Hey lieverds! Vandaag m'n piek en m'n ei gevonden! En dat is ontzettend raar! Want ik denk dat de hevige buikpijn ovulatie pijn is! Nu is het zo dat ik mijn man had gereserveerd van zaterdag tot de dinsdag en dat hij allemaal nu afspraken heeft staan met zijn vrienden! Ik heb hem getext dat hij huiswerk moet doen zodra hij terug komt van werk. We gaan een vluggertje doen en dan gaan we naar de Games workshop (Warhammer en tinnen soldaatjes schilderen) LOL. @ Kit Succes bij de gyn. @ cvo ik kan vandaag niet game snifff!! Stomme patch! En gisteren maakte me ik te druk over waar m'n ei was gebleven en m'n mannetje me knuffelen maar ik was te waterig als een waterijsje susyq: als sperma zolang leeft had ik allang een dikke buik! Maareh wonderen gebeuren! Laten we hopen meis! <333 @ remember: da's gek he? Sperma heeft miljoenen zaadjes en ik heb een dikke ei maar wanneer worden ze samengesmolten? @ BB Ik denk aan je. Wil je knuffelen. M'n hand tegen je gezichtje houden en een kus geven... @ Iedereen Over mijn temp gebeuren en het blijft 37 graden. Ik snap er geen drol van. Ik word wakker, steek de thermometer in m'n kont, het zegt piep en het blijft 37 graden.
Goedemorgen meisjes... Hier officieel op het wachtbankje... Ovu.testje was nagenoeg weer wit gisteren... Een heel licht streepje... Dus ben benieuwd wanneer FF mn kruis gaat zetten.. Gisteren toch nog maar ff 'geklust' of geknuffeld, hoe je het maar wilt zien... hahahaha.... Moet wel zeggen dat we er nu wel wat anders tegen aan kijken omdat we doorgestuurd zijn naar het ziekenhuis... Wat rustiger op de een of andere manier denk ik.... Kit; Denk aan je vandaag!!! BB; Ook jij bent in mn gedachten... Als ik er nog weer aan terug denk.... Krijg ik nog steeds tranen in mn ogen.... Rens; jouw ei komt er binnenkort aan of niet???? Mompelien; rustig aan meis he!!! Kop op... CVO; jij mag bijna naast me komen zitten op het wachtbankje... Remember; Doet je ei raar??? Hopelijk heb je vandaag meer duidelijkheid.....
@ Mompelientje: ow jeetje meid toch... wat vervelend om te horen. Maar misschien ben je als je eenmaal bij de gyn bent wel heel snel zwanger . Hahahaha, huiswerk... LOL... Ik ga mijn man vandaag ook nog even een smsje sturen hahaha... @ Remember: ach wie weet is er een zaadje snel genoeg geweest bij jou . @ Susyq: jij ook goedenmorgen . Ow gezellig de film. Jammer dat de test nog negatief was... Hier is dat ook nog zo... ik moet vanmiddag weer testen... @ CVO: met de test van gisteren, deze gaf wel een streepje aan, maar (nog) niet positief. Straks rond 12.00 uur dus weer testen bij mijn beste vriendin... Ben de hele dag daar... Ik heb nog steeds buikpijn onderin... en een beetje drukkend gevoel. Gisteravond kreeg ik dat ineens en kreeg het daarbij ineens heel erg warm. Weet jij toevallig of dat iets zegt? Oooow spannend meid!! Ik hoop dat je posi test . @ Lianne: succes met wachten meid! Hier nog steeds wat last van de buik. Kreeg gisteravond in bed ineens kramp in m'n buik (onderin) met een drukkend gevoel onderin. Daarbij kreeg ik 't ineens heel erg warm. Had gewoon enorm rode wangen. Iemand enig idee of dit iets met een eisprong te maken kan hebben? Ik let nu overal op natuurlijk, omdat dit voor 't eerst is dat ik écht m'n cyclus volg... Ow en in welke tijden kun je een ovu-test doen? Ik hoor altijd dat je het beste tussen 11 en 13 uur kunt testen, maar is dat echt waar? Ik ga er nu vandoor, maar probeer (als 't lukt met de verbinding) op m'n BB nog even langs te komen... Liefs en fijne dag allemaal!
\ hahah grappig maar wel leuk toch!? Ik ben ook ingeleid en ons mannetje moest dus ook komen op 21 mei! hahahah
kit succes! bb ik denk aan je meis!!! @ all meiden hier gaat het goed. Net even de was gevouwen en gestreken en opgeruimd. en de volgende was alweer aan! Vogels eten gegeven en de boodschappen gehaald. nu krijg ik zo visite! Nou meiden fijne dag allemaal!
