NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (5) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. (7) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (3) Kit - 5e ronde - 2e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Isis857 - ?? (2e ronde na vmk) - 1e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (6) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (4) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje Totaal 59 zwanger (0), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
Nu nog even verder reageren: Kit: heel veel succes vandaag bij de Gyn! BB: veel sterkte nog en goed dat je tzt naar België gaat! Snap dat je dit niet nog een keer wilt meemaken! Dames die op ei wachten: succes met het vinden en plezier maken! Iellie: geniet van je vrije dag en hier ook laat op gang hoor Lianne: op het wachtbankje Goed dat jullie rustiger erom waren, misschien gaat dit goed werken en hoef je niet naar het zkh! Mompelientje: balen dat het niet gelukt is! Lees uit je verhaal dat dit vaker gebeurd? Er zijn vrouwen die van voorvocht zwanger raken... Hopelijk gaat het vanavond lukken! Hier lekker vrij! Maar er moet nog wel het een en ander gedaan worden in huis:x Fijne dag allemaal!
Heey Lieverds.. Kit.. Ik denk aan je meis Lianne.. Wat spannend he in GTST! Vind het zo sneu dat Nout dood is Je zit nu dus officieel op het wachtbankje, spannend. Ik snap wel dat je er nu wat rustiger onder bent, maar misschien werkt dat wel heel goed voor jullie Mijn ei komt volgende week pas denk ik Ach we doen ons best, eerst even oefenen Babyengel.. Hier nog een dametje die gek is op de afstandsbediening en mijn telefoon. Ik heb laatst foto's met haar gekeken op mijn mobiel en dan moet je met je vinger over het beeldscherm schuiven voor de volgende foto, en ja hoor mevrouw zit dat gewoon te doen met haar kleine vingertjes en haar 13 maanden. Wijsneusje Mamavanjoshua.. Jeetje allemaal op de 5e jarig, idd.. hoe krijgen jullie het voor elkaar zeg hahha Wat betreft ovu testen.. Goed om te weten dat je ongeveer 2 uur van tevoren niet moet drinken en plassen. En niet met de eerste urine idd. En probeer zoveel mogelijk rond hetzelfde tijdstip te testen,is soms erg moeilijk met werk enzo.. maar dan krijg je er wel de beste kijk op. Mompelientje.. Balen zeg dat het allemaal wat moeizaam gaat misschien is er toch een zaadje op tijd geweest! Edit: ik lees dat je vandaag nog een kansje gaat wagen. You go girl! Susyq.. Hmm dus de verhalen kloppen wel redelijk rondom Nova, dat het niet heel spectaculair is. Werkse vandaag Betty.. Hopelijk zet het dan maar snel door dan ben je er ook sneller weer vanaf, nu zit je er zo tegenaan te hikken En ik hoop dat ze je verder kunnen helpen in Belgie, want iedere keer horen dat het dikke pech is.. daar heb je niks aan en is op emotioneel terrein ook niet hetgene wat je wilt horen natuurlijk! Ik denk aan je meissie Suusje en dream.. Ik wacht mee op ei! Mama1987.. Welkom en heel veel succes Hier: weinig nieuws.. ik heb alleen al ontzettend veel afscheiding terwijl ik net op dag 7 zit! Phoe niet normaal. Maja vroeg ei of niet.. me cyclus is denk ik toch 31 dagen dus.. wachten,wachten en nog eens wachten. Gisteren iemand nog meegedaan aan de IQ test? Nou, ik vond hem vrij pittig!
