Hey dames... Even een klaagverhaaltje.. Ik had verteld van die prikken toch voor die syndroom?? Nou ik prik netjes elke dag al bijna 2 weken.. Sinds gister kreeg ik een dikke rode jeukende/brandende plek op me buik (waar ik ongeveer prik) maar het rare is, gister had ik rechts geprikt en links kwam die plek... De hele nacht niet geslapen door de pijn, jeuk enz.. Vanmorgen keek ik weer, was het nog erger geworden want t zit nu ook rechts.. Dus ik belde t ziekenhuis, werd ik doorverbonden naar me arts, wordt er niet opgenomen.. Dus ik denk ik bel even de apotheek waar die prikken vandaan komen...Krijg ik te horen, moet je toch echt je arts bellen.. Dus wat ik nu moet doen geen idee.. Ik weet wel dat je er uitslag van kunt krijgen (vertelde de arts) maar dan zoals een muggenbult.. Dit is gewoon 10x erger...Sommige denken een allergische reactie.. Maar ja als me arts niet opneemt kan ik ook niet verder.. Me ha hoef ik niet te bellen, want die wil de moeite niet eens nemen info te lezen over de syndroom..want hij kent het niet, en volgens hem bestaat t niet.. Ik heb vandaag in me been geprikt omdat ik t niet in me buik durf met die plekken.. Ik zal er ff een foto bij doen, dan kunnen jullie t ook zien.. Wat denken jullie?? Bekijk bijlage 216231
@Kit we gaan er gewoon voor zorgen dat je binnen 3 maanden zwanger bent..!!! Speel het gewoon op de laptop... Snap dat op facebook niet zo... @Diana blijf maar gewoon lekker...
Kit.. Jeeeeehhh wat een goed nieuws zeg dat alle waardes goed zijn en dat het zaad van donorkwaliteit is. En heeeeel erg fijn dat je eitje gesprongen is, want jullie hebben goed jullie best gedaan! Die operatie vergeten we eventjes want ik ga er knetterhard voor duimen dat jullie binnen 3 maanden zwanger zijn en dat je cystes dan vanzelf verdwijnen! Ik ben heel opgelucht voor je.. en dat slechte nieuws had je al een beetje verwacht maar dat andere nieuws maakt het toch allemaal weer wat draaglijker Het is dat ik die zwemmers niet van een afstand kan toespreken maar ik had ze dan een zwieber gegeven die zaadjes dan he.. hahahaha! Dikke knuffel meis! Naliey.. Dit lijkt mij, ik ben geen dokter of iets, maar dit lijkt mij een allergische reactie ja! Hopelijk neemt je art snel de telefoon op. Succes
De arts neemt nog steeds niet op, dus ik heb maar een mailtje gestuurd met deze foto erbij...kijken of hij me zo kan helpen..
Naliey.. Goed initiatief van je want dan ziet hij wel direct wat je bedoelt natuurlijk. Ook al neemt hij zo wel op, verwijs hem even naar zijn mail kan ie de foto bekijken. Ohja meiden, ik had het net over die IQ test.. Ik had een IQ van 121, was ik wel tevreden mee
Ja precies, dan hoef ik niet ineens snel vervoer te regelen om van Delft naar het Erasmus MC Ziekenhuis te gaan... Hopelijk mailt hij me vandaag nog terug als ik hem alsnog niet te pakken krijg...Anders ga ik vanavond toch maar ff de hapost lastig vallen..
Hey dames, even snel vanaf mjin werk . Kit wat een goed nieuws toch? Natuurlijk niet alleen maar positief natuurlijk...maar je hebt hier wel wat aan. En je weet nu wat je te doen staat; ZWANGER WORDEN! Renske; Mooie score hoor! Hier nog even wat doen en dan op tijd naar huis. Even een testje doen en dan lekker sporten vanavond.
@ Naliey: ik krijg al jeuk als ik erna kijk. goed dat je dat mialtje gestuurd hebt, nu alleen hopen dat hij reageert & anders inderdaad maar even langs de hap. @ Renske: nice score ! @ Susyq: werkse, testse & sportse !
Wat fijn!! NOU MEIDEN DAN WILLEN WIJ VAST WEL EEN MAANDJE OVERSLAAN OM KIT ALS EERSTE ZWANGER TE MOGEN LATEN ZIJN OF NIET??? Ik wel hoor meis ik hoop dat je snel een knal test hebt!
