kunnen ze het ook onderzoeken??
    !!
    Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt
    heel veel liefs en dikke knuffel!

@ kit
    meis ik lees van alles maar heb het niet 100 % meegekregen wat er met jou aan de hand is??
    Ik wil je in elk geval heel veel succes wensen morgen!
    En sterkte.
    Liefs mamavand

Deel Deze Pagina