@ Betty: dikke knuf..ik begrijp je beslissing heel goed en ben ook blij dat we je toch gewoon tegen blijven komen @ Mompelientje: wat lastig allemaal. Zou hij niet gewoon euhm..wat handwerk kunnen verrichten en dan op het "moment supreme" zeg maar even bij jou naar binnen kunnen gaan ( jah..ik weet ook niet hoe ik het anders netjes zeg) @ tijdstip ovutesten: niet te vroeg, liefst rond de middag. Maar soms houd ik het zo lang niet vol. En rond mijn ei dan test ik soms 2 x per dag, omdat ik eens mijn piek had gemist. @ Fiore, mama1987: welkom! @ KIT: ben zo benieuwd naar wat je te melden hebt! @ Hier: nog wachtend op een ei, wel aardig wat creamy afscheiding al en volgens de laatste keer zou dat over een dikke week zijn. Ik ben toch maar vast aan het testen, want ik wil deze maand echt goed kunnen benutten! Lief is gister hierheen gekomen. Wel gek hoor, dat ie hooguit nog 1 nachtje niet hier slaapt en verder blijft. Maar wel fijn, op meerdere vlakken, zeg maar
@Babyengel; Nee meis, de testen waren negatief en mijn temp stijgt nu eindelijk naar 36.9, dus zal volgende week wel ongi worden...Verwacht niet dat het zaad zó lang blijft leven...hahaha...dat zou een megawonder zijn! Ik wacht gewoon af... Ben hier overigens nu dus wel illegaal...Maar had verwacht dat mijn ei afgelopen week zou zijn en dus begin feb NOD...Maar vlijf wel hier meekletsen hoor als jullie het niet erg vinden. Vindt het hier gezellig en we gaan al even mee samen... X
@BB ik las hier even om te kijken hoe en wat met Diana en dan lees ik jouw bericht. Hoe erg meis!! WEER!! Waarom mag het niet goed gaan? Ik gunde het je zo en nog steeds. Wat moet dit heftig zijn joh. Heel veel sterkte!!!
Hellen.. Ik snap heel goed ja dat het erg prettig is dat je lief nu bij je komt wonen. Je bent er nu voor elkaar, op elk moment.. om er voor elkaar te zijn op de wat mindere momenten en ook op de goede betere momenten. Heerlijk moet dat zijn Diana.. Blijf maar hier kletsen hoor, ook van mij krijg je een verblijfsvergunning
Hoi meiden, hier even kort want moet aan het werk. Het is kloteweer zeg. Heb geen zin, kan me zo moeilijk concentreren en geen idee waar ik dan mee bezig ben. Volgens mij ben ik er nog lang niet. Dat wordt voorlopig ook niet verder gaan met mijn opleiding. Blehh ik baal zo van mijn leven Probeer nu ff mijn schouders eronder te zetten moet toch er doorheen zien te komen. @ Mompelientje Kunnen jullie niet beter zelfinseminatie proberen anders? Gewoon met de hand doen, in een bakje en dan met spuitje of cupje inbrengen. Meestal kan je bij apotheken een kitje kopen.
Hoi meiden, Ik schreef eergister geloof ik dat wat afstand zou doen... Maar omdat ik jullie wil volgen enk ik dan ook meteen, joh kan ik net zo goed even reageren toch? Dus vandaar dat ik toch maar blijf hangen. Ben benieuwd hoe het Kit vergaat bij de gyn...hoopte stiekum dat ze klaar zou zijn...Maar ja nog even geduld en dan horen we wel van haar... Betty; lieverd, hou je het nog een beetje meis? Denken hier aan je hoor!! *Knuf* Evira; Meis hier nog steeds wachten op mijn ongi... Wordt er een beetje moe van, maar het zal volgende week wel komen, want dan heb ik een hele periode overgeslagen. Vreemd genoeg was dat vorig jaar januari ook het geval . De gyn kan dat niet verklaren en ik ook niet! Afwachten dus (omgekeerd wachtbankje hihihi) Maar hoe is het met jullie?? Hoe gaat de contact met de aanstaande nieuwe donor? Ben heel benieuwd en hoop dat het gaat lukken!! Meiden allemaal veel succes met eispotten en knuffelen!! We wachten nu eventjes op Kit... Fijne dag allemaal! Liefs Diana.