@cvo, die juf was al aardig op leeftijd, denk dat het tijd voor haar is om met pensioen te gaan. Volgens mij gaat ze dat volgend jaar. Aangezien de school compleet achter de juf staat, heb ik toen besloten om mijn kinderen daar weg te halen. Fijn dat je een positieve ovulatietest had. En nu maar hopen dat je over 2 weken ook een positieve zwangerschapstest hebt. @Mompelientje, fijn dat je je ei gevonden hebt. En veel plezier met knuffelen! @mamavanjoshua, ik weet niet of het met je eisprong te maken heeft. Volgens mij is het bij iedereen weer verschillend. @Fiore: welkom! @Noorus, heb je al een zwangerschapstest gedaan? Misschien was je niet ongesteld, maar is het de innesteling? @BB, ik hoop dat je niet veel pijn zult hebben. Het is al erg genoeg dat het niet goed gaat. Sterkte nogmaals! @mama1987: welkom! @Renske, ik heb niet meegedaan met de iq test, ook niet gekeken trouwens. Wel de uitslag even gezien. @Hellen, wat heerlijk dat het nu eindelijk zover is dat je man bij jullie komt wonen. Geniet ervan! @Diana, natuurlijk mag je hier mee blijven kletsen. Gezellig juist! @Babyengel, knuffel voor jou. Het komt vast wel goed allemaal. @iellie, fijn dat je een positieve ovulatiest hebt. Nu lekker knuffelen. Veel plezier! @kit, balen dat je misschien geopereerd moet worden. Laten we maar hopen dat je voor die tijd al zwanger wordt, en dat het niet meer nodig is. Gelukkig verder goed nieuws voor jullie. Wat een opluchting. @naliey, dat ziet er inderdaad uit als een allergische reactie. Hoop dat je de huisarts nog te pakken krijgt. @mamavand, ja hoor. Ik wel. Zo, ben weer bij. Weer een werkdag er op zitten en nu lekker weekend. Ga zo even mijn ovulatietest doen. Dus die uitslag horen jullie straks. Verder eigenlijk niets te melden.
Ik heb een reactie gekregen van me arts.. Het is gelukkig geen allergische reactie.. Die vlekken kunnen dus inderdaad zo groot worden.. Wat ben ik opgelucht zeg
Even kort... Kit niet leuk dat er misschien een operatie aan zit te komen, maar voor de rest goed nieuws! Fijn dat de rest goed werkt Hoop zo dat je binnen komende rondes zwanger gaat worden! Naliey: hoop dat de plekken snel minder worden en fijn dat je reactie hebt van je arts. Huis is hier schoon Vind dr ook niks aan, maar nu heb ik komend weekend lekker vrij, ga zo een soepje maken en nog wat andere dingen, m'n man is vroeg thuis en ga extra m'n best doen, aangezien we komend weekend gaan beginnen met extra plezier maken Succes met alle eitjes, plezier maken en wachten...
Goed nieuws, ik kan de Paashaad bijna doorsturen, mijn ei lijkt eraan te komen! Op de ovutest is de streep bijna even donker als de teststreep. Dus nog hooguit een paar daagjes en dan schuif ik aan op het wachtbankje. Moeten we een extra bankje erbij pakken of past het nog?
@Kit, fijn dat je nieuws hebt gekregen waar je goed mee uit de voeten kunt! @Naliey, vervelend van je uitslag, maar kan me voorstellen dat het een geruststelling is om te horen dat het erbij hoort. @Dream4, tietpijn kan inderdaad bij de hormonen horen. Dus dan heb je het liever wel dan niet toch? @Veerle, fijn dat je een relaxed weekend voor de boeg hebt. Enjoy!
Hier ook een naderend ei Een beetje twijfel over de ovu test maar denk wel dat ie even donker was. En anders is dat morgen wel het geval. Vanavond maken we het gezellig En daarna ga ik ook op de wachtbank zitten. Gezellig
@ carmen: ja inderdaad, dan heb ik het zeker wel dan niet... (mij hoor je niet meer klagen hahaha) wij maken het gezellig tot dat mijn NOD is... dus we kunnen nog even voort... & dan beginnen we (hopelijk niet) van voor af aan