Een ovutest kun je volgens mij de hele dag doen, als je maar met een aantal zaken rekening houdt: - in principe niet je eerste ochtendurine - elke dag zo rond hetzelfde tijdstip - voor die tijd twee/drie uur niet drinken Ikzelf hou altijd het tijdstip aan dat ik ongeveer uit mijn werk kom (ben uurtje of vijf thuis, dus vanaf twee uur niet meer drinken). En oh ja, ik had het een paar weken geleden (vorige cyclus) ook een aantal dagen extreem warm. Was toen alleen ook niet fit. Ga deze ronde eens in de gaten houden of dat weer gebeurd. Ik noteer alles wat me opvalt in de app van Fertility Friend
Goeiemorgen meiden! Tweede keer tempen zit erop @ Mompelientje, wat balen meis! Maar waarom niet klaarkomen ivm jouw afscheiding? Heb je je man de thermometer even laten testen!? @ Kit, succes zo! @ Remember, raar alsnog een knaltest! Ik snap soms niks van wat ik hoor over die ovutesten hoor @ Susyq, jammer van de film niet wat je ervan gehoopt had dus?! Plezier vanavond! @ Lianne, succes op de wachtbank! Pfff hier duurt dat nog wel even! @ Mamavand, normaal gesproken stond ik bovenaan in de NODlijst, laatste helft van de maand. Dit is nu wel even anders Trouwens heel raar, ongi is nauwelijks ongi. Heb wel bloedverlies gehad, maar das te verwaarlozen. Nu is het vooral bruinig en tampon niet eens meer nodig Raar!
Hé meisjes, Ik denk ook aan jullie! Vooral aan Kit vandaag. Succes bij de gyn meis! @Babyengel: om je vraag te beantwoorden: ik heb nu 4 miskramen in 10 maanden gehad. In het ziekenhuis zijn we helemaal onderzocht en daar is de officiële conclusie: botte pech. Je wordt te makkelijk zwanger. Het kan volgende keer goed gaan maar het kan ook nog 10 keer misgaan... Blijven oefenen. Je begrijpt: ik heb weinig zin in nog 10 van deze dingen. In België zijn ze veel verder met onderzoek en daar geloven ze dat ze met IVF of ICSI de betere (levensvatbare) vruchtjes er uit kunnen selecteren. Dat wil ik in de loop van dit jaar wel proberen. Dat het zo niet verder kan staat voor mij vast. @mamavand: ik heb tot nu toe elke keer netjes een inwendige echo laten maken in het ziekenhuis en mijn baarmoeder is telkens weer mooi schoon. Dan heeft een curettage dus echt geen zin... Ik kreeg zelfs het dubieuze compliment dat mijn lijf heel goed is in miskramen en het steeds zo goed opruimt. (hmmm) Ik kan alleen maar bidden dat dat nu weer zo zal zijn... Hier: vanmorgen werd ik wakker met ernstige krampen, dus ik dacht: nu begint het! Waren het mijn darmen (zucht) Heb ook nog steeds pijnlijke borsten dus die Utrogestan is duidelijk nog niet uitgewerkt. Kan weer niks anders dan afwachten... Ben heel angstig voor de mogelijke pijn die ik misschien nog ga krijgen. Bah. Ga vandaag nergens heen zonder doos feminax...
@BB Hoop dat de pijn je bespaart blijft.. Je hebt wel al genoeg mee gemaakt... Dikke knuffel... En een verstandig besluit dat jullie naar Belgie gaan.. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is.... Net zoals Aloha.... @Kit heel veel succes.. xx
@ mompelientje iig je ei gevonden en laat je man goed zijn huiswerk doen! ik probeer vandaag weer te gaan Simmen @ Lianne jaaa ik kom eraan hoe je het plekje warm @ mamavanjoshua ben benieuwd naar je test vanmiddag, en over dat warm..geen idee heb ik nooit
@CVO dat ben ik ook aan het doen... Had eigenlijk vandaag vrij en dinsdag al alles gepoetst dus tijd om te simmen... Maar moet werken... Wel morgen lekker vrij...
@ cvo: wij hebben gister niet geknuffeld ! :O we gaan vandaag denk ik knuffelen ! @ kit: succes vandaag ! @ hier: lekker rustig... heb niet zo heel veel te melden eigenlijk. ben aan het wachten op mijn ei...
ja heel irritant, van mij mag die wel snel komen... nouja zo heel lang hoef ik (als het goed is) ook niet te wachten... maar dan wachten we maar samen, ook gezellig !
@mamavand: wat ben je actief geweest voor 10 uur 's ochtends... poe! respct! Vandaag mijn vrije dag, dus nu eens tijd om dit forum bij te houden. het gaat steeds zo snel. sinds gister avodn alweer 3 pagina's om te lezen... haha. Ik zeg daarom niet zoveel. Lukt me niet zo goed om het doordeweeks bij te houden, tenzij ik vrij ben Gisteren heel licht streepje op ovutest gehad. vandaag dus weer testen, ben benieuwd wanneer de paashaas komt . Hoop in t weekend, dat maakt t altijd lekker makkelijk. Ik ga maar eens 'opstarten'. Oftewel, douchen, aankleden en alle klusjes doen. haha. Heb het altijd even nodig om op te starten inmiddels al half 12... hahaha.
Meiden, Ben net gisteren ongi geworden, dus kom bij deze NOD lijst (kan nog net) mijn nieuwe NOD is 15 feb, 7e ronde, 1ste kindje.