Lief, maar dan sta ik mijn plaats graag even af aan Betty! Ach weet je wat? Laten we gewoon hopen dat het bij iedereen snel raak mag zijn @Renske Dat maakt het zeker dragelijk! Thanks lieverd!! Mooie score trouwens @Nailey Gelukkig geen allergische reactie, wel balen dat het jeukt/brandt. Hoop dat het snel wegtrekt.. @Susyq Zeker goed nieuws. Ik ben meer dan tevreden. Ik was mezelf al aan het beschermen door een beetje uit te gaan van het ergste. Dit is me 100% meegevallen! Succes met testen! Hoop op een mooie positieve ovutest voor jou! @Solana Daar ging ik gelukkig al vanuit, dus het is alleen maar meegevallen Heerlijk, weekend. Geniet ervan! ..en jij natuurlijk ook succes met je ovutest! Op naar een dikke vette streep! @Veerle Op naar een vruchtbaar en productief weekend! Succes!! @Carmen Is nog zat ruimte voor jou hoor! We schuiven wel een stukkie op Veel plezier dit weekend @Susyq Er wordt wat afgeklust dit weekend ..en uiteraard ook nog plek voor jou hoor Susy! @Dream4 Ik help het je hopen meid! Succes! Eet smakelijk lieve meiden! Mijn man kookt vanavond. Ik zeg: goed geroggeld
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (5) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (3) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje 6. (2) Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Isis857 - ?? (2e ronde na vmk) - 1e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (6) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje 12. (2) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (4) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje Totaal 60 zwanger (0), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven (0)
hey dames ik wilde even heel ego mb onzekerheid delen. soms ben ik zo bang dat ik nooit zwanger zou kunnen worden ofzo ... pff om gek van te worden & dan kan ik ook nog eens heel verdrietig van worden ..
@behappy ik snap je onzekerheid wel. Merk dat ik het zelf bij vlagen ook wel eens zo zie... Maarrrr, in principe hoef jij je nog nergens zorgen om te maken he! We kennen allemaal de staatjes waaruit blijkt dat het meer dan normaal is als het een tijdje duurt voordat het raak is. Dus heb vertrouwen meid! (probeer ik ook ) Het komt vast goed!
Naliey.. Gelukkig maar, hopelijk trekken de plekken snel bij! Kit.. Zeker goed geroggeld een man die kookt was het wel lekker dan? haha Lianne.. Jaaaaa onze bank is heel groot he hahaah je bedoelt de wachtbank, maar onze echt bank is ook lekker groot he Chantal.. Welkom en heel veel succes Behappy.. Kop op meid, ik weet dat het soms heel moeilijk is maar niet opgeven hoor. Het komt goed! Vroeg of laat.. al hoop ik natuurlijk heel erg snel voor jullie Meiden, ik ga zo lekker bankhangen. Morgen weer boodschappen doen met dochterlief, is altijd erg gezellig lekker aan het gillen en babbelen in de winkel..zo lief Ik ben er morgen weer meiden. Truste alvast lieverds
Mijn ovulatietest is weer ietsjes donkerder geworden, maar de streep is nog niet zo donker als de controlestreep. Dus ondertussen maar gewoon doorgaan met knuffelen en wachten op mijn eisprong.
hahahahahaha, ik moet echt enorm lachen om jouw prachtige weergave van het gebeuren Mompelientje! Het zou briljant zijn als je later aan je kind kan vertellen: "ja, ik weet het nog precies, de dag dat je verwekt werd. Het zit namelijk zo..."
Ik wilde net afsluiten hahahahha maar toen las ik het berichtje van Mompelientje hahahah Jij bent te grappig Gelukkig is het toch nog gelukt.. Misschien ontstaat uit deze klunzige seks (zoals je het zelf zegt) een hele mooie baby
hoi meiden mvjoshua@ leuk dat je zoontje op je verjaardag is geboren babyengel@ als ons gezinnetje compleet is ga ik met de gynacoloog praten over het verwijderen van de baarmoeder, welke opleiding volg je eigelijk almi=guusje @ oke , andere meiden niet je naam wijzigen ik hou het niet bij lianne@ succes met je kruis hellen@ fijn dat je man thuis is , meer kans op kindje diana@ ik was vorige maand illegaal , dus blijf lekker kit@ wat een goed nieuws eigenlijk, nog 3 maanden kans dus, ik hoop het zo voor je , ik heb ook zo'n operatie gehad , ik hoop dat het niet nodig is je man was zeker wel trots op de uitslag van zijn zaadjes naliey@ wat fijn dat de arts toch gereageerd heeft , hopelijk trekt het snel weg die vlekken renske@ een iq van 121 , wat heb ik toch een slimme dochter behappy@ wat jammer dat je zo onzeker bent, het gaat vast nog wel lukken , kop op mompelientje@ wat ben je toch een maf kind op naar een baby hier@ ik ben nog aan het werken , ga nog even een uurtje door poeh
De aanhouder wint Mompelientje!!! Hier toch gelijk gehad wat ei wat nog niet geweest, had last in onderbuik en gisteravond sorry klodder slijm, bllleeee en had weer mijn oude vertrouwde ovutesten in huis, toch voor de zekerheid gedaan en controlestreep gelijk aan teststreep, zal morgen denk ik nog wat meer zijn, maar goed dat ik al goed voor m'n mannetje gezorgd had... Straks nog even aan het werk! Dus mijn cyclus is deze ronde korter dan de 48 dagen!!! Ik wacht alles nog even af en kan wrs verplaatst worden op de lijst Mij=blij!
Veerle, lekker goed aan het werk! En goed nieuws dat je ovu gelijk staat als de test streep. Duidelijkheid is erg fijn! Was bang dat we met z'n allen de ei kwijt zijn. Maar opeens! Eventjes klussen en daarna hopen dat we van de zwangerschap kunnen genieten. Maareh, ik heb ontzettende ovulatiepijn. Het doet gewoon enorm pijn. BTW: Ovu-testen zijn op. Ik heb 50 nieuwe besteld...
Goeieavond allemaal, ik zie veel (bijna) posi ovutesten, succes met klussen allemaal! @ Behappy Angst is herkenbaar, ben dan wel meerdere keren zwanger geworden, maar uiteindelijk een kind krijgen is ook een klus hier. Het lukt vast wel. @ Betty Ik geloof ook niet in de conclusie 'botte pech'. Groot gelijk dat je naar België gaat.. hoor daar ook altijd goede verhalen over. Wist alleen niet dat je met IVF dan een grotere kans hebt op een goede zwangerschap. Wat moeilijk dat je nu moet wachten tot je lichaam het afstoot, ergens wel goed dat het opruimen wel altijd goed gaat, maar het is niet echt een compliment dat je wilt horen he sterkte met alles. Hoe is je man er onder eigenlijk? @ Carmen Jee jij ook een ei, kom straks maar op schoot hoor @ Chantal Welkom jij ook al lang bezig @ Diana Ach, ik ben ook illegaal hoor *ssst* en hoop dat je gauw dan ongi wordt zodat je weer verder kunt.. zaad kan wel 5 dagen blijven leven in de vrouw he.. @ Hellen Haha, ik herinner me net, dat jij vroeger wel eens een topic hebt geopend dat het natte kruizen topic heette.. Deze maand kunnen jullie vast goed benutten @ Kit Wat een goed nieuws dat het zaad èn jouw hormonen goed zijn, en je baarmoederslijmvlies klaar voor een bevrucht eitje Hoop dat je gewoon lekker zwanger bent en niet geopereerd hoeft te worden aan die cyste! @ Mama1987 Welkom en jammer dat je ongi bent, succes deze maand iig! @ Mamavanjoshua Zou kunnen dat het van je eisprong kwam, merk het zelf niet dat ik het dan warmer heb maar heb dan wel ook een drukkend gevoel in mijn buik. @ Mompelientje Fijn dat het je man toch nog is gelukt! Haha echt grappig dat jullie van die game-nerds zijn.. @ Naliey Wat een akelige vlek was dat, is ie nu minder geworden? Gelukkig was het niks ernstigs. @ Renske Trekt jouw dochter ook het liefst allerlei spullen uit de rekken? Mijn zoon loopt het liefst met zo'n klein wagentje voor zichzelf, zo schattig Misschien voor jou deze maand wel een 28 dgn cyclus als je nu al veel slijm hebt? @ Veerle Klus-ze vanavond, zie een posi ovutest op je chart staan? Hier moe, gaap.. straks op tijd naar bed denk ik! En niet eens voor een klusje haha
@Mompelientje whahaha wat een verhaal... Ik lach me dood... @Behappy kop op meid... Ik duim voor je dat het snel lukt... @Nailey hoe gaat het met je bulten... Hier heerlijk op de bank na een dagje werken... Morgen lekker vrij dus meer tijd voor jullie... Waar blijft trouwens die klote paashaas...
@SuusjeLove, hoe doe je dat, een directe link naar FF in jouw ondertekening? Moet je daar iets voor inrichten op Fertility Friend? Geniet van je vrije avond, ik hoop dat de paashaas snel langskomt. Voor iedereen die wel een leuk liedje over paashazen en eitjes kan gebruiken, check dit liedje van De Heideroosjes