Hey meis, Oke nou dat is in elk geval heel fijn dat je lichaam het zelf goed opruimd!!! Ik heb er verder ook geen verstand van maar dacht laat ik in elk geval zeggen tegen je over die curettage! Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen met de pijn! Heel veel liefs en dikke knuffel Heel veel sterkte
Idd meiden hoe zou het met kit zijn??? Ik ben ook wel benieuwd? kan iemand mij vertellen wat er precies met haar aan de hand is? want dat is mij een beetje ontgaan!? Liefs mamavand
Hier net positief getest! dus op naar het knuffelen! Door ons libido deden we altijd alleen op avond van positieve test, maar hebben nu afgesproken dat het toch echt vaker 'moet'. Dus vanavond en dan zaterdag weer, want volgens mij is dat het beste. Nu maar hopen dat we door deze extra inzet wat meet geluk hebben BB: *knuffel* IQTEST: had m graag gedaan, maar wist niet dat ie op tv was. haha.
Heel goed Iellie! Je weet namelijk nooit helemaal precies wanneer je eitje springt! En sommigen hebben ook 3 dagen op rij een pos test... Heb gister iq test wel gedaan enne 123, ben erg tevreden!
Wat zijn jullie toch lief allemaal!!! Tijdens de heen- en terugrit ff snel op mijn telefoon gekeken. Al die succeswensen! Hartverwarmend, echt! Hier inmiddels een hoop duidelijkheid! Ben helemaal opgelucht.. Goed èn slecht nieuws, maar op het slechte had ik al gerekend. Meteen maar door naar het slechte nieuws dan; Ik moet idd geopereerd worden. Helaas dit keer niet via een kijkoperatie want de cyste is te groot. Geen dagopname dus, maar een nachtje blijven. De incisie komt op de plek van het litteken van de keizersnede. Daar zit toch al een jaap, dus ach.. De cyste is dus weer iets gegroeid en moet er binnen nu en drie maanden uit. Dat brengt ons bij het goede nieuws, namelijk nog drie kansen (met deze cyclus meegeteld) om de operatie van de hand te doen. Wanneer ik zwanger ben, zullen de cystes (net als bij mijn vorige zwangerschap) slinken, of helemaal uit zichzelf verdwijnen. Dat zou dus het mooiste scenario zijn! Ik riep natuurlijk heel hard "Ja, dat wil ik!!" Mja, dan moet de natuur wel een handje meehelpen.. Wat betreft de uitslagen alleen maar goed nieuws. Mijn hormonen zijn A-ok en tijdens de cyclus waarin ik bloed heb moeten laten prikken, heb ik een prachtige eisprong gehad. Uitslag semenanalyse, ik quote: " Het zaad is van donorkwaliteit. Uitstekend!" *joy* Mijn baarmoederwandslijmvlies (endometrium) had zich opgebouwd tot een mooie dikte waarin een eitje zich prima kan innestelen. In het midden van de baarmoeder was een donkere vlek te zien. Dat is volgens de gyn vruchtbare afscheiding. Er was geen eitje te zien, dus die is zeer ws nèt gesprongen. Nu snap ik geen kont van mijn temp op het moment, dus daar kan ik weinig aan aflezen.. De gyn was zo tevreden over ons gynaecologische totaalplaatje (los gezien van de cyste en eiblaasjes), dat hij IVF nog even uit wil stellen. Hij denkt dat we, vooral na de operatie, een hele grote kans hebben op een spontane zwangerschap! Ooooh, zo gelukkig met die uitspraak!!!! Bij thuiskomst Joah op bed gelegd en het met man gezellig gemaakt in de slaapkamer. Nadien nog even blijven liggen met kussen onder kont. Zodoende al onze kansen van deze maand benut! Zou toch mooi zijn als we weer door het oog van de naald kruipen en ermee wegkomen. Lets hope so! Wat een verhaal he meiden. Lief dat jullie zo begaan zijn. Ik ga nu alles even goed teruglezen en op jullie reageren! LIefs voor jullie allemaal!
dat slechte nieuws was je al van uit gegaan inderdaad, volgens mij heb ik je dat al eens zien vertellen dat je dit wel dacht. maar dan het GOEDE nieuws ik ga in ieder geval voor je duimen dat één van de drie kansen benut wordt !! & wat goed dat je gyn zo tevreden was, wat een opluchting ! gelijk hebben jullie om te gaan knuffelen hihi, ik hoop dat er iets moois van